suopursu kirjoitti:
INHOAN TÄTÄ, mutta olkoon!
Minua oikeasti huvittaa nämä karppeihin kohdistuvat vaateet, eli karppaus on yhtäkuin laihuus. Monilla varmasti onkin ja hyvä niin. Itse en todella ole hoikka vaikka karppaamalla olen selättänyt ihan oikeita tauteja.
Karppaus on siis muutakin kuin laiha olemus.
-niin karppaus onkin paljon muutakin kuin laihuus.Mutta kyllähän Heikkilä on melko paljon puhunut pellingin hoikistavasta vaikutuksesta.Tässähän ei puhuttu sinusta suopursu,vaan heikkilästä.
Mutta emmehän me tiedä,että syökö heikkilä enää edes pellingin periaatteilla.Sehän voi olla vaikka ollut juhannuksesta lähtien berliinin-munkki dieetillä.Vanha vitsi,että ei niinkuin minä teen vaan niinkuin minä sanon.
LottaX kirjoitti:
En vielä ehtinyt katsoa koko haastattelua, mutta mun mielestä tuo Heikkilän maha näyttää ihan vaan liikaa syöneen mahalta. Ei se näytä pinkeältä keskivartalo(viskeraali)rasvalta vaan ihonalaiselta läskiltä.
Mun pointti on se, että karppaamallakin tietysti lihoo, jos syö yli kulutuksen, mutta tämä lihominen ei ole läheskään sillä tavalla vaarallista terveydelle kuin hiilari/alkoholilihominen, joka näkyy enemmän ylävatsan pönkötyksenä.
-en ihan ymmärrä tätä LottaX:n viiltävää analyysiä vaatteet päällä olevan ihmisen lihomisen mekanismeista.Tokko silmämääräisesti ihmisestä on helppo sanoa,että millä on itsensä lihottanut?
Mitä on muuten alkoholilihominen?Tenuthan on hoikkia.Ja kyllä mullakin kai ois jotain kertynyt vuosien varrella jos alkoholista (minulle)olisi kertyäkseen?Kai ns.alkoholilihomisessa on kyse siitä,että minkälaista oheissyömistä se alkoholi laittaa ihmisen syömään?