Moikka Maura
Mä olen täällä pyörinyt elokuusta 2013. Mulla ei oo omaa päikkyä, vaan seikkailen täällä joka puolella.
Mulla oli lähtöpaino 85.8kg ja pituutta on 163cm, ainakin oli ennen

Nyt reilun vuoden karppaillut ja olen saanut painon lukemiin 58.3...ja siinä suunnilleen oon ollut viimiset 2-3kk.
Olen kova repsahtamaan suklaaseen, sitä menee usein liikaa. Mulla myös taustalla diabetes, joten pitäisi varoa noita sokereiden heilahteluja. Nyt olen alkuvuodesta asti ollut lääkkeetön, niitä meni paljon joka vaivaan, samoin insuliinia.
Mä oon aina enne ollut epävarma, että enhän mä onnistu ikinä missään. Alku karppaus meni hyvin, sitten tuli monen viikon jumitus jolloin paino ei yhtään laskenut. Jatkoin samalla linjalla ja hups, se lähtikin taas laskuun.
Liikuntana on mulla 3-4 krt päivässä koiran kanssa lenkkeily. Mulla 6v iso rotikka jolla lievä nivelrikko. Me ei siis hurjia matkoja mennä eikä hikistä vauhtia. Sen mukaan miten koira haluaa. Muuta liikuntaa en harrasta, koska inhoon yli kaiken. Joskus hölkkään metsässä hauvan kanssa, hiukan.
Olo on vieläkin sellainen, että en oo tyytyväinen itseeni vaikka oonkin laihtunut. Jokin mättää, ja aivan kuin keksisin tekosyitä että saisin "luvan" ostaa suklaata.
Ja saahan suklaata syödä, kohtuudella. Mä en aina käsitä sanaa "kohtuus"!
Onko sulla jatkossa tarkoitus punnita joka päivä?
Mä käyn joka aamu vaakassa, samaan aikaan heti herättyä. Ei siellä voi monta kertaa päivässä hyppiä kun päivällä lukemat on korkeemmat.
Jään seurailemaan kuulumisiasi ja Tervetuloa mukaan joukkoon