Helteet on vähän sekoittanut tämän rouvan rytmin. Vaikka loma on vielä edessä, on tullut notkuttua terasseilla aika lailla koko ajan. Juomat on pysynyt valkoviini, kossuvissy ja kuoharilinjalla. Joten ihan karppia, jos alkoholista nyt niin voi sanoa....
Onneksi ruokailu on jo niin selkärangassa, että ei ole tullut lipsumisia. Ekä edes ole tehnyt mieli! Olen ylpeä itsestäni.
Ja mitä liikuntaan tulee...

Eikö se ole hyvä asia, että liikunta pyörii jo ajatuksena päässä? Syyskuussa lähtee taas kuntosalin asiakkuus käyntiin ja olen ihan innoissani siitä. Nyt kun on 10 kg vähemmän, liikunta jopa vähän houkuttelee! Pitkästä aikaa tervetullut feelis. Valitettavasti helteet on vaikuttanut niin, että ei ole huvittanut tehdä mitään. Ja ei siltä terassilta notkumiselta olisi edes kerennyt!
Tänään kävin kuitenkin vaalla... Olen yrittänyt välttää sitä. Aina on ollut joku syy miksi on turvotus päällä. Ja vaaka näytti 85.8 kg! Taitaa jopa olla 100gr vähemmän kun viimeksi...

Olen tyytyväinen. Olen kuitenkin pysynyt samoissa lukemissa ja nyt uskon, että liikunnan lisääminen saa taas vauhtia tähän projektiin!
Niin ja mitä niihen kahteen rouvaan tulee... Eilen alkoi heillä vähäkalorinen dieetti. Ja syyskuussa he aloittaa liikunnan. Mielenkiinnolla odotan miten heidän taisto etenee. Meillä on kuitenkin se sama tavoite, 10 kg pois vuoden loppuun mennessä...