Tervehdys pitkästä aikaa
Voihan ärsytys, paino ei pahemmin laske. Se kävi kuun vaihteessa luvuissa 112,9kg, mutta nyt taas sahaa 113-114kg paikkeilla.
Olo on ollut hyvä, mielihalut poissa, nälän tunnetta harvoin, makea ällöttää, vatsa toimii ja ilmavaivat tipotiessään.
MUTTA kun se paino ei laske ja se olisi mulle se ykkösjuttu. Tavoitteena oli saada paino 110 kiloon kesäkuun puoliväliin mennessä, mutta alkaa jo näyttämään pahalta sen suhteen.
Mikähän syömisissä voi olla pielessä? En ole koskenut yli kuukauteen minkäänlaisiin vanhoihin mielitekoihin, kuten leivonnaisiin ja karkkeihin.
Yleisin syömispäivä on tälläinen:
Aamu: Kahvia kermalla ja juustoleipänen reiluilla leikkele- ja juustotäytteillä + salaattia ja kurkkua. Tai vaihtoehtoisesti keitettyä kananmunaa ja leikkelettä ja kurkkua ilman leipästä.
Päivä menee vettä ja vissyä juodessa, ei ole yhtään nälkä, eikä tee mieli syödä. Joskus macadamiapähkinöitä.
Alkuillasta: 3/4 isoa lautasellista sallittuja kasviksia, salaattia, kurkkua, avocadoa, joskus fetaa tai mozzarellaa. Lisukkeena jonkinlainen pihvi (1-2kpl) possua tai kanaa yleisemmin, tai lihaisaa makkaraa tai kirjolohta.
Illalla: Kahvia kermalla ja usein paistettua leipäjuustoa (paistettu hyppysellisessä tummaa sokeria ja kanelia). Kermavaahdon jätin tästä herkusta pois jo pari viikkoa sitten.
Olen pysynyt tiukasti tällä linjalla. Mitään mielitekoja ei enää ole, tai sanotaanko että ajatuksissa on, mutta kroppa sanoo toisin

Viime viikollakin leivoin töissä yöllä ison satsin pullaa ja päätin, että perhana! nyt kyllä syön pullan vaivanpalkaksi. Mutta kappas vaan, kroppa sanoi että yök, en syö.
Tämä kilojen jumitus kyllä niin suuresti ihmetyttää. Alkuvuonna söin edellisen duunin aikana joka päivä noin 3-5 pullaa, juustokakkua ainakin palasen, lihapiirakoita, munkkeja, paljon vaaleaa leipää, perunaa ja pastaa kera kermaisten kastikkeiden ym.
No, painoa on tippunut kymmenisen kiloa, mutta olen aina kuvitellut, että jos onnistuisin tuon hurjan määrän leivonnaisia jättämään syömättä, niin laihtuisin pikavauhtia!
Noin yhdeksän kiloa lähti 3kk:ssa huonojen hiilarien poisjättämisellä. Söin ruisleipää ja satunnaisesti perunaa, kaikkia kasviksia ja marjoja ym. Nyt yli kuukauden tiukalla karpilla lähtenyt vajaa 2kg.
Vinkkejä? Neuvoja? Tällä hetkellä ainoat hiilarit kertyvät pääasiassa kahvikermasta/maidosta, satunnaisista sekaan eksyneistä kasviksista, juustoleipäsestä silloin tällöin ym. Rahkan ja turkkijugunkin olen heivannut.
9.4.2013 115,8kg sukellus karppimaailmaan.
22.4.2013 114,0kg
toukokuussa retkahdus
19.8.2013 uusi alku 115,2kg
2/2014 TAAS uusi alku

120kg