karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-15 00:55:12

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2015-06-10 17:45:09 
Poissa
sintti
sintti

Moi kaikki!

Täällä kirjoittelee kohta 27vee nuori naisen alku jolla kiloja riittää... Laitetaas faktaa pöytään; Sinkku, pari koiraa, parturi-kampaaja. Vaatekaupassa töissä ja siinä sivussa kohta toiminimellä yrittäjä. Pituutta sellainen suht ok 160cm ja painoa kaikkea muuta kuin ok 152.4kg. Lähes siis yhtä leveä kuin pitkäkin, tajusin juuri... Kilpparin vajaatoiminta todettiin rajatapauksena loppuvuodesta -14 ja lääkitykseen etsitään vieläkin tasapainoa.

Hiilarittomasta on kokemusta, nyt kun koulu loppui niin alkaa olla rahaa ostaa itse ruokaa eli nyt on tehtävä tälle painolle radikaalia ja ajattelinkin ruveta tiukalle ketokarpille heti alkuunsa... Täytyy verestellä muistoja tästä touhusta, aikaisemmin pudottanut sellaisen 10 kiloa ennenkuin koulu alkoi ja oli pakko siirtyä sille perunadieetille (joka ei selkeästikkään siis ole tehonnut...).

En tiedä tunnistetaanko mua täältä (jotkut saattaakin :D) mutta monelle tuntematon ja jos niin on niin pysyttelenkin varmaan :D No ei, täällä on ihanaa porukkaa ja avoimin mennään :)

Tää lähtee nyt kauppaan ostamaan jotain hyvää ruokaa ja aamulla alkaa tiukka hiilareiden laskenta. Jos pitäytyis tutussa 20g päivämäärissä nyt.

ViestiLähetetty: 2015-06-11 06:57:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tsemppiä urakkaasi! :)

ViestiLähetetty: 2015-06-11 10:11:06 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos Tarunainen!

Aamupaino 151.2kg.

Ny mä lähen koirien kanssa aamupissalle (vikaa lomaviikkoa viedään, aamut venyy siis vähän :P) ja sitten äitini kanssa kirpputorille ja ruokakauppaan. Kaipaa vähän tekemistä kun on lojunut jopa hurjat vajaat 2 viikkoa kotona valmistumisen jälkeen :D Kevät oli ihan valtavan stressaava ja kiireinen ja nyt on kyllä ihanaa, mutta tosi outoa että kalenteri on ollut tyhjä paria asiakaskäyntiä lukuunottamatta :D Teen siis kampaajan hommia kotonani ja kotikäynneillä, tällä hetkellä pääasiakaskunta on lapsiperheitä :)

Kivaa torstaita kaikille!

ViestiLähetetty: 2015-06-11 14:04:29 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hirrrrrrmusti tsemiä! :smt023

Losing weight is easy.
It's like riding a bike and the bike is on fire and the ground is on fire and everything's on fire because you're in hell!

ViestiLähetetty: 2015-06-11 17:45:46 
Poissa
sintti
sintti

Kiitoss Nurinkehrääjä :)

Tänään on nälkä. Kävin ostamassa chian siemeniä, täytyy kokeilla niitä illalla kun niitä on niin paljon hehkutettu kaikkialla.

ViestiLähetetty: 2015-06-11 19:43:39 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Moi! Tsemppiä tulin toivottelemaan :)

~music is what makes me alive~

ViestiLähetetty: 2015-06-11 20:38:33 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos Mötiskä! Sitä todella kaivataan :D

Tän päivän makrot: HH 31.40 // Rasva 151.20 // Prot 98.04 // Kcal 1875. Olen syönyt grillimakkaraa, kylkisiivuja, kurkkua, raejuustoa, salaattia, mansikoita, kreikkalaista ja mantelimaitoa.

Äsken surautin blenderissä (täytyy ostaa uus...) mansikoita, kreikkalaista ja makeuttamatonta mantelimaitoa, yllättävän hyvä toi mantelimaito, ei puskenu läpi mantelin maku ainakaan nyt häiritsevästi, mantelista kun en tykkää maultaan yhtään.

En tiedä laskeeko toi Fatsecret noita oikein ja kunnolla, jospa toi ois hyvä käyttää, kun se on appina puhelimessa, aina ennen käyttänyt kalorilaskuria mutta se on hankala käyttää tietokoneettomana..

Mietin tässä tuota liikuntaa, himottas liittyä kuntosalille. Jos sais sinne jonkun kaverin mukaan joka potkis persiille ja vahtis että tulee tehtyä kaikki. Sais vähän joskus lihaksiakin läskin tilalle.

Nyt vois rupee köllimään sänkyyn ja kattoo pari jaksoo Bel Airin Prinssiä Netflixistä :D Oon koukussa House Of Cardsiin mutta en saa kattoo sitä yksin kun se on mun ja kaverin juttu :D

ViestiLähetetty: 2015-06-11 21:49:27 
Poissa
sintti
sintti

Tsemppiä kovasti urakkaasi :smt023

Olen saman pituinen, mulla painoa noin 95kg tällä hetkellä.

ViestiLähetetty: 2015-06-12 00:23:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä sulla ne lihakset on jo, vakkakin piilossa. Iso ihminen on yleensä aina voimakas, kun treenivehkeet on mukana koko ajan.

Pienentäisin vähän protskuja, nostavat turhaan insuliinia ja estävät oman rasvan käytön.

ViestiLähetetty: 2015-06-12 09:23:22 
Poissa
sintti
sintti

Aamupaino 150.7kg :D

Catharis, joo onhan niitä tuolla jossain :D Joo mulla on alkuun aina vähän kovemmat protskut että pysyy nälkä pois koska jos vedän rasvaa yli 160 niin mulla saattaa tulla närästystä, siitä se sit pienenee sellaseen 70g päivässä :) Saisin toki syödä enemmänkin koska elopainoa on niin paljon mutta mulla aikasemmin ei oo sit enää paino laskenut..

Ihana sää! Kävin äsken tukussa ostamassa vaalennusjauhetta ja väriä asiakkaan päähän ja käytin koiratkin pissalla, jossain vaiheessa pitäs lähtee käymään uudestaan kaupungilla hakemassa soskusta maksusitoumus bussikorttiin että pääsen alottamaan työt maanantaina.

Kivaa päivää kaikille :)

ViestiLähetetty: 2015-06-12 12:19:15 
Poissa
valkosipulikarppi
valkosipulikarppi

Mä uskoisin tunnistavani sut, jollen ihan väärässä ole :) Tervetuloa takaisin!

ViestiLähetetty: 2015-06-12 21:31:50 
Poissa
sintti
sintti

Sagu kirjoitti:
Mä uskoisin tunnistavani sut, jollen ihan väärässä ole :) Tervetuloa takaisin!

Haha :D Niin mäkin uskosin että tunnistat mut :D Kiitos! :D

Huh heijaa että väsyttää! Piti lähteä vaan hakemaan se bussikortti mutta sitten päätin lähteä käymään työpaikalla hakemassa työsopparin ja tulinkin nyt sit vasta äsken kotiin :D Hups... No, nyt on työsoppari kunnossa, ihanan pomoni kanssa kuulumiset vaihdettu ihan kunnolla ja sain matkaani uusia työvaatteita :P

Hiilarit tänään 27g, rasvat 123g ja protskut 86g.

ViestiLähetetty: 2015-06-13 09:53:23 
Poissa
sintti
sintti

Aamupaino 150.9kg.

Olipa ihanaa nukkua näinkin pitkään, vasta just heräsin. Koiratkin nukku sikeesti vaikka iltapissa jäi vähän heikoksi (koirat nukkuu itekki aina vapaapäivisin pitkään :D ennen kymmentä yleensä ihan turha haaveilla ulos lähdöstä :D).

Mutta nyt koirat ulos, aamupalaa (smoothieta taas nammnamm) ja sitten pitäisi siivota että kehtaa päästää illalla meikki+kampaus asiakkaan sisälle :D

Kivaa päivää kaikille!

ViestiLähetetty: 2015-06-14 07:45:53 
Poissa
sintti
sintti

Huomenta!

Kylläpä väsyttää, nukuin varmaan 4 tuntia ennenkun herätyskello soi. Ei auta, on lähettävä tekemään pari rippijuhlakampausta ja meikkiä. Sitten vauhdilla kotiin ja toiselle asiakkaalle hiusten vaalennus ja värjäys sekä leikkausprojekti.. Sitten taidan vetää pienet päiväunet.

Onnistuinpa tekemään just pahanmakuisen smoothien, jää juomatta. Laitoin nyt kokeiluksi erästä kaloritonta juomajauhetta ja se on aika tujua kamaa ja tottakai sitä pöllähti sitten liikaa ja nyt on niiin pistävän makuista evästä että ei tuota kyllä syö erkkikään...

Aamupaino plussalla 151.kg, jippii. Pahoinvoiva olo ja suussa tuntuu kuumottavan, vähän siis ketoosin oireita, en muistanu tehdä ketostiksiä nyt mutta teen sitten illalla...

Kivaa sunnuntaita!

ViestiLähetetty: 2015-06-14 18:07:50 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tsemppiä tulin toivottamaan! =D>

hyvin alku lähtenyt käyntiin!

ViestiLähetetty: 2015-06-15 14:33:17 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos AfterSunset!

Hups, eilen nukahdin jo ennen kymmentä :D

Aamupaino 151.5kg. Eli taas ylöspäin. Ihan oikeasti, ärsyttääää.

Eka päivä töissä, ihanaa taas olla tutussa paikassa!

ViestiLähetetty: 2015-06-16 20:21:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Luin tuolta sun aloituksesta, että olet sinkku. Sulla on siis loistava mahdollisuus täyttää kaapit vaan karppisafkalla. Jätä kauppaan kaikki sellainen, jossa on yli 5% hiilareita. Niitä varaamiasi safkoja kun pistelet poskeen, niin hyvin menee. Oma kokemukseni on, että aika pian oppii syömään tarpeen, ei hiilarihimon vuoksi. Ja liikunta on hyvästä monella tapaa. Väittävät että ei liikunta pudota painoa vaan syöminen. Voi olla noinkin, vaikken itse sitä allekirjoita. Kyllä mulla ainakin aktiivinen liikunta ja karppaus ovat tuoneet nopeampia tuloksia kuin tällä hetkellä käynnissä oleva pelkkä karppaus. Kukaan toinen ei voi potkia sua salille, sekin pitää itse ymmärtää ja liikuntaa haluta. Onnea matkaan!

ViestiLähetetty: 2015-06-16 20:29:17 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

HuimaHeimo kirjoitti:
Luin tuolta sun aloituksesta, että olet sinkku. Sulla on siis loistava mahdollisuus täyttää kaapit vaan karppisafkalla. Jätä kauppaan kaikki sellainen, jossa on yli 5% hiilareita. Niitä varaamiasi safkoja kun pistelet poskeen, niin hyvin menee. Oma kokemukseni on, että aika pian oppii syömään tarpeen, ei hiilarihimon vuoksi. Ja liikunta on hyvästä monella tapaa. Väittävät että ei liikunta pudota painoa vaan syöminen. Voi olla noinkin, vaikken itse sitä allekirjoita. Kyllä mulla ainakin aktiivinen liikunta ja karppaus ovat tuoneet nopeampia tuloksia kuin tällä hetkellä käynnissä oleva pelkkä karppaus. Kukaan toinen ei voi potkia sua salille, sekin pitää itse ymmärtää ja liikuntaa haluta. Onnea matkaan!

HH vei sanat suusta, nimenomaan näin!!!
Tsemppiä vaan :)

ViestiLähetetty: 2015-06-17 11:30:50 
Poissa
sintti
sintti

Heiii! Anteeksi radiohiljaisuus, maanantaina alkaneet työt vetää vähän väsyneeksi näin ekalla viikolla, huomenna loppuu työputki ja saan keskittyä netissä oleskeluun ilman että simahdan.

Viimeistään huomenna linjalla!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00