Hei, tulin tervehtimään

Olen myös viisissäkymmenissä eli se "keski-ikäinen nainen"

Havahduin painonpudotukseen tasan kuukausi sitten eli kuukauteen en ole syönyt sokeria, viljoja tai muitakaan höttöhiilareita. Alun painonpudotus lähti paastolla (12 vrk) ja karpannut olen nyt kaksi viikkoa - jolla paino on alentunut tosi hitaasti tyyliin "kaksi eteen, yksi taakse". Turhaan juoksen joka päivä vaa'alla (yhtenä päivänä kävin "vahingossa" vaa'alla kaksi kertaa parin tunnin välein ja tuossa välissä oli paino tippunut 500grammaa eli puoli kiloa kahdessa tunnissa...nesteet ne vain heittelevät), mutta haluan tietää mihin olen menossa.
Tärkeää on nyt kärsivällisyys ja sen tsekkaus, mitä tapahtuu pitkällä aikavälillä. Minäkin lueskelen illat pitkät kaikenlaista kirjallisuutta (ja tätä foorumia) oppiakseni. Minulta on kiloja lähtenyt kuusi, mutta vaatteissa tämä tuntuu kaikista eniten eli täytyy vain luottaa siihen, että pikkuhiljaa tapahtuu. Ja onneksi tässä saa syödä niin hyvin, ettei tätä tarvitse pitää minään erikoisena pikakuurina, jonka jälkeen palataan johonkin entiseen. Teen ruokaa paljon itse, joten aikaa kuluu keittiössä ihan kiitettävästi
Tsempataan toisiamme

Voi hyvin tällä viikolla!
- Ainis -