Otan tämän yhden viikon harjoitteluna ja pyrin aloittamaan varsinaisesti lokakuun alusta, koska olen lähdössä lomalle etelänaurinkoon ja lomallahan on lupa lipsua. Siihen mennessä saan toivottavasti ideoita vaihteluun, ettei jokapäiväinen ruokalista ole ihan saman toistoa.
Juomana vesi/vissy, väh. pari litraa päivässä. Magnesium (Mg) - ja calsiumlisä (Ca).
ALKUPAINO 17.9.2004 102.0 kg ja BMI 32.19
(tätä ei edes mies tiedä ja nyt se on kaiken kansan kauhisteltavana)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
1. päivä
16.9.2004
Aamupala: 1 voissa paistettu muna, cheddar-juustoa neljä siivua ja pari kurkun siivua.
Lounas: paistoin voissa kanasuikaleitapaketin (400g), sipulin, pun. paprikaa ja höystin sen reilusti kermalla (1,5 dl) sekä aurajuustolla (puolikas pakettia). Oli sen sortin nannaa, että tuli syötyä päivän mittaan lähes koko annos. Lisänä salaatinlehtiä, kurkkua ja raejuustoa 100g.
Välipala: Raejuustoa 200g +Mg.
- Aamupalan jälkeen iski sokerikrapula. Päänsärky jatkui iltaan asti.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
2. päivä
17.9.2004
Aamupala: 2 voissa paistettua munaa ja pari kurkun siivua.
Pikalounas: 2 paistettua munaa + puolikas pun. paprika ja cheddar-siivu.
Päivällinen: 3 seitifileetä ja sipulia voissa paistettuna, ½ dl kerma- ja nokare aurajuustoa - kastikkeella (vedellä ohennettu). Lisäkkeenä salaatinlehtiä fetachili -öljykastikkeella, n. 15 ruusukaalia. Auts.. ihan liian hyvää, masu on täys!
Iltanapostelut: pari palaa kurkkua! TÄÄÄH, enhän mä laihduta?!! Ei vaan mieli tehnyt muuta.
- Päänsärky edelleen, mutta lievää, ajoittaista.
- Luetun ymmärtäminen tuntuu vaikealta!?!!
+ Menkat alkoi täysin huomaamatta (pitäiskö laittaa miinukseksi, kun noin vain varoittamatta alkavat, höh). Aiemmin aina alavatsa-jalkasärkyä...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
3. päivä
18.9.2004
Paino 100.8
Aamupala: 2 munaa, 5 siivua pekonia, raejuustoa, salaattia ja kurkkua. HH 3
Lounas: 2 lautasellista tonnikala-tomaattikermakeitto, vihr. paprikaa ja sipulia. Perhe söi sen kastikkeena spaghetin kera (ei takuulla ollut yhtä hyvää..

) HH 5
Illan mittaan: Kalkkunaleikkeleitä ja cheddar-juustoa, pun. paprikaa sekä omatekoista suklaata kermavaadossa. (Kamalan syntinen olo!) HH 10? + Ca
- Pissa haisee kuin vanhalla mummolla (ketoaineita?)
- Luetun ymmärtäminen edelleen vaikeaa
- Yön aikana lievää suonenvetoa (magnesium on tullut otettua vain kerran, yritän parantaa tapani)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
4. päivä
19.9.2004
Paino 99.0
Aamupala: 1 muna, 4 siivua pekonia, 1/4 vihreä paprikaa ja kalkkunaleikkeleitä + Mg. HH 2
Lounas: Kirjolohta sipulilla ja parsakaalilla kerma-koskenlaskijajuustokastikkeella + fetasalaatti (chiliöljyssä) + Ca. HH 5 ?
Iltasella: jämät kirjolohesta+ruusukaali. Pari paprikaleipää (kelt.paprikaa iso laatta ja päälle kalkkunaleike+gouda-juustosiivu. Parempaa kuin "vanha leipä"

) Suklaa-maistiainen (omatekoista) HH 6?
+ Turvotus on todellakin häipynyt
- Pientä jalkasärkyä (voi johtua myös menkoista)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
5. päivä
20.9.2004
Paino 98.9
Aamupala: 2 paistettua munaa fetachilillä ja kurkunsiivuja + lightmustikkamehuhyytelöä kermavaahdolla pari lusikallista (oli öllöä - en tykkää lighteista edes kermalla). HH 1 + Mg.
Lounas: 300g silakkafileitä suolattuna ja voissa paistettuna, lisäkkeenä salaatti ja vihr. paprikaa + tomaatti. HH 2 + Ca.
Päivällinen: 90g kalkkunapihvi sipulilla kerma-aurajuustokastikkeessa + salaattia, pun. paprikaa, kurkkua ja 1 muna. Jälkkäriksi omatekoista suklaata. HH 10 ?
- Pientä jalkasärkyä (voi johtua myös menkoista) ja peppulihassärkyä (okei, tunnustan että oon istunut liikaa näillä sivuilla).
+ päänsärkyä ei ole ja ajatus alkaa luistaa
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
6. päivä
21.9.2004
Paino 98.9
Aamupala: 1 kookosrasvasssa paistettu muna + 2 ohutta kalkkunaleikettä, pala kurkkua.
Lounas: Voissa paistettu 90g kalkkunafilee kerma- (1 dl) aura- (30g) sipuli- (½) kastikkeessa. Perussalaatti (lehtiä, kurkkua, 1 tomaatti)+ feta-chili-öljykastikkeella, 5 ruusukaalia. HH 7 + Mg. Eri nannaa-masu täys!
Päivällinen: 200g paahtopaistia ja perussalaattia feta-chili-öljykastikkeella, jälkkäriksi pari palaa kermaista heikkilän suklaata. HH 2
- illalla pientä vatsakipua (en normaalisti syö punaista lihaa ja se kostautui)
+ muutoin olo on hyvä ja virkeä
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
7. päivä
22.9.2004
Paino 98.8
TÄNÄÄN LÄHDEN LOMAILEMAAN VIIKOKSI KREIKKAAN!
Aamupala: 2 munan munakas, parilla nakilla ja ½ sipulilla. HH 2
Lounas: Tonnikala-tomaattikeittoa 2 lautasellista (tonnikalaa öljyssä, tomattimurskapurkki, ½ sipuli, koskenlaskija-juustoa ja 1dl kermaa. HH 9 + Mg.
Nyt pitää jo tehdä lähtöä, altaalla on +28 astetta ja aurinkoa on luvattu koko viikoksi! Nähdään viikon päästä torstaina!
__________________________________________________________
Lapsetkin tahtoo jo tälle "dieetille"
