Iltaa te ihanat
Ei huolta, ette pääse musta ihan niin vaan eroon

Ootte kyllä ihan parhaita, kiitos
Mulla on ollut ihan hirvee ikävä tänne, ihanaa taas olla täällä

Mitäs tänne siis kuuluu? Noh, ensin alkoi ne menkat. Sitten iski se hiton angiina ja siitä kun sitten luulin parantuneeni, mun naama ja kaula turposi, ääni lähti ja itkin yhtäkkiä kivusta kun en kärsinyt niellä, puhua en yskiä en mitään. Menin lääkäriin joka ei nähnyt kurkkuun, hyvä kun kitalakea ja taksilla siitä sitten suoraan yliopistolliseen kurkkupolille jonottamaan. Siellä tuli vastaan huolestunut sairaanhoitaja joka halus tunkee mut tippaan ja makaamaan. Lääkäri tunki kurkkuun nenän kautta putkea jne ja päästi kotiin ensin kun lupasin pakottaa itseni edes juomaan kivusta huolimatta, meinasi nimittäin ottaa osastolle... Kaksi päivää myöhemmin näytteet näytti PUSUTAUTIA...
Sain aika tujut antibiootit ( pusutautiin ne ei kylläkään auta... ) ja nyt ollaan elävien kirjoissa.
Antibiootit kertaa kaksi ovat keränneet nesteitä. Tänään vaaka näytti 129,7kg mutta ihan sama asenteella mennään, oonpahan terve...
Sitten. Jouduin tänään syömään vehnää töissä. Neljän aikaan rukoilin että vatsakipu loppuisi. Oon maannu tässä sohvalla sikiöasennossa koko loppuillan.
Huomenna tiukalle kuurille. Vatsakipu pois ja soitan lääkärille ajan vilja-testejä varten.
Että tällaista täällä. Vappu oli ja män, yks vanha tuttavapariskunta kävi rillaamassa makkaraa ja viikonlopun sinittelin mökillä miehen puolen suvun kanssa ilman miestä. Oli kyllä hauskaa

Vatsa ei toimi kiitos sen viljan, vedin äsken kookosöljyä purkista suoraan, saisi aamulla jo toimimaan.
Juhannukseen haluan tiputtaa edelleen sen 15 kg yhteensä, onnistuiskohan... Ahdistaa kun tajusin että tiketti on päivitett viimeks viime kuussa... Asia täytyy korjata viikon päästä...
Kouluun pääsytietoon on tänään enää tasan 40 päivää

Mitä teille kuuluu?
Huomenna tiukka ruokapäikkyily alkaa taas ja meikä roikkuu normaaliin tapaan täällä ihan liikaa

Ja luen kaikkien teidän ihanien päikyt huolella läpi <3
Nyt mä meen nukkuu, jos saisin sillä rauhan vatsasta. Iltavuorot on rankkoja. Btw, tällä viikolla on JOPA kolme työpäivää, sain kaksi lisää kun työkaveri sairastui.
Hyvää yötä
http://laskitlikoon.blogspot.fi/
Tiketti päivitetty 15.4.Ruokapäikky &
Läskit Likoon