Vieras kirjoitti:
Ravitsemustieteen dosentti, Kelan tutkimusosaston johtava tutkija Paula Hakala on päätynyt totetamaan Yhteishyvässä, että ei vaalea leipä lihota, vaan se rasva siinä päällä! Te pahuksen karppaajat olette totaalisen väärässä hiilihydraattiteorianne kanssa, koska kyllä dosentti tietää paremmin kuin mikään karppaaja!
Aivot tarttee sokeria toimiakseen ja siksi minä syön joka aamu 10 sokeripalaa kahvin kanssa. Sillä lähtee päivä käyntiin hyvin. Ei siinä tarvita mitään pekonia ja kananmunia!
Niinpäniin!
Sama dosentti kummasteli taannoin myös D-vitamiinin syöntiä purkista ja varoitti myrkyllisyydestä.
"Ravitsemustieteen dosentti, Kelan johtava tutkija Paula Hakala kummastelee Kelan tutkimusblogissa, kuinka D-vitamiini on saanut internetin keskustelupalstat pauloihinsa ja siitä on tullut median lempivitamiini."
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/109553- ... a%E2%80%9DTietystikään ei mainita mitään siitä, mikä on jättiannos.
Itse en syö kalaa, margariinia tai juo maitoa juuri lainkaan. Mistä se D sitten minulle pomppaa kehoon?
Älkää nyt hyvät ihmiset vain käyttäkö järkeänne, kun meillä on dosentti! Kyllä DOSENTTI tietää. Uskokaa sitä!
Mitenköhän ne kliinistä työtä tekevät ovat huomanneet, että D ei riitä tai että vhh toimii, mutta pelkkää tutkija- tai opetustyötä tekevät eivät ole huomanneet mitään? Olisiko sittenkin totta se analyysivirhe? Olisiko?
Mutta älkää nyt tällaisia miettikö, kun DOSENTTI on jo miettinyt ne puolestanne! Kuten poliitikko ja virkamies miettii lakiesitykset puolestanne, tekee päätökset puolestanne ja presidentti edustaa puolestanne. Ei itte tartte. Vai?
Kyl mää vaa ole niin kauhia vääräs! Kui mää näi vääräs voin ollaka?! Kai joku lahkojohtaja mut johdatti?