karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-04 22:31:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: mama10:n uusi elämä alkaa
ViestiLähetetty: 2013-11-04 13:09:00 
Poissa
sintti
sintti

Nyt se siis alkaa, siis uusi elämä. Joo, olenhan minä monet kerrat sitä aloitellut, mutta nyt on jotain toisin. En jaksa enää itseäni, ja kuka muu muuttaisi minut kuin minä itse. On aika siis ottaa vastuu syömisistään, ja niskalenkki mieliteoista. Ruoka ei lopu maailmasta syöden. Eikä minu tehtäväni ole sitä edes yrittää.

LAsteni takia haluan elää kauan, ja näyttää myös sen, että jos jotain päättää, voi sen myös saavuttaa.

Teen tämän ensiksikin itseni takia, minun on alettava rakastamaan itseäni, ja se tarkoittaa sitä, että myös ajattelen nyt ensin itseäni, oikeasti. JOs minä voin hyvin, se heijastuu myös muuhun perheeseen.

Lapsia on 9 kpl:tta, mutta ajatelkaa mitä haluatte, vielä yksi on suunnitteilla. Viimeisen raskauteni haluan aloittaa 20 kiloa pienempänä, ja minun täytyy myös uskoa ja luottaa siihen, että se on mahdollista. Aikaa olen antanut itselleni puoli vuotta, koska ikä alkaa tulemaan vastaan raskautta haaveillessa.

4.11.2013
paino=102
vyötärö=113
lantio=120
ry=119

Näillä mennään.

Tavoite:
paino= 80kg
vyötärö= alle 90cm
lantio= tulee siinä samalla
ry= mitä jää jäljelle, se kelpaa

Karppaus tuttua, mutta elämän kiireet haudanneet minut kaiken muun alle. Nyt on minun vuoroni, minä olen hommani hoitanut!
En ole itsekäs, mutta nyt aion opetella olemaan! :smt026

Kuva
Aloitus 4.11.2013, jolloin paino 102kg, vy 113 cm.

ViestiLähetetty: 2013-11-04 16:07:04 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tervetuloa joukkoon! Kohtailaisen uusi olen itsekin täällä :) :smt039

ViestiLähetetty: 2013-11-04 21:37:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mutku.
Olen itse yksi kymmenestä... :wink:

Tervetuloa.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-11-05 11:35:08 
Poissa
sintti
sintti

Kiitokset teille vastaanotosta :D

Mikähän se on, että kun oikein tosissaan yrittää, tai siis ei se yritykseksi nyt jää, niin kaikenmaailman kissanristiäisiä pukkaa. On vaikka mitä ruokajuhlia tiedossa, ja tietenkin vielä tuo joulunalusaika monine pikkujouluineen. No olkoot, olen senkin aikonut selvitä, ja isänpäiväksi saavat toiset syödä kakkua, itse en maista. Lusikallisen pelkkää kermavaahtoa voin ottaa.

Mutta ei kun eteenpäin, sano akka lumessa, jota pikkuisen on eilisillan aikana sadellut.

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-11-05 11:47:22 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Kissanristiäisiä on aina, jouluki joka vuosi... syöt jotain herkkua, pientä, tulee yhtä hyvä olo.
Koko pöytää ei tartte tyhjätä :)
Tsemppiä!!

ViestiLähetetty: 2013-11-06 01:26:12 
Poissa
sintti
sintti

Tervetuloa, ja tsemppiä. :)

ViestiLähetetty: 2013-11-06 09:08:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervetulotoivotukset mama10:lle!
Siitä se lähtee, kun on päätös muutoksesta olemassa!

ViestiLähetetty: 2013-11-06 12:21:45 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos ja kumarrus teille!

Tässä on ollut koko ajan hyvä tunne, jopa yöt meinaavat jäädä nukkumatta kun mietin miten helppoa onkaan liikkuminen varmasti painon putoamisen jälkeen.

Omat vanhimmat tyttäreni ovat tiputtaneet painoaan karppaamalla yhteensä yli 40 kiloa joitakin vuosia sitten. Ja vanhin poikakin painonnostamisen seurauksena muuttunut aivan toisennäköiseksi, sekä läski muuttunut lihakseksi.

Tiedän, että nuoremmalle varmaan onkin helpompaa, kun kaikki toimii vielä hyvin. Mutta en todellakaan anna iän ollla esteenä, enkä sen, että yrityksiä on takana, kenelläpä niitä ei olisi.

Raskausajan diabetes, joka on viimeiset pari kertaa hoituneet syömällä karpisti, ja jota en todellakaan halua enää ongelmaksi, saati pysyväksi olotilaksi.

Ainoa ongelma mikä minulla on, on se, että en saa syömisrauhaa. Kun lahkeissa roikkuu aina joku, ja kun syönti on sellaista seisaallaan syömistä haukkaus, sieltä ja toinen täältä, ja kylmän kahvin juomista kun se aian ehtii kylmettyä, niin siinä meinaa pinna palaa. Siksi kai onkin kehittynyt väärä syöntimalli, eli yöllä rauhassa, sitten kun ipanat nukkuvat. Ei kovin terveellistä.

Olen miettinytkin vessanpöntöllä syömistä, mutta kun se ei oikein ympäristönsä puolesta oikein houkuttele.

Kaiken päälle yritän vielä opiskellakin, joten lievästi sanottuna kiireettä pukkaa. Mutta enpä anna senkään olla verukkeena, minä nimittäin teen tämän palveluksen nyt itselleni.

Tuossahan tuo nappisilmä puolivuotias nykkii jo housuista, kun on aika jo taas mennä.

Mutta periksi ei anneta. :-D

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-11-06 22:01:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hei mama10. Itse en tähän keskusteluosioon "kuuluisi", mutta käyn välillä lueskelemassa vonkaleitakin. Mulla on sama ongelma, ettei syömisrauhaa ole ja lapsia on vain kaksi. Mä olen siinä mielessä itsekäs, että haluaisin pitää nautinnollisen ruokahetken ilman keskeytyksiä, sama koskee nukkumistakin. Musta on tullut ihan kiukkuinen ämmä kun pidän kynsin, hampain kiinni siitä, että saisin syödä ja nukkua rauhassa (ei siltikään onnistu usein). Voin vain kuvitella, miten sinulla tuo syöminen sujuu "lennossa". Neuvoja en osaa valitettavasti antaa, koska varmasti olet paljon parempi organisoimaan arkeasi kuin minä :oops: . Itse olen yrittänyt saada lounaani syötyä kun pienempi 2v nukkuu päiväuniaan. Silloin on kyllä ekaluokkalainen juuri tullut koulusta ja vailla huomiota tietenkin. Minä taas olen kiukkuisena vastassa kun olin ajatellut syödä rauhassa. Yleensä syön sitten samalla kun tyttö on välipalalla ja jutustellaan koulupäivästä. Aina en ole kuitenkaan kerennyt vielä itselleni tehdä mitään järjellistä syötävää silloin, joten monesti kun saan lautasen eteeni, pienempi herää ja hän on herätessään haasteellinen. Huoh! Mulle tämä iltasyönti on päivän ainoa rauhallinen hetki aterioida ja silloin olen myös samalla koneella, kun ei muuten ehdi sitäkään. Pakko siis syödessä tehdä muutakin vaikkei sekään ole taiteen sääntöjen mukaista tietenkään. Vaikutusta painonpudotukseen en osaa sanoa, koska itselläni putosi noin 7kg noin 4kk:ssa ja sen jälkeen on ollut samoissa. Olen normaalipainon rajoissa kuitenkin. Itse koen tärkeäksi sen syöntirauhan, koska minusta tuntuu, että ruoansulatuskin toimii paremmin, jos ei tarvitse hermoilla mistään syödessään. Ja minähän hermoilen, jos en saa ruokarauhaa. Tsemppiä arjen haasteisiin ja täytyy sanoa, että sulla on asenne kohdallaan. Itsestään pitää huolehtia, muuten ei jaksa olla hyvä äiti eikä puoliso.

ViestiLähetetty: 2013-11-08 12:10:01 
Poissa
sintti
sintti

Kiitoksia Nyysnääs, voit vain siis arvailla, millainen ämmä täällä sitten riekkuu :oops:

Todellakaan mikään muu ei ole rasittavampaa kuin se, että ei saa syödä rauhassa. Jos on muutenkin hankalaa syödä oikein, niin siitähän nämä läskit sitten suurelta osin johtuvatkin, kiireestä. Aina leipä ja tai jotain muuta moskaa kiireessä, kun ei ole yksinkertaisesti aikaa edes syödä.

Ja teinpäs senkin raivoissani eilen iltamyöhään, istuin vessanpöntöllä syömässä, ei loppujen lopuksi niin paha :lol:
Mutta itsepä olen katraani haalinut, joten ei auta valittaa. Voisi olla niinkin, että söisin lapsettomuus-suuruun. Ja olipa niitä lapsia tai ei, niin jostain aina väärinsyömiseen syy löytyy.

Omalla kohdallani todellakin ajanhallinta on se ongelma. Tai siis eihän minulla ole aikaa, jota voisin hallita. Pitäisi opinnäytetyötä kasata, pitäisi tehdä kotityöt, pitäisi tehdä sitä ja tätä. Mutta kun vuorokauden tunnit eivät vain yksinkertaisesti riitä. Ja voitte vain arvata, millainen viritetty pommi olen. Räjähtelen kun päivän aikana pienet, niin pienet asiat kasvavat iltaa kohden isoiksi ja räjähtävät siinä sitten väsyneeä kaikkien silmille. No, enpä ole muutakaan oppinut, niinkö?

On todellakin raivostuttavaa, kun yritätää pitää talon edes jossain järjestyksessä, niin lauma kulkee perässä sotkimassa kaiken, viedä ja hakea lapsia, ja saa pukea ja riisua ja tunkea turvaistuimiin kun ne hemmetin vyötkin ovat aina sotkulla ja kierteillä, tehdä sata kertaa päivässä ruokaa ja silti joka välissä kuuluu: äiti, millon sää oikein teet sitä ruokaa, mulla on nälkä, laittaa astiat koneeseen ja tehdä taas ruokaa ja laittaa astiat koneeseen, jota siis ei kukaan muu "osaa" tyhjentää, no ei kyllä täyttääkään, niin ja ne pyykit pitäisi pestä ja entiset viedä kaappeihin, kun kuuluu taas: missä mun kaikki sukat on, ei yksiäkään aluhousuja, ai, nämäkin on vielä likaset. Ai niin, ne opiskelutkin, kysellään, että etkö ehdi tuossa tunnissa tai parissa tehdä opinnäytetyötä ja samalla muita tehtäviä, no hemmetti en ihan puolta sataa sivua, vaikka yritän siinäkin tehokas olla, ja mitäs sitten päivän jälkeen jääkään, väsynyt, kiukkuinen ja p*ska ämmä, joka ei jaksa mitään.

Nytkin oli taas samaa eilen, mutta enpähän ainakaan syönyt mitä sattuun, en. Totesin itselleni, että vaikka maailman kaikki voimat yrittävät minut kaataa raivopäiseen mussuttamiseen, niin eipä mene enää tällä kertaa tämä asia niin. Oi, miten naureskelinkaan noille pienille ketuille, jotka yrittivät saada minut taas lankaan, onnistumatta siinä. Tästä lähtien pidän varani, ja nyt määrään minä.

Ja isänpäivähän se on tulossa, mutta mietinpäs sitäkin, että miksi minun se kakkukin pitäisi tehdä, eihän minun isäni ole edes elossa enää. Mieheni ei ole minun isäni, eikä hänkään ole koskaan minulle yhtäkään kakkua leiponut. Aina olen joutunut leipomaan kakut joka samperin isänpäivä, äitienpäivä, (jota ihmettelen,että muille pitää kakku tehdä, vaikka äitiähän siinä juhlitaan), syntymäpäivät, ja kaiken maailman valmistujaiset ........

Anteeksi kaikki purkautuminen, minulla ei ole mitään muutakaan kanavaa :oops:
Ja sitä paitsi uskonkin, että kunhan saan tänne kaata kaiken p*skan, niin se poistuu siinä samalla, ja jos sitä taas jaksaisi hetken eteenpäin.

Ja kerrottakoon, että vielä vähän aikaa sitten meillä oli pari koiraa, joista toisella oli tapana p*skoa ja kusta matoille, niin tietenkin siihen olohuoneen valkoiselle matolle. Panin sitten myyntiin nekin koirat, kun 8 vuoteen ei kukaan muu pessyt mattoja, siis eihän ne pese vieläkään. Voitte kuvitella joka yö kun astut pimeässä mennäksesi vessaan, niin kuinka ollakaan varpaiden välistä tursuaa vielä hieman haalea p*ska, ja kun siirrät jalkaa, niin saat jo vähän enemmän haalenneen lammikon jalkojesi alle. Ihanaa, vai mitä, Mitäpä muutakaan halusisin kuin pestä "rakkaa" koiran "vahinkoja". Siis se oikein osasi mieltänsä näyttää minulle. Koska olin ainoa, joka todellakin teki sille selväksi, että minä olen sen yläpuolella, en alapuolella. Sepäs kostikin sen minulle p*skomalla tyynylleni, kun olimme poissa kotoa, tai ruokapöydälle, uskokaa tai älkää.

NO, eivätpä ole enää kumpikaan minun riesani, tosin muulla perheellä onkin mennyt sitten aikaa antaa minulle anteeksi tämä "julma" tekoni, vaikka 8 vuotta heitä varoitin, että koirat lähtee, jos eivät muutosta tule. No ei tullut. Vaikka olisivat varmasti vaihtaneet ja laittaneet ennemmin minut uuteen kotiin koirien sijasta.

Nyt otan saman käytännön uudestaan, en koske tiskikoneeseen, kävelkööt astiat sinne sitten itse, syökööt vaikka kattilasta. Ja pyykit. Ja romut. Ja ulkotyöt. Ja.....

Olenhan minä tuotakin konstia koettanut vaikka kuinka monesti, mutta kun itse kyllästyn kaiken p*skan määrään, ja loppujen lopuksi niitä töitä onkin sitten todellakin kasautunut, ja vimmoissani teen kaiken taas itse. Mutta en tällä kertaa.

Ja siis anteeksi vielä kerran, ah, kylläpä helpotti..........

Ja jos joku kysyy, missä mies on, niin hänellä on puhelin, anteeksi, ei puhelin, vaan mobiilitietokone.

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-11-08 13:05:40 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tunnistan itseni tuosta että sitä sotkua ei vaan aina kestä katsella ja sitten tarttuu siihen itse. Mutta pari asiaa olen sentään saanut lapsille (niitä on vain kaksi, 8v ja 10v) opetettua: He osaavat pestä pyykkiä (alusta loppuun) ja sekä täyttää että tyhjentää tiskarin. Kovin usein en sitä heiltä vaadi (pitäisi varmaan) mutta silloin kun oma aika ei vaan riitä niin he saavat sen tehdä. Ja pyykkien viikkaamisen osalta ollaan menty kohta vuosi sillä että minä tai mies viikkaamme pyykit (ellei lapset sitä tee) mutta jokainen vastaa itse siitä että vaatteet laitetaan kaappiin. Yleensä laitan puhtaat vaatteet lasten sängyille josta ne on pakko siirtää kappiin ennen nukkumaan menoa.

Pidin keväällä puolentoista kuukauden taukoa kaikessa tavaroiden "noukkimisessa". Korjasin vain pois omiani en kenenkään muun. Se oli yllättävän tehokasta, vaikkakin itselle vaikeaa.

Ja lasten ollessa pienempiä olen minäkin syönyt vessassa :D

Tsemppiä!

ViestiLähetetty: 2013-11-08 13:21:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei, ja tervetuloa!
Ihan alkuun, tiedän miltä tuntuu astuu niihin jätöksiin kun aamulla unisena meet vessaan ja varpaiden alla lätäköt.
Mun koira ei paskonut sisään mut 1.5 v asti pissaili. Vaikka kuinka paljon pääsi ulos. No nyt 5.5v ja hyvätapainen rottweiler.

Kyl tää alkuun tökki mulla pahasti, tää karppaus. Oli nälkä ja ei tiennyt mitä syö ja milloin ja kuinka paljon.
Mulla lähtöpaino elokuun alulla oli 85.5 nyt 77,4.
Vhh auttanut nostamaan hemoglobiinin ja tiputtanut sokereita. Olen siis diabeetikko.
Mulla taas ei oo perheessä muita ku koira joten mul on aikaa. SIlti aina joskus tintuu ku ruuan laittoon menee kauan aikaa ja kaupassa ei aina tiiä mitä ostais.
Sulla paljon lapsia joten ehkä voin ymmärtää että kiirettä pitää.
Hienoa että olet päättänyt asioita joilla pystyt muuttamaan elintapojasi.
Kyllä se siitä lähtee äläkä lannistu, jos alku tuntuukin vaikeelta.
Kiva kun täällä voi kirjoitella järkevien ihmisten kanssa ja vaihtaa mielipiteitä. Ja saa kuulla muiden kokemuksia.

Kyllä kaikki järjestyy, tsemppiä vaan sinulle.

ViestiLähetetty: 2013-11-10 16:03:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ensin "purkauksesta"...
Tämä on sinun päikky, saa purkaa tuntemuksia, kysellä, udella, mitä vaan mieltä painaa.
Nih.
Ruokailuun.
Ensin opetellaan, sitten toteutetaan.
Eli alkuun oikeita ruokia, etsitään mikä maistuu.
Sitten vasta tarkkaillaan määriä.
Tuo voi hieman helpottaa arkea.
Meillä monella on ongelmia soveltaa ruokia koko perheen makuun.
Mutku.
Salaatti kaikille, lihaa, kalaa, broileria koko porukalle,.
Lisukkeeksi muille perunaa, riisiä tai pastaa.
Itselle (Myös muille tarjotaan :wink: ) kasviksia.
Lisäksi on monia (reseptit :D ) jotka kelpaa kaikille.

Tsemppiä arjen ja pyhän pyöritykseen!

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2013-11-11 14:15:41 
Poissa
sintti
sintti

Kiitoksia kaikille :D

Ajattelin ensin tuota punnituspäivää, että olisi aina maanantaisin, mutta olen lueskellut ahkerasta täällä muiden juttuja, ja ajattelin vaihtaa sen muiden kokemusten mukaan perjantaiksi. Kävin kyllä aamulla puntarilla, painoa nyt 100,9, joten kilon verran olisi tippunut. Mutta lauantaina meni syömiset liian vähäksi, ja lisäksi oli lähes 1,5 tunnin kävelyretki. Joten uskonpa että tuo vaikutti, koska olo oli aika huono tuon lenkin jälkeen. Pääsi liian vähälle energialle, niin oli jo huono olo. Oli pakko ottaa yksi ruisleipä, että pääsi takaisin elävien kirjoihin. Enää ei parane lähteä noin pitkälle lenkille näin vähin syömisin.

No nyt voisin aloittaa leipomisen, ajattelin tehdä sämpylän korvikkeita. Olen tietoisesti ollut syömättä leipää, lukuunottamatta tuota lauantaita, koska se on minulle se paha tapa. On siis tarkoitus päästä tuosta leivän mutustelusta pois. Oli se sitten normaalileipää tai karppiversiota, niin pitää oppia syömään sitä kohtuullisesti. Nyt siis ensin irtiotto, ja sitten kohtuuteen. Tuo kohtuus kun ei ole minun sanavarastoon oikein koskaan kuulunut. Oikeastaan johtuu varmaan siitä, että aina kotona piti pihistellä kaiken ruuan kanssa ja kermavaahtoakin oli kakun päällä ihan millin kerros, täytteestä puhumattakaan. Joten tietenkin omassa elämässäni sitten olen "korjannut" tilanteen, ja syönyt niin paljon kuin olen itse halunnut, kun ei ole kukaan ollut minua rajoittamassa.

No jospa se kohtuus tulisi opittua jossain vaiheessa. Tuo kieltosana kun aina tuo sen himon mukana [-X

Mutta siis perjantaina laitan vasta tuonne listaan painon ja muut mitat, menkööt nyt vähän reilusti aikaa viime maanantaista.

Oikein aurinkoista viikon alkua toivotan kaikille muillekin!

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-11-11 20:38:00 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ihanaa lukea kunnon avautumista kerrankin! Avautua saa ja pitää :) Tekee hyvää omalle ja lähiympäristön sielulle ;) Tsemppiä pudotusmatkaan!

Nykyinen päikky: Puuhailijan elämänkerta
Vanha: Ahdistaako?

ViestiLähetetty: 2013-11-15 17:10:46 
Poissa
sintti
sintti

Kiitokset tas kaikille kirjoittaneille.
Nyt on punnittu, vaikka paino nyt ei olekaan tuosta maanantaiosta kauheasti heittänyt, mutta siis paino 100,2kg, mutta vyötärönympärys oli 108 cm, alkaa jo epäilyttämään, että olen sen väärin mitannut ensimmäisellä kerralla. Tosin housuissa tuntuu kyllä vyötäröllä muutosta, joten ei kai sitten olekaan mittavirhettä ihan hirveästi :lol:

4.11.2013
paino=102
vyötärö=113
lantio=120
ry=119

15.11.2013
paino=100,2 -1,8kg
vyötärö=108 -5 cm
lantio=120 -119 cm
ry=118 -1cm, tosin imetän, joten vaihtelua voi olla maitomäärästä riippuen, taidan jättää tämän vähemmälle huomiolle siis :lol:

Mutta ihan ok, vaikka tietenkin sitä odottaa megalomaanista painon tippumista. Mutta yllättävän helppoa on ollut, tosin liian pitkät syömisvälit välillä, ja saattaa aamusta venyä iltapäivään aamupalan voimilla.

Koulussa tuli syötyä salaatteja, mutta oli pitsaa ruokana, joten oli pakko syödä eilen pieni pala, muuten meni hyvin, enkä siis kuolannut tuota pitsan palaa, vaan söin ihan vain sen takia, että aivot nyt vaan tarvitsevat ruokaa koulupäivän aikana. Omia eväitä ei oikein voi noina päivinä ottaa.
Mutta eipä se tuossa näkynyt, tosin palalla oli kokoa ehkä n. 15x15 cm, joten ei mitään älytöntä.

Nyt on sitten häät tulossa ensiviikolla, ja vielä 1/3 pikkujouluja, eli sattuu häät ja ensimmäiset tämän vuoden 3:sta pikkujoulusta samalle päivälle. Tosin ajattelin, että hyvä että samalle päivälle, niin menee sitten yhteen piikkiin. Ajattelin, että voi olla hyväkin syödä vähän enemmän yhtenä päivänä. En siis aio sortua älyttömyyksiin, vaan opetella nyt ottamaan karpisti. Ja kinkkuahan saa vetää sitten ihan kunnolla, ja voita päälle. Mitähän ne muut tuumaisivat siitä :smt044

Syökööt muut sitten joululimppua ja perunalootaa....
Mutta se siis vasta viikon päästä.

Oikein hyviä viikonloppuja kaikille tasapuolisesti.

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-11-15 20:49:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aplodit kadonneille kiloille ja senteille!

ViestiLähetetty: 2013-11-22 13:40:58 
Poissa
sintti
sintti

Jahas, taas viikko vierähtänyt ja omasta mielestä hyvinkin, mutta ei puntarin mielestä.
4.11.2013
paino=102
vyötärö=113
lantio=120
ry=119

15.11.2013
paino=100,2 -1,8kg
vyötärö=108 -5 cm
lantio=1119 cm - 1cm
ry=118 -1cm

22.11.2013
paino= 100,5 +0,3 kg
vyötärö= 107 -1 cm

Muita en nyt ehtinyt mittaamaan, joten vaikka paino ei ole laskenut, niin sentti muka vähemmän. Tosin flunssa päällä, lapsikin kuumeessa, joten en ole nukkunut paljoakaan.

Omasta mielestä syömiset kuitenkin olleet ihan siedettävät, esim.

aamu: 2 karppileipää lisukkeineen ja kahvi, omeganappula

jossain välissä iltapäivää 200g (raaka paino) jauhelihaa, jossa mukana sipulia, juustoraastetta yms, ja lisäkkeenä kukkakaalimuusia

myöhemmin jossain välissä jokin pieni kookospallo kahvin kanssa

illemmalla samaa kuin aikaisemmin, eli 200 g jauhelihaa ja ehkä jotain kasvista mukaan, tai lanttumuusia tms

Avokadoa ja hieman pähkinöitä olen vielä lisäksi syönyt.

illalla maustamaton jogurtti, valo mustikkapellava seosta lusikallinen ja mustikoita pakkasesta n. desi.
Ja toinen omegapilleri.

Omasta mielestä hyvin, mutta en jaksa laskuriin laittaa, mutta olettaisin että liian vähän rasvaa.

Tosin kun imetän, niin olen itselläni huomannut, että keho pitää kiinni todellakin kaikesta eikä luovu herkästi. Mutta en anna periksi, en kerta kaikkiaan anna. Huomenna häät ja pikkujoulu, joten en aio kyllä sielläkään mässyttää mielin määrin, vaan valita mahdollisimman karpisti. Hääkakkua aion kyllä syödä, koska ainutlaatuinen tilaisuus on.

Pakko on jatkaa ja katsotaan taas viikon päästä miä on tapahtunut, josko mitään.

En ole ehtinuyt tälle päivälle syödä vielä, koska joutunut kärräämään lasta lääkäriin ja hyppäämään apteekissa jne. Mutta nyt menen, jospa ehtisi syödä ilman lahkeessa roikkujia:)

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-11-29 11:17:02 
Poissa
sintti
sintti

Ja viikko taas vierähtänyt, eikä onneksi juhlien jälkeen mitään katastroofia. Tosin paino pudonnut vain 200 grammaa, mutta eipä ainakaan lisääntynyt.

Nyt ei aikaa turinointeihin, joten katsotaan taas viikon päästä tilannetta.

4.11.2013
paino=102
vyötärö=113
lantio=120
ry=119

15.11.2013
paino=100,2 -1,8kg
vyötärö=108 -5 cm
lantio=119 cm - 1cm
ry=118 -1cm

22.11.2013
paino= 100,5 +0,3 kg
vyötärö= 107 -1 cm

29.11.2013
paino= 100,3 -0,2 kg
vyötärö= 106 -1cm
lantio= 117 -2 cm (kaksi viikkoa)

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-11-29 12:41:26 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Mielummin 200 grammaa alaspäin kuin samanmoinen ylöspäin :)

Nykyinen päikky: Puuhailijan elämänkerta
Vanha: Ahdistaako?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00