Mä oon täällä taas
Vielä on flunssaa mutta ei sentään kuumetta enää

Syöty on vähän miten on, karpisti kyllä mutta eilenkin paistettiin vappumunkit ja söin niitä pari... Menkkaturvotus iski ensin kyllä ihan kunnolla, ihan kauhea pallo olo...ajattelinpa sitten että sama se pitää se hiilaripäivä
No mutta raiteilla taas, nyt vedetään tiukkaan ketoosiin taas viikoksi. Vaakaan en oo koskenut, plussalla se varmasti on kilon maks kaksi, mutta nesteet vaan pois ja menoks.
Puusilmä, joo oli ihan kunnon setit... Hoh

Siellä oli psykologikeskuksen kokeet tosissaan sen pari tuntia ja hoh hoijaa, olipahan tekemistä.
Mä haluun sinne kouluun niiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon että pelkään koko ajan että en saa hyväksymiskirjettä... No, toivotaan parasta...
Tänään on siis lauantai ja mies on menossa veljensä luokse remppaamaan. Joo no, minä en usko että ne saa siellä yhtään mitään aikaiseksi, kaljaa siellä vaan kitataan

Ei muuten mitään mutta on pojat saaneet viettää taas aika usein näitä iltojaan... Ja mitä minä saan tehdä? Möllötän yksinään kotona ja pitkästyn.
No mutta joo... Ei tänne kovin kummosia kuulu, samaa menoa vaan. Otin vähän niikun tavoitteeksi että varsinkin jos pääsen kouluun, haluaisin pudottaa elokuuhun sen 20kg ainakin. Kova tavoite mutta voisi olla jopa ihan suht mahdollistakin.
Uskoisin että pääsen taas tästä turvotuksesta eroon tiistaihin mennessä ja siitä vaan alaspäin, kiva fiilis on!
Mitäs muiden suunnitelmissa? Lueskelen tänään illalla muiden topiiikit ja kirjoittelen enemmän

Hauskaa viikonloppua kaikille!!
http://laskitlikoon.blogspot.fi/
Tiketti päivitetty 15.4.Ruokapäikky &
Läskit Likoon