Tiluliluliii!!!!
Here I go again. Kesällä tuli kiloja odotetusti runsaasti, 7,3 kg. Nyt enää 2,6kg pudotettavaa alkukesän tulokseen, eli olen kyllä todella tyytyväinen

! Viime viikosta tippui
-1,6 kg, eli nyt paino
83,9 kg.
Elämä kuten aina ennenkin, arkena skarpimpi ja karpimpi, viikonloppuna... noooh...

Nytkin taas kahdet juhlat: tänään poikani 11v synttärit (jestas tätä varhaistestosteronimäärää!!!) ja huomenna sydänystäväni 50 v juhlat. Muutenkin viikonloput menneet syödessä/juodessa hyvin. Nothing new there. 5:2 yhä toimii, liikuntana samat työmatkaliikunnat ja lisäksi olen aloittanut (tehnyt jo 4 kertaa) Jillian Michaelsin 30 day shred with weights. On kahvakuulatreeni, joka pistää kyllä ihan "raasteeksi"

. Mulla on ne 8 kg ja 12 kg kahvikset ja niillä sitten räpiköin... Ens viikolla aloitan salsan kuubalaisen opettajan (mies

) johdolla kerran viikossa. Mä niiiin rakastan lattareita! Ja sitä lattariluonnettahan mulla löytyy ihan kiitettävästi
Olen myös aloittanut talviuinnin

Kylmin vesi oli viime sunnuntain 17.3 astetta. Oli pirun kylmää! Heitin talviturkinkin aloittaessani tämän talviuinnin elokuussa (en laske talviturkin heitoksi muuta kuin Suomen luonnon vedessä pulikointia, eli Espanjan lämpimässä meressä uintia ei lasketa) ja tarkoitus on jatkaa ainakin kerran viikossa koko talven. Mä VIHAAN kylmää vettä, miks lupauduin? Koska olen typerys.
Ihanaa viikkistä, kaverit!!!