karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-04 04:53:41

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-07-29 20:48:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Itse metsästän tuota sadan kilon alitusta. Hienoa, että se on totta sinun kohdallasi!

ViestiLähetetty: 2013-07-30 00:19:15 
Poissa
sintti
sintti

Toivon itsekin olevani viimeistään elokuun lopussa alle 100 kilon. ONNEA HUIMASTI!!!

ViestiLähetetty: 2013-08-16 21:06:17 
Poissa
luontokarppi
luontokarppi

Mitäköhän isoP:lle kuuluu? Onko kaikki hyvin ja matka keveämpiä oloja kohti jatkuu???ko?

ViestiLähetetty: 2013-10-19 09:04:06 
Poissa
sintti
sintti

Pitkästä aikaa päivitystä tänne. Mun kuulumiset lyhykäisyydessään ovat sellaiset, että kyllä se syöpä oli. Nyt on leikatt, kaikki saatu pois ja ei ollut levinnyt minnekään. Kasvain aika "kilttiä" laatua, joten tästä pitäisi kyllä parantua. Saan vielä varmistukseksi sytostastit ja sädehoidon. Nyt menossa toinen sytotiputus.

Paino on pudonnut nelisen kiloa viime päivityksestä. Nyt on sokeririippuvuus ja lohtusyöminen nostanut päätään, mutta onnkesi kuitenkaan ei ole tullut kiloja lisää. Salillakin olen voinut käydä treenaamassa ja nämä lääkkeetkin kyllä saattavat rehdä turvotuksia. Varsinkin kortisoni, jota syödään ennen sytotiputusta ja muutama päivä sen jälkeen. Personal trainer kyllä kannustaa ja nyt taas itselläkin sellainen olo, että tulevaisuuttkin näkyvissä.

Muuten olen syönyt terveellisesti, mutta tuo karkki, jäätelö jne. Pitää saada nyt pois. Hoidot loppuvat tammukuussa ja sitten vielä sädehoito. Tammikuussa kuitenkin alan treenaamaan ihan tosissaa, kun sytot ovat ohi. Nyt pitää ottaa vähän rauhallisemmin, eikä saa rasittaa itseä liikaa. Kroppa kun reagoi noihin myrkkyihin kyllä. Mulla kuitenkin tavoitteena vuoden sisällä olla normaalipainossa ja syädä niin terveellisesti kuin mahdolllista. Sen ja liikunta vaikuttaa myös siihen että tauti ei uusiutuisi.

ViestiLähetetty: 2013-10-20 06:05:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

IsoP kirjoitti:
Pitkästä aikaa päivitystä tänne. Mun kuulumiset lyhykäisyydessään ovat sellaiset, että kyllä se syöpä oli. Nyt on leikatt, kaikki saatu pois ja ei ollut levinnyt minnekään. Kasvain aika "kilttiä" laatua, joten tästä pitäisi kyllä parantua. Saan vielä varmistukseksi sytostastit ja sädehoidon. Nyt menossa toinen sytotiputus.

Paino on pudonnut nelisen kiloa viime päivityksestä. Nyt on sokeririippuvuus ja lohtusyöminen nostanut päätään, mutta onnkesi kuitenkaan ei ole tullut kiloja lisää. Salillakin olen voinut käydä treenaamassa ja nämä lääkkeetkin kyllä saattavat rehdä turvotuksia. Varsinkin kortisoni, jota syödään ennen sytotiputusta ja muutama päivä sen jälkeen. Personal trainer kyllä kannustaa ja nyt taas itselläkin sellainen olo, että tulevaisuuttkin näkyvissä.

Muuten olen syönyt terveellisesti, mutta tuo karkki, jäätelö jne. Pitää saada nyt pois. Hoidot loppuvat tammukuussa ja sitten vielä sädehoito. Tammikuussa kuitenkin alan treenaamaan ihan tosissaa, kun sytot ovat ohi. Nyt pitää ottaa vähän rauhallisemmin, eikä saa rasittaa itseä liikaa. Kroppa kun reagoi noihin myrkkyihin kyllä. Mulla kuitenkin tavoitteena vuoden sisällä olla normaalipainossa ja syädä niin terveellisesti kuin mahdolllista. Sen ja liikunta vaikuttaa myös siihen että tauti ei uusiutuisi.

Liikunta on hyvä juttu, mutta muista pysyä sokerista erossa, sillä syövän ainoa ravinto on sokeri.
Ikävää joka tapauksessa kuulla/lukea, että sairastat syöpää.
Toivomme kaikkein parasta.

ViestiLähetetty: 2013-10-20 12:11:50 
Poissa
sintti
sintti

Tuon sokerin kanssa täytyy ottaa itseään niskasta kiinni. Mulla on ihan selkeästi riippuvuus siihen. Nyt hoitojen aikana pitää syödä kortisonia ja tuntuu, että koko ajan on nälkä ja tekee mieli makeaa. Pitää vaan kestää se makeanhimo, niin helpottaa. Pt: kanssa puhuttiin makeanhimosta ja jos sit tulee tarve ostaa jotain kauppareissulla, niin sitte mieluummin joku matalahiilarinen proteiinipatukka.

ViestiLähetetty: 2013-10-20 22:20:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

IsoP kirjoitti:
Tuon sokerin kanssa täytyy ottaa itseään niskasta kiinni. Mulla on ihan selkeästi riippuvuus siihen. Nyt hoitojen aikana pitää syödä kortisonia ja tuntuu, että koko ajan on nälkä ja tekee mieli makeaa. Pitää vaan kestää se makeanhimo, niin helpottaa. Pt: kanssa puhuttiin makeanhimosta ja jos sit tulee tarve ostaa jotain kauppareissulla, niin sitte mieluummin joku matalahiilarinen proteiinipatukka.

En tiedä auttaako sinun tapauksessa, mutta vaimoni ottaa lusikallisen kookosrasvaa, jos makeanhimo iskee pahasti.
Muutenhan makeanhimo kertoo kromin puutteesta.

ViestiLähetetty: 2014-02-24 09:40:05 
Poissa
sintti
sintti

Mitähän Isolle P:lle kuuluu? :)

ViestiLähetetty: 2014-03-19 23:23:03 
Poissa
sintti
sintti

Hoidot on nyt kärsitty ja nyt sitten pitäisi olla terve. Viisi vuotta seurantaa kerran vuodessa. Paino oli ennen sytostaatteja 94 kg ja nyt koko rumban jälkeen 98 kg. Hoidot oli aika rankat ja en jaksanut pitää huolta syömisistä eikä hoitojen aikana suositeltu muutenkaan laihduttamista. Nyt pikkuhiljaa pitäisi saada aineenvaihdunta toimimaan ja painoa taas alaspäin. Kyllä tää tästä :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 29 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00