täällä sitä ollaan. Nyt on pakko tehdä itselleni jotakin. Tästä ei kertakaikkisesti tule tällä tavalla yhtään mitään!
Pituutta on 168cm ja painoa 119kg. Onkos muita kanssa kulkijoita samassa painossa tai tiputtanut paljon kiloja.
Itselläni taitaa jonkin sortin syömishäiriö olla (?), koska olen syöpötellyt itseni tähän kuntoon!
Oma ongelmani on se, että syön tekemisen puutteeseen. Illat ovat pahimpia. Silloinhan se aika on syömistä. Pidän kotona olemisesta, joten en haluaisi keksiä sellaistakaan tekemistä etten ole kotona. Rakastan myös kahviloita ja ulkona syömistä, joten kotoa pois oleminenkaan ei ole ratkaisu, sillä herkkuja on joka paikassa.
Inhoan liikuntaa. Tässä painossa pienikin ajatus liikkumisesta saa jo pysähtymään sohvalle. En viitsisi / jaksaisi mitään. Käveleminen on niin tylsää. Ystäväni laihdutti itsensä normaalipainoon ja häneltä on tuokin ongelma hävinnyt kokonaan. Nyt energiaa riittää. Uskon oman ongelmanikin johtuvan ylipainosta.
Mitäs nyt sitten tehdään

huomenna on maanantai. Haluan nyt ryhtiliikkeen elämääni. Aloitan huomenna painoni pudottamisen. Olen asettanut monta kertaa vaikka mitä tavoitteita itselleni, mutta nyt teen kuukauden tavoitteen. Yritän elää helmikuun kiltisti. Pudottaa painoani ja katsoa, mitä olen saanut aikaan tämän kuun sisällä. Eihän se kokonaisuudessaan ole paljoa, mutta vaikeinta on se alkuun pääsy. Nyt asetan pienen askeleen itselleni ja aion katsoa, että helmikuu tuo tuloksia.