IsoP kirjoitti:
Pitkästä aikaa päivitystä tänne. Mun kuulumiset lyhykäisyydessään ovat sellaiset, että kyllä se syöpä oli. Nyt on leikatt, kaikki saatu pois ja ei ollut levinnyt minnekään. Kasvain aika "kilttiä" laatua, joten tästä pitäisi kyllä parantua. Saan vielä varmistukseksi sytostastit ja sädehoidon. Nyt menossa toinen sytotiputus.
Paino on pudonnut nelisen kiloa viime päivityksestä. Nyt on sokeririippuvuus ja lohtusyöminen nostanut päätään, mutta onnkesi kuitenkaan ei ole tullut kiloja lisää. Salillakin olen voinut käydä treenaamassa ja nämä lääkkeetkin kyllä saattavat rehdä turvotuksia. Varsinkin kortisoni, jota syödään ennen sytotiputusta ja muutama päivä sen jälkeen. Personal trainer kyllä kannustaa ja nyt taas itselläkin sellainen olo, että tulevaisuuttkin näkyvissä.
Muuten olen syönyt terveellisesti, mutta tuo karkki, jäätelö jne. Pitää saada nyt pois. Hoidot loppuvat tammukuussa ja sitten vielä sädehoito. Tammikuussa kuitenkin alan treenaamaan ihan tosissaa, kun sytot ovat ohi. Nyt pitää ottaa vähän rauhallisemmin, eikä saa rasittaa itseä liikaa. Kroppa kun reagoi noihin myrkkyihin kyllä. Mulla kuitenkin tavoitteena vuoden sisällä olla normaalipainossa ja syädä niin terveellisesti kuin mahdolllista. Sen ja liikunta vaikuttaa myös siihen että tauti ei uusiutuisi.
Liikunta on hyvä juttu, mutta muista pysyä sokerista erossa, sillä syövän ainoa ravinto on sokeri.
Ikävää joka tapauksessa kuulla/lukea, että sairastat syöpää.
Toivomme kaikkein parasta.