Korjaan tuohon mittayksikköön, alle 20G/päivä, aika hyvin jos saat tuon alle 20mg/päivä syötyä
Mutta joo, aamupala on ehkä se hankalin myös mun osalta. Pääasiassa tulee syötyä jotain kaalimuhennosta kananmunalla tai pekonilla.
Tai jos ihan aikaisin aamulla herää niin sitten otan n. 1.5rkl öljyä kahvin kanssa jossa kermaa, ja sitten kun muut tulee aamupalalle tekasen jotain yllämainittuja ruokia.
Mistä sun aamupalat on koostunu ennen karppausta? Laitahan se niin täällä monet osaa varmasti auttaa "muokkaamaan" siitä karppiversion. Ellet sitten tyydy ihan vain muniin pekonilla
Mulla on mennyt se pari-3 päivää yleensä kun on kroppa menemässä ketoosiin(2 kertaa aloittanut karppauksen).
Varaudu pienehköön päänsärkyyn, ei kuitenkaan ole verrattavissa migreeniin tai muuhun, sellainen pieni jomotus.
Saattaa kestää yhden päivänkin verran, mutta sen jälkeen olo on huomattavasti parempi!
Ja muista juoda paljon nestettä, ihan yleensäkin.
Ketoosiin pääseminen riippuu niin paljon henkilön koosta, ja toiset sietää hiilareita enemmän ja toiset vähemmän.
Omalle kohdalla suurin mittari mistä tietää että ketoosi on lähellä on tuo päänsärky, ja sitten myös tuo tihentynyt vessassa käynti(nesteet poistuu).
Ja jos et yksin asustele, niin voi tulla sanomista että kylläpä henki haisee pistävälle jne, riippuen miten syvällä ketoosissa olet.
Muistathan myös sen, että ketoosi ei ole painonpudotuksen edellytys. Ei ole välttämätöntä edes käydä ketoosissa, vaikka kyllä se sitä pudotusta nopeuttaa/sysäisee liikkeelle. Korjatkaa joku jos olen väärässä
Kyllä se siitä, tsemiä!