Kiitos Samperin puusilmä
En tiedä mitä noitten ruokailujen kanssa pitäisi tehdä, välillä on töissä vain sellaisia päiviä ettei yksinkertaisesti ehdi syömään aamupäivän välipalaa (siis mun aamupalaa). Samaiset päivät on niitä, jolloin lounaallekin ehtii vasta lähempänä puolta kahta, jolloin siis taas iltapäivän välipala tulee syötyä tavallaan väärään aikaan. Tänäänkin oli taas yksi tuollaisista päivistä, melkein alkoi töissä ärsyttämään kun ei ehdi edes yhtä pientä välipalaa syömään.

Ja viime viikonloppuna kun olin yksin kotona, niin ruokailurytmit heitti takaisin entiseen -söin vain kerran päivässä. Miten tää voi olla näin vaikeaa?
Liikunnankin kanssa tuli pidettyä melkein viikon tauko, mutta sitten nappasin itseäni niskasta kiinni ja lähdin uudelleen. Tällä viikolla oon ollut ekaa kertaa 20 vuoteen kuntosalilla, hyvä minä!

Jotenkin vaan vielä ahdistaa mennä sinne, kun sali on täynnä viimeisen päälle timmejä punttaajia ja mä sitten yritän valaana siellä kiipeillä erinäisten laitteiden päälle. Näytän varmaan siltä että oon jostain sketsistä reväisty

Täällä meillä päin ei ole erikseen vuoroja naisille, joten edes sellaista helpotusta ei ole luvassa.
Huomenna pitäisi rohkaista itsensä mukaan bodypumpiin. En ole koskaan sellaisellakaan ollut, mutta se voisi olla ihan kivaa. Toisaalta taas pelottaa, että mä en sielläkään kykene enkä pärjää muitten mukana.. näillä jumppatunneilla nimittäin oma ylipaino todella korostuu ja tuntuu että mä herätän oikein huomiota siellä kun en pysty samaan kuin muut..
Plaah. Miksei suomessa voisi olla superpullukoille omia treenisaleja ja liikuntakeskuksia, ois tämäkin stressin aihe pois.