Vähän päivitystä ketjun aloittajalta. En jaksa rekkautua ja pitää ruokapäiväkirjaa niin kuin joku ehdotti, mutta raportoin jos jotakuta kiinnostaa.
Painoa on tippunut ehkä reilu kilo, vyötäröltä lähtenyt 6 cm, vaikka nuo pääsiäisen pyhät meni kyläillessä ja valitettavan vähärasvaisessa hiilarimaassa. Tämä on aivan käsittämätöntä, koska olen syönyt aivan mitä olen halunnut, ihan silloin kun olen halunnut. Olen vain pyrkinyt siihen että kaikki on mahdollisimman rasvaista ja jos ruoka on vaikuttanut liian vähärasvaiselta olen ottanut lusikalla oliiviöljyä. Ainoa "sääntöni" on, että yritän olla syömättä päivällisen jälkeen refluksivaivojen takia. Jos on ollut nälkä olen kyllä syönyt mutta enimmäkseen ei ole tarvinnut, kun riittävä rasva kolmella aterialla tuntuu pitävän iltanälän poissa.
On muuten hirveän vapauttavaa kun olen antanut itselleni luvan olla syömättä kunnolla.

Toisin sanoen, jos ei huvita syödä tai laittaa ruokaa, otan lusikallisen öljyä, juustoa, hedelmiä ja ehkä näkkileivän runsaalla voilla ja vaikka pari kuivattua luumua ja oloni on hyvä. Ts. ihmisen ei aina tarvitse syödä "virallista" ateriaa ollakseen kylläinen.
Irtokarkkejakaan ei enää tee oikeasti mieli vaan pelkästään tavan vuoksi. Jos ostan kun tuntuu siltä että tässä kohtaa pitäisi tehdä mieli irtonamuja ne ei kumminkaan maistu hyvältä.
Katsotaan miten homma jatkuu.