Moikka
anjuna, kiva kun löysit tännekin!

Mä aika äskettäin vähän laskeskelin ja pohdin mun treenipäivän syömisiä, ei ole monta sivua takaperin (kaivoinpas sen viestin esiin,
täältä löytyy). Aikalailla samaan tyyliin mun treenisyömiset aina menee kuin tuossa viestissä, paitsi että nykyään otan aamukahvin kanssa muutaman siivun (kerma)juustoa. Treenin jälkeinen aamiainen tietty vaihtelee sen mukaan mitä jääkaapissa on, ja banaanin sijaan saattaa olla vaikkapa rusinaa ja gojimarjaa, mutta makrot on yleensä samaa luokkaa.
Mitään ylimääräisiä protskujuttuja tai palkkareita en oo käyttänyt, mä tykkään enemmän tuosta omasta pikku välipalaboksista treenin jälkeen jossa juustoa, tummaa suklaata, pähkinää, puolikas banaani tai rusinoita.

Joku herajauhe olis varmaan kätevä ja nopea ja halvempi, mutta kun mä nyt vaan tykkään syödä oikeaa ruokaa ruoan muodossa.

Treenin jälkeen aamiaisella otan yhden Berocan ja usein magnesiumsitraattia, siinä kai ne mun lisäravinteet.

Protskua tulee muutenkin ehkä 100 g päivässä, joten luulisin sen olevan tarpeeksi tällaiselle oman huvin vuoksi liikkuvalle.
Tää on ollut paras systeemi tähän asti testatuista, mutta kokeilen aina silloin tällöin jotain pientä uutta ja jos toimii, saattaa rutiinit vaihtua. Tuskin näissä asioissa mitään lopullista totuutta ole.
BodyBalance, 1hOli kivaa!

En muista milloin olisin viimeksi käynyt, ohjelmakin oli muuttunut mutta aika hyvin pysyin menossa mukana. Pitäisi kyllä yrittää käydä säännöllisesti. Jos vaikka ottaisi tavoitteeksi kolme salikertaa viikossa, eli kaksi punttia ja kolmantena joka toinen viikko kahvakuulaa ja joka toinen BodyBalancea. Mahdollisuuksien mukaan myös ohjattua venyttelyä aina kun saa aikataulut sopimaan, kun tuntuu olevan niin vaikeaa muistaa iltaisin. Voisi toimia.