karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2025-10-27 20:34:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 71 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: S-Ryhmä boikottiin!
ViestiLähetetty: 2014-08-12 12:40:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

tuukätti kirjoitti:
Mä taidan olla kauppojen suhteen onnellisessa asemassa. Kaikki kaupat kirjaimista ja korteista
riippumatta kävelyetäisyydellä.

Sama :mrgreen:

*tarjoushaukka*

Back to basics

ViestiLähetetty: 2014-08-12 17:26:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

tuukätti kirjoitti:
Raahis on niin kissojen alistama :lol:

-joo.Kaksi maatiaista ja vaimo.Mutta ihan vakavasti,jotkut kissat on oikeasti hiekastaan tosi tarkkoja.Kun ei käy niin sitten paskannetaan lattialle ja siihen ei kyllä auta minkäänlainen komentelu ja körmyytys.Olen sikäli onnellisessa asemassa että meidän kissat on valinnut Lidlin hiekan.Täti vainaalla ja miehellään(edelleen elossa olevalla) oli kissa jolle ei kelvannut kuin tietty erikoismerkki jota sai n.200km päästä Veljekset Keskiseltä.Asia aiheutti jonkin verran ongelmia,joskin he tykkäsivät toisinaan käydä viikonloppuisin "huviostoksilla" Keskisellä muutenkin.

Tuohon Lidlin kerma-hyllyyn vielä.Eikö oikeasti kauhean moni muu karppaus-sivulainen minun lisäkseni ole löytänyt Lidlin 30% rasvaa Milbona Creme Fraichea? 0,99€ on juhlahinta muiden ketjujen ranskankermoihin eikä minun käsittääkseni sisällä mitään guagelugaitoitumistilaatteja vaan on täyttä tavaraa.60 grammaa maitorasvaa 0,99 hintaan purkista on ihan jees mun pirtaan.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?

ViestiLähetetty: 2014-08-12 20:14:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

RaahenTiikeri kirjoitti:

Tuohon Lidlin kerma-hyllyyn vielä.Eikö oikeasti kauhean moni muu karppaus-sivulainen minun lisäkseni ole löytänyt Lidlin 30% rasvaa Milbona Creme Fraichea? 0,99€ on juhlahinta muiden ketjujen ranskankermoihin eikä minun käsittääkseni sisällä mitään guagelugaitoitumistilaatteja vaan on täyttä tavaraa.60 grammaa maitorasvaa 0,99 hintaan purkista on ihan jees mun pirtaan.

Tuo on todella oiva tuote, samaa mieltä! Itsellä tulee ranskankermaa ja smetanoita lähinnä keittojen kanssa käytettyä, niin eipä ole nyt kesällä ollut tarvetta.

Pölinöitä vol. 4 ja palstaunelmia

Oulaliina jolkottelee kohti puolikasta

ViestiLähetetty: 2014-08-12 20:26:49 
Minä aina lehtien jaon aikaan syön smetanaa Ronjan kans :lol:

ViestiLähetetty: 2014-08-12 20:51:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

oulaliina kirjoitti:
Tuo on todella oiva tuote, samaa mieltä! Itsellä tulee ranskankermaa ja smetanoita lähinnä keittojen kanssa käytettyä, niin eipä ole nyt kesällä ollut tarvetta.

-jaa,minä syön kyllä kesälläkin keittoja melko paljon kun on kaikenlaista tuoretta saatavissa sosekeittoihin joihin kipataan sitten koko purkki tuota creme fraichea valmistusvaiheessa.
Mitään valkoisia rääpäistyjä viivoja keiton päällä en ole ikinä harrastanut.Lähden yleensä siitä että valmis kahden ihmisen keitto sisältää 100-200g rasvaa ja tollasella purkilla pääsee jo hyvään alkuun.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

ViestiLähetetty: 2014-08-13 16:23:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Pyörsin epäpyhät puheeni ja kurvasin lidliin ranskankermaostoksille. Söinpä sitten koko purkin. Taas pitää alkaa käydä liiterissä. Oli niin hyvää, parempaa kuin kotimaiset vastaavat.

ViestiLähetetty: 2014-08-31 13:30:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Silloin kun lidl päätti jättää normaalin kerman pois valikoimista ja tilalle tuli pelkät "tunkio-karrageenikermat" päätin alkaa boikotoida kyseistä kauppaa. Lähetin jopa palautetta asiasta mutta mitäpä vaikutusta silläkään on ollut. Jonkin aikaa tuli boikotoitua mutta nykyään kyllä käydään sielläkin. Monet kasvikset tulee ostettua sieltä halvemman hinnan vuoksi ja jauhelihat + maustamattomat kanat. Kaiken kukkuraksi mulle ei oikein kelpaa enää muu jogurtti kuin se lidlin kreikkalainen kun se on jotenkin pehmeää ja mehukasta jos noin voi jogurtista sanoa...mutta kermat ja moni muu ostetaan edelleen vaihtelevasti muista marketeista. Karrageenipaskaa en ole kuin kerran erehtynyt maistamaan ja kuten jo alussa annoin sille lempinimeksi tunkion, siltä se myös maistuu :smt078 .

Viestin otsikko: S-Ryhmä boikottiin!
ViestiLähetetty: 2014-08-31 14:49:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä mä ostan ranskankermaa Lidlistä. Ja juustoja. Ja maidonkin yleensä, ja melko paljon muutakin :lol: Liha ja kerma haetaan yleensä muualta. Kahvi tullut haettua Pirkalta nyt :)

Tilamaitoa tosin tänä vuonna lähinnä juotu mut nyt ollu vähän taukoa.

ViestiLähetetty: 2014-08-31 15:22:42 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ranskankermaa mäkin ostan Lidlistä aina. En muutakaan majoneesia käytä kun Lidlin vihreäkorkkista, ärsyttää vain kun se aina on lopussa. :x
Kermoja en osta enää Lidlistä, ne ostan sitten lähimmäisestä Alepasta yleensä. Asun aika hyvässä paikkaa juuri nyt, kun Lidliin on 15 minuutin kävely, S-markettiin yhtä pitkä matka toiseen suuntaan, ja kun katson ulos ikkunasta niin näen Alepan ja Valintatalon toisella puolella tietä. :lol:

No syyskuussa tulee muutto takaisin kotipaikkakunnalle, silloin saa myös käydä Halpa-Hallissa ostoksilla. Sieltä löytyy usein kivasti tarjouksia, ja myös lohta säännöllisin ajoin halvalla. Pitää vaan opetella fileeraamaan... :wink:

ViestiLähetetty: 2014-09-01 22:50:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Premnas kirjoitti:
Kaiken kukkuraksi mulle ei oikein kelpaa enää muu jogurtti kuin se lidlin kreikkalainen kun se on jotenkin pehmeää ja mehukasta jos noin voi jogurtista sanoa...

-tää on jännä.Mun mielestä Lidlin eridanous jugurtti meni jossain vaiheessa totaalisen pieleen?En tiedä mitä siinä reseptissä muutettiin,mutta jos se sitä ennen oli jugurttien kunkku pistein 10,00 niin se tipahti ainakin 7,5 tasolle.Ellei enemmänkin.Pehmeä kermaisuus hävisi siitä (mun suuhun)ja tilalle tuli jugurtin pinnalla kelluva vesimäisyys joka vaikutti siltä,että se ei edesole ollut osa jugurttia vaan todella siihen pinnalle valmistettu?
En kyllä nyt ole enää varmaan vuoteen antanutkaan mahdollisuutta eridanousille,tulee niin vähän jugurtteja syötyä nykyään.Ehkä se voisi olla taas ihan asiallista omaa sitä itteään.

ViestiLähetetty: 2014-09-02 07:23:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Myöskään itseäni ei miellytä Eridanouksen vetinen koostumus. Tykkään, että jugurtti on lohkeavaa eikä lirua. Maullisesti suosikkijugurttini on ehdottomasti bulgarian jugurtti, sitä jos saisi rasvaisempana versiona, olisin ikionnellinen. Onneksi Rainbown turkkilainen jugurtti on maullisesti mukavan lähellä bulgarian jugurttia. Sitä siis tulee pääasiassa ostettua turkkilaiseksi jugurtiksi. Myös Rainbown ja Pirkan (valmistaja Juustoportti) 12 % kermaviilit ovat oivia tuotteita. Noissa kermaviileissä hera erottuu selkeästi, eikä sekoitu inhasta kermaviiliin tehden siitä lirua kuten muissa kermaviileissä.

Pölinöitä vol. 4 ja palstaunelmia

Oulaliina jolkottelee kohti puolikasta

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 71 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+02:00