Huomenta!

Tänään en käynyt vaa'alla, joten taidan nyt sitten pitää aina ne maanantait vaaka-päivinä. Katsotaan miten kauan tää lupaus kestää

Heräilin tänään jo kahdeksalta ja oon vaan istuskellu koneella. Söin just äsken kaksi pientä persikkaa, nyt ne on loppu niin ei tartte enää syödä, ei viitsi kuitenkaan poiskaan heittää. Tänään pitäs vielä jaksaa syödä jauhiskeittoa, alkaa jo nyt tympimään vaikka eilen vasta tein...
Tänään ei oo oikein mitään ohjelmaa, mies tulee kotiin vasta varmaan noin neljän aikoihin.
Koulu jännittää jo

Oon lueskellu muutamaa blogia joiden pitäjät on parturi-kampaajaopiskelijoita, vaikuttaa opinnot kyllä aika kivoilta! Ei ois enää kuin 1,5kk koulun alkuun

Voi olla että tuntuu hetken oudolta istua pitkästä aikaa koulun penkillä taas

Ensi viikolla olisi jo ideana hakea koulukirjat ( 3kpl ), haluun innostuksissani tutkia niitä jo etukäteen

Meille oli laitettu joku Kampaukset niminen kirja joka kiinnostaa mua ihan eniten, kampauksia nimittäin on tosi kiva väkertää
Ja huh heijaa kun on muuten kuuma!! Ällöttää nukkuakkin kun meillä paistaa aurinko lähes kaikista ikkunoista aamusta iltaan ja tuo puu tuntuu oikein imevän itseensä lämpöä. Tuuletin puhaltaa täysillä ja ikkunat auki verhot kiinni. Huh. Meillähän on myös ilmalämpöpumppu mutta kun sen asentajalla on ollut oikea huippu älynväläys tunkea se eteiseen niin sillä ilmalla kestää ja kestää levitä muualle kuin eteiseen aika kauan......
Jos jaksaisi ja kehtaisi niin voisi käydä tänään rannalla. Jos ottaisi rusketusta pintaan ja kävis testaamassa järviveden taas että miten kylmää se on. Jos saisi vaikka kaverin mukaan, ei taida kehdata mennä yksisteen.
Rasvasta. Mulle ei maistu tällaisilla keleillä lämmin ruoka. Saatika kuuma tee. Saan rasvaa aika paljon teen mukana juodessa. Jos syön kylmää ruokaa, miten saisin siihen enemmän rasvaa? En tykkää oliviiöljystä ja esim salaatin kanssa tuntuu vähän oudolta syödä samalla voita. Tietty jos tekis vaikka salaatin oheen parsakaalia, sen kanssa saan kyllä uppoamaan voita kun ne on yhdessä niiiiin hyvää

Mitä siis keksisin? Aloin pohtimaan tässä että jos paistaisinkin kanaa itselleni tänään ja söisin salaatin kera, niin vaikka paistaisin sen kanan runsaalla voilla, ei se taida hirveästi auttaa vai?
http://laskitlikoon.blogspot.fi/
Tiketti päivitetty 15.4.Ruokapäikky &
Läskit Likoon