tervehdys kohtalotoverit ym. vielä 18 vuotiaana painoin 90kg ja vatsalihakset jopa näkyivät , uuh . Nyt 18 vuotta myöhemmin näkyy vain pesupallo minkä haluaisin pois ym..... kaikki alkoi siitä kun aloin tehdä reissuhommia , eikä siellä oikein normisti pystynyt syömään . kaikkea on melkein tullut koitettua , (paitsi anoppia) . nyt haluaisin päästä (taas) alle 100kg , ilman suurempaa liikuntaa koska ei ole aikaa säännölliseen liikkumiseen (toistaiseksi) . olen pidemmän aikaa jo hieman harjoittanut tuota ""puolikarppia"" eli tykkään lihasta , kananmunista ym. , mutta kun ruokailut on niin vaikeita koska pääasiassa lounaspaikoissa joutuu käymään . eli olen tällä hetkellä roteva en siis omasta mielestä löysää läskiä , mutta massaa on vaikka muille jakaa . 128kg , 185cm . salilla olen nuorempana paljon viihtynyt kun oli aikaa ym urheilua harrastanut ja yritän edelleen harrastaa mahdollisuuksien mukaan . SIISPÄ (loppupuheenvuoro) tarvisin neuvoa niinkun muutkin , ruuan määrästä ensinnäkin päivän aikana , laitan tähän nyt vaikka eilisen ruoan : Aamu , 2 kananm. , 100pros. proteiinijauhe 20g , ateriankorvike 42g Lounas , lautanen salaattia koko pohja , päälle sika/nauta lihakastiketta ~200g , Vp , omena , Päivällinen , kanasuik ~140g , raejuusto 1dl , rasvaton maito 2,5dl , Ip , A makkara chili/cheddar . paljonko on paljon , väärin tehtynä ? mitä mieltä yleensäkin proteiini jauheesta , kebablihasta (herkkua , uuh

)