karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-08 03:58:58

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-05-02 14:36:33 
Hello!
Nyt ei tämä tyttö ymmärrä, mikä ihme tässä mättää.... Olen helmikuun puolesta välin karpannut (hh max20g/vrk) ja paino on tippunut just ja just sen 10kg. Ja pudotettavaa ON PALJON. Aiemmin, kun karppasin, laihdutin 32kg puolessa vuodessa. mutta nyt...... en hitto ymmärrä, mitä teen väärin!!

Tässä vähän esimerkkiä päivästä:
Aamiainen: 2 keitettyä kananmunaa, muutama siivu pekonia, tuorekurkkua, 4 kirsikkätomaattia ja kahvi mustana (muutama pieni kuutio Gryere juustoa)
Päivällä: Salaattia, täytettyjä herkkusieniä, pari Wilhelmiä grillistä
Illalla: 2 paistettua munaa (joskus profeel maustamaton jogurtti)
Vettä se reilu 2 litraa päivässä...... Paistamiseen käytän voita tai rypsiöljyä.
Lenkillä käyn lastenvaunujen kanssa tunnin ajan joka aamu ennen aamupalaa...

Auttakee, mitä teen väärin???? :?:

ViestiLähetetty: 2013-05-02 15:21:57 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Olet karpannut kymmenen viikkoa ja pudottanut painoa kymmenen kiloa. Tuo nyt on tosi hyvä vauhti.

ViestiLähetetty: 2013-05-02 15:39:02 
Mutta sitä ihmettelen, miten minulla aiemmin putosi paino vilisemällä.... Ja taktiikka on täysin sama. Tosi nyt en polta tupakkaa, viimeksi poltin. olisiko sillä jotain tekemistä? Mites noiden syömisten kanssa? Onko tarpeeks, liikaa tai jottain :D

ViestiLähetetty: 2013-05-02 16:43:44 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Se johtui siitä, että sillon kroppasi oli tyhmä ja tuhlasi.
Nyt se on viksumpi ja tiputtaa (rasvakäyttöisenä) järjellisemmin.

Pitäisi vain saada pidettyä se pääpää mukana eikä alkaa kituilemaan, niin ehkä joskus pääsisit tavoitteeseesikin :)

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

ViestiLähetetty: 2013-05-02 17:16:31 
Heh :lol:
Niin voi olla! Toki olen ajatellut (tai ainakin yrittänyt itselleni vakuuttaa) että hyvin männöö, vaikka jumittaa! nyt vaan on viimeiset 2 viikkoa paino junnannut samassa. toki onhan toi 10kg parempi, kuin ei yhtään. ja parempi miinusmerkkisenä, ku plusmerkkisenä :roll:
Luulin ensin, että syön liian harvoin (3 kertaa päivässä). Napostelun olen pystynyt pitämään TÄYSIN kurissa! siitä olen jopa ylpeä :) ja keksipurkkikaan ei huutele ollenkaan tuolla pöydän nurkassa :smt109

ViestiLähetetty: 2013-05-02 18:24:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jatka valitsemallasi tiellä.
Nyt jumii, kohta taas laskee.
Uskoa tähän työhön!

Monella se toinen kerta on paljon hitaampaa.

Upea tuo kympin pudotus!

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-05-03 11:52:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Voisi välillä myös kokeilla rasvan määrän lisäämistä ja aamupalan poisjättämistä. Tuo käyttämäsi rypsiöljy on erittäin epäterveellistä, sitä ei ole ihmisravinnoksi tarkoitettu ja saatta sekoittaa herkempien aineenvaihdunnan. Tilalle esim. voi, kookosöjy, oliiviöljy.

ViestiLähetetty: 2013-05-03 12:58:48 
Peksu kirjoitti:
Voisi välillä myös kokeilla rasvan määrän lisäämistä ja aamupalan poisjättämistä. Tuo käyttämäsi rypsiöljy on erittäin epäterveellistä, sitä ei ole ihmisravinnoksi tarkoitettu ja saatta sekoittaa herkempien aineenvaihdunnan. Tilalle esim. voi, kookosöjy, oliiviöljy.

No niin, olet siis huolissasi jonkun rypsiöljyn käytöstä koska se on ihmisravinnoksi kelpaamatonta mutta grillattu Wilhelmi sen sijaan on aivan ok.
Ei mulla muuta, jatkakaa toki samalla linjalla.

ViestiLähetetty: 2013-05-03 17:15:31 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vieras kirjoitti:
Peksu kirjoitti:

No niin, olet siis huolissasi jonkun rypsiöljyn käytöstä koska se on ihmisravinnoksi kelpaamatonta mutta grillattu Wilhelmi sen sijaan on aivan ok.
Ei mulla muuta, jatkakaa toki samalla linjalla.

Niiin....Rypsistä saa hyvää polttoainetta...Traktoriin.

Wilhelmi taas on hyvää A luokan grillimakkaraa.

Mikä tässä arvoisan vieraan mukaan menee mäkeen???

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-05-03 17:41:23 
Isukki sanoi sen mitä mun piti mut kerkes ensin.

ViestiLähetetty: 2013-05-04 17:17:24 
Perinteinen wilhelm sisältää 9 eri e-ainetta( mm nitriittejä) jne. Syökää makkaranne rauhassa ja unohtakaa vaarallinen rypsäri. Ei mulla muuta.

ViestiLähetetty: 2013-05-04 18:40:38 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Rypsiöljy puolestaan sisältää lisäainemäärien tapaisia määriä teknotranssia, ja viimeistään avaamisen jälkeen vähintäin saman verran ilman hapen pilaamia monityydyttämättömiä rasvoja; muovipullosta siihen on lisäksi saattanut hyvin uuttautua rasvaliukoista bisphenol-A nimistä ftalaattia. Nämä löytyvät vaikka rypsäriä söisi vain turvallisia määriä (omegakuutosten suhteen), mikä on yllättävän vähän.

Itse kullakin on kuitenkin oikeus valita omat myrkkynsä; ainakin niin pitkälle kun kroppa antaa myöten.
Ja itsemääräämisoikeus ON hieno juttu.

Niin että hyvää illanjatkoa vaan vieraallekin o/

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

ViestiLähetetty: 2013-05-04 19:49:18 
Poissa
The Kuningatar
The Kuningatar

Ihan hyvin sä vedät Reikäseinässä. Jatka samaan malliin ja tahtiin :mrgreen:

PS. Kyllä mäkin suosittelen sen makkaran tilalle kokolihaa mutta tuohan oli sulla vain yhden päivän ateriaesimerki vai mitä...

91kg --> 74kg

ViestiLähetetty: 2013-05-07 22:27:15 
Juu tosiaan toi oli yhden päivän esimerkki. Useammin syön kanaa, kalaa tai ihan raavasta lihaa salaatin kera :) ja olen tietoinen tuosta E250:sta, jota valtaosassa wilhelmeistä on :P ite tarkemmin katson esim leikkeleistä, ettei oo perunakuitua tms... miten suhtaudutte vehnäleseisiin? Niitä olen vähän käyttänyt leivän teossa. Kannattaisko se jättää kokonaan pois?

ViestiLähetetty: 2013-05-08 08:33:40 
Vehnä on kaikkein huononta viljaa, mitä suuhunsa voi laittaa ja vehnänleseet ne vasta ovatkin täysin sopimatonta ihmisravinnoksi.

ViestiLähetetty: 2013-05-08 09:40:37 
Vieras kirjoitti:
Vehnä on kaikkein huononta viljaa, mitä suuhunsa voi laittaa ja vehnänleseet ne vasta ovatkin täysin sopimatonta ihmisravinnoksi.

Täysin samaa mieltä. Italialainen työkaverini ei muuta syökään kuin vehnästä tehtyä leipää ja pastaa joka ikisellä aterialla. Kuinkahan uskaltaisin kertoa hänelle, että tuo syöminen johtaa turmion tielle?

ViestiLähetetty: 2013-06-25 22:30:12 
Kyllä tämä oikeasti on nyt jotenki pielessä.... pudotus on tosiaan juminu siihen 14 kiloon, vaikka päällään seisois. Viimeksi karppaamalla oli niin "helppoa" laihduttaa. Tosin tässä karppauksien välissä on yksi raskaus ja synnytyksestäkin on aikaa alle vuosi. Voiskohan sillä olla vaikutusta?

ViestiLähetetty: 2013-06-27 15:29:35 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Eka kerralla karppaus toimii helpommin mutta uusintayritykset on aina vaikeampia. Kärsivällisyyttä sulle!

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 18 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00