Ehtoota kaikille yhdessä ja jokaiselle erikseen! Päivitykset ovat olleet vähissä, mutta niin on trenitkin.... Tässä viikon kuulumisia:
ma 23.2.
Laiskasti autolla töihin, kuten koko loppuviikko. Työpäivän päätteeksi kamat vaihtoon ja menoksi:
klo 15:16 juoksu
43.30
6.11 km
7.07 min/km
ka-syke 153
Soppelisi aerobisen kynnyksen ylärajalla taapertelua.
klo 16:02 lihaskunto
14.01
ka-syke 123
Lenkin jälkeen salille hieman TRX-valjailemaan ja muutenkin "häröilemään". Illalla alkoi tuntua, että kaikki ei ole kondiksessa, joten jätin illan salitreenin väliin. Tiistaiaamulla lähdin urheasti töihin, mutta paluu koitti ennen puoltapäivää. Flunssaa pukkasi.
Ti 23.2 ja ke 24.2 lepoa. Peruin keskiviikon uintitreenit, sillä kropan termostaatti oli hieman sekaisin ja olin kuin mikäkin Nessumannekiini. Eli keskiviikon sairastelin kotona lepäillen, mikä teki hyvää.
To 26.2.
Töissä taasen ja olo normi. Illalla "puolivaloilla" seuran kuntopiiriin, sillä siellä pääsee helpommalla kuin ohjatussa toiminnallisessa treenissä.
Klo 19:35 lihaskunto
56.20
ka-syke 140
10 liikepistettä, työ 45 sek, palautus/vaihto 15 sek. Kolme kierrosta. Kierrosten välissä juoksutekniikkaa ja loppuun lankutuksia. Kellotukseen sisältyy myös oma loppuverra. Bueno olo ja hyvin kulki.
Pe 27.2.
Töissä. Illalla piti olla joukkueen säbäreenit, jonne olin suunnitellut meneväni "puolivaloilla". Mutta: treenit peruttiin. Tämä taas toi muistoja siitä, mikä oli osasyy säbäilyn lopettamiseen. Noh, päätin sitten ottaa rennosti. Olin jo sairastuvalla päättänyt, että tästä tulee pakostakin KEVYT viikko.
La 28.2.
Klo 08:36 vapaauinti
1:20.29
2700 m vaparia: 300 vu - 4x25 (10 ptk + 15 vu) - 6x50 käden palautus SVV - 200 vu - 2x400 (eka vu, toinen pull) - 100 vu I- - 400 vu - 100 vu - 4x50 vu II- 200 vu.
Pääsin sentäs kerran tällä viikolla altaalle!!! Metriennätys!!! Muutenkin "kelailu" alkaa sujua (eli pitemmän matkan uiminen). Jos jotakuta kiinnostaa, suosittelen lämpimästi Marko Malvelan kirjaa "Kaikki irti uinnista - pitkä oppimäärä uintiin triahtlonistille ja aktiiviliikkujalle lyhyesti". Aivan loistava opus ja laittaa ajattelemaan suhdetta ja otetta veteen. Tästä kirjasta saa taatusti "irti" niin alkeisuimari kuin kuntoilijakin.
Huomenna on sitten pelipäivä - toivottavasti myös hyvä ja menestyksekäs päivä