karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-18 05:55:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Karppi ja homous
ViestiLähetetty: 2015-07-10 19:40:10 
Hellurei!
Olen tässä jonkin aikaa seurannut tätä karppifoorumia! Ihan jees!
Muutaman kilon olen saanut pois, kun olen jättänyt leipää ja pastaa vähemmälle.

Olis kiva tietää onko täällä muita meikäläisiä? Ja oletteko jaksaneet noudattaa karppiruokavaliota? Kaljan vaihto viiniin oli mulle kaiikein vaikeinta, mutta nykyään okkey. Kallista vaan.

Ikää mulla on jo 29v. Ja lievä lihavuus laskureiden mukaan. 178cm, 94kg.
Timmimmän vartalon tahtoisin.

Onko mun kaltaisilta kokemusta tästä ruokavaliosta, ja miten treenaatte?
Ja miten syötte?

T. Jey

Viestin otsikko: Re: Karppi ja homous
ViestiLähetetty: 2015-07-10 20:36:14 
Poissa
apina
apina

Tää onkin uutta, mulle. Homous ja karppaus.
Rekkaudu, ja laita aloitteleviin karppeihin ketju?
Ecce homo. :D

ViestiLähetetty: 2015-07-10 21:46:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Niin ei se homous varmaan karppaukseen mitenkään vaikuta? :D No itse kysymykseen, en tiedä onko täällä homoja, varmaan löytyy heitäkin (teitäkin), mutta kuten sanottu, ei se karppausta määritä. Yhtä tervetullut ja joukkoon sopiva oot kuin muutkin!

ViestiLähetetty: 2015-07-11 08:06:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Arvelen, että keho toimii kaikille suht samanyyppisesti oli seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa.
Sekaan vaan ja elämään iloista karppielämää yhdessä.

ViestiLähetetty: 2015-07-11 11:30:27 
Kirjastosta löysin eilen antti heikkilän oppaan vhh-ruokavalioon. Ja mies ja prätkä, sen luen kyllä ekana. :lol:
Mutta hyviä ohjeita ja ruokavinkkejä tuossa oppaassa oli. Eri asia sitten alanko itse tekee ruokaa niin paljon. En ole mikään kokkaaja.
Tänään syöty aamiaiseks 2paistettua munaa, meetwurstia ja juustoa päälle. Kahvia. Ei kaipaa leipää. Ehkä yhen viilin otan vielä.
Sit liikenteeseen..... :resp:

ViestiLähetetty: 2015-07-11 11:35:03 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Taitaa olla homoilla ihan samanlainen aineenvaihdunta kuin vaikkapa selibaatissa elävillä, ei täällä kysellä pahemmin noita yksityiasioita jos ei itse halua kertoa, eli rekkautumaan vain ja tervetuloa!

ViestiLähetetty: 2015-07-11 11:48:19 
Ehkä mä jään vähän ulkopuoliseksi seuraamaan silloin tällöin näitä juttuja. Mä en kuitenkaan ole mikään ruoanlaittaja. Kirjastosta hain antti heikkilän oppaan vhh-ruokavalioon, selasin sen. Mutta parempi oli hänen mies ja prätkä kirja, vau :smt007 !

Nyt söin aamulla kaks munaa paistettuna voissa! Ja metwurstia ja juustoa päällä. Yks viili vielä ja sit menoks! Ainiin ja kahvi maidolla, se pitäis sit varmaan vaihtaa kermaan. :lol:

ViestiLähetetty: 2015-07-11 12:59:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^ Kannattaa rekisteröityä niin näet vähän enemmän :) Keskustelu- tai esittäytymispakkoa foorumilla ei ole.
Tervetuloa joukkoon!

Kuva

ViestiLähetetty: 2015-07-11 14:00:55 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Niin kysynpä nyt vaan, että mitä se homous tai heteruus vaikuttaa vhh'n?

ViestiLähetetty: 2015-07-11 14:09:15 
kahteen kertaan tuli.

ViestiLähetetty: 2015-07-12 08:22:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

eihän tästä ole varmaan montaakaan kuukautta(loppuvuodesta 2014?) kun karppien esittelyissä oli rekisteröidyssä parisuhteessa elävän homoseksuaalin esittely.Eli ainakin sen muistan,ja muistaakseni hänellä oli sama homma,kuin tämän ketjun aloittaneella,eli kaljan vaihtaminen viiniin (joka nyt ei varmaan ole kenellekkään karppaavalle pakollista) tuntui hankalammalta kuin ruokavalion muutos.

*Myös hänen kohdallaan taisi jokunen kirjoittaja todeta,että seksuaalinen suuntautuminen ei vaikuttane metabolisiin juttuihin.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?

ViestiLähetetty: 2015-07-12 09:53:22 
Poissa
sintti
sintti

Nyt sain itteni rekkautua.
Ehkä tuota homoutta ei tarvis niin korostaa, oon kuitenkin ihan tavis ihminen. Käyn baareissa, hengailen kavereiden kaa.
Tää VHH nyt teettää vähän ongelmia, jos meinaan tällä tyylillä vähän laihtua. Aamut menee ihan okei, kun voi munat paistaa. Mutta sit pitäis duuniin vielä jotain evästä tehdä. Tähän asti oon ässästä ostanut vaan jotain mikroruokaa.
Mitä huomiseks evääksi? Ostin eilen parsakaalin ja voipaketin, huh-huh.niistä nyt pitäis väsätä joku muusi, kuten antti kertoi. Hävettää. Duunissakin tsiigaavat, että kas neiti on tehnyt itse ruokaa.
Joo-joo.

Entäs ilta ruoka? Pitääks mun alkaa nekin erikseen väsäämään? Roiskeläpät on niin ihanan helppoja, tai lämmöset ruisleivät. Apua!

ViestiLähetetty: 2015-07-12 10:02:09 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

No emmä tiä paljonko siitä on enemmän vaivaa ku nakkaa kaalit kiehumaan ja piffin pannulle :)
Tai kasvikset paistumaan pannuun :)
Ja kunhan alkuun jaksat kokkailla niin huomaat et energiaa on enemmän ku roiskeläpän paperin avaamiseen ja mikroon nakkaamiseen :)

ViestiLähetetty: 2015-07-12 10:07:18 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Voihan sinne mikroon pistää myös vaikka jauhelihapihvejä lämpenemään muusin kaveriksi. Kaikkein helpoin jauhelihapihvin ohje on ottaa paketti, jakaa se neljään osaan, vähän tasoitella pintaa ja paistaa voissa kypsäksi, maustaa voi pintaa siinä paistellessa. Tuolla reseptiosiossa on paljon hyviä (ja helppoja) ohjeita, mutta jos on tottunut valmisruoalla ruokailemaan niin kyllä se taitaa olla edessä pieni opettelu ruoan laittoon. Ja usein ne karppieväät valmistuvat itse kunhan pistää prosessin käyntiin. Työpaikalla irvailijat osoittavat oman tyhmyytensä jos pitää v-tuilla työkavereille, se on tosi huonoa käytöstä.

Kiva kun tulit mukaan!

ViestiLähetetty: 2015-07-12 12:30:44 
Poissa
sintti
sintti

Niin, oon aika vahva, ei mulle v...la duunissa, ovat vaan nyt vähän kattoneet kun syön eri ruokia.
Kasler pihvi on mun lemppari. Tuntuu että tulee vaan vähän kalliiksi. Pihvit ja viinit, huh-huh, toivottavasti tää näkyis sitten jossain.

ViestiLähetetty: 2015-07-12 12:36:53 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Täälläpä vinkkejä töihin otettavista eväistä, ja tervetuloa porukkaan:

viewtopic.php?f=2&t=64804&hilit=mit%C3%A4+ev%C3%A4%C3%A4ksi+t%C3%B6ihin

Ja tuosta vaikka esimerkinomaisesti Mitä söit tänään pääruoaksi. Niistä sitten eväät seuraavaksi päiväksi töihin. On siellä helppojakin sapuskoja mukana. ;)
viewtopic.php?f=1&t=58056&p=1419422&hilit=mit%C3%A4+ev%C3%A4%C3%A4ksi+t%C3%B6ihin#p1419452

Once you have been taught to think, it's hard to stop.

ViestiLähetetty: 2015-07-12 16:43:06 
Poissa
sintti
sintti

Ihania ruokia kylläkin. Kukahan tulis väsää niitä mulle? No, ei vaiskaan. :wink:

Kyllä tää dieettaaminen vaatii vähän suunnittelua. Mitä huomenna syö, mitä illelmalla, mitä aamulla.
Töihin vois aamupalaks ostaa bulgarian jogurtin, mutta mitä vielä? Viime viikolla oli näkkärit ja paistetut munat. Marjoja antti kehottaa syömään, mutta ei ne vie nälkää.
Näkkäreiden tilalle pitäis kehittää jotain muuta. Niin ja on se nyt hölmöä, jos joutuu kantaa töihin kaks eväs pakettia. Selittää vaan, että mä oon dieetillä.

Mites Te muut sinkut hoidatte nää ruokakuviot?
Karpata voisin, mutta ruuan väsääminen ei innosta.

ViestiLähetetty: 2015-07-12 16:51:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervetuloa porukkaan!

On siinä muutosta jos on aikaisemmin ostanut einekset kaupasta matkaan ja nyt pitäisi laittaa itse, että tietää mitä syö. Anna itsellesi mahdollisuus ja voit löytää mahdottoman rikkaan lisän elämään. Alkuun voit opetella muutaman kokonaisuuden josta pidät ja myöhemmin harjoituttaa luomisintoa varioiden niitä kelin tai tarpeen mukaan :D
Meitä on kaksi ja aina en suinkaan jaksa laittaa ruokaa. Olen opetellut tekemään myös isompia annoksia joita pakastaa sopiviin annoskokoihin. Ruoka on aina parasta vastalaitettuna, mutta ei se niin huonoa ole säilytyksenkään jälkeen. Kaali(laatikko) varsinkin vain paranee pakkasessa.

ViestiLähetetty: 2015-07-12 18:52:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

mun mielestä voisit ottaa tuohon itse "ruoan väsäämiseen" jonkunlaisen pehmeän laskeutumisen.
Joku jo antoi helpon ohjeen "pikapihvien" tekoon,eli jauhelihapaketti 4 (tai 6) osaan,ja läpsyttelee pannulle,maustaa ja paistaa.Kasviksia,aluksi ehkä semmoisia "helpommin kypsyviä",pannulle mukaan ja avot,jonkunlainen nopea ateria on valmis.Voin sanoa 80% varmuudella,että ruuanlaittoinnostus vie mennessään jollain aikavälillä,kun huomaa kuinka yksinkertaisesti sitä itse saa maittavaa ruokaa (josta tietää mitä se sisältää)
Olet vielä melko nuori ja taatusti iässä,jossa oppii uusia tapoja,33 vuotiaana jo (näin esimerkiksi) voit olla jo mestarillinen kotikokki kuka hallitsee kaikki keittiöniksit.Pienien onnistumisten kautta innostus kasvaa.

Itse olen aina ollut kokkailija,ja soveltamisen ja kokeilun kautta sitten innostunut enemmänkin laatimaan erilaisia ruokakokonaisuuksia.Mutta nykyään taas olen "taantunut" (väärä ja negatiivissävyinen ilmaisu) YKSINKERTAINEN ON PARASTA linjoille.Nykyään mulla taas on ihan peruslinja lihan,kasvisten ja kerman erilaisista yhdistelmistä.

Jos ihminen olisi tarkoitettu savuttomaksi,niin kai me synnyttäisiin ilman tupakkaa suupielessä?

*onkohan mulla oikean puolen alimmainen kylkiluu poikki?

ViestiLähetetty: 2015-07-12 19:33:08 
Poissa
Ruokakarppi
Ruokakarppi

Tee kerralla kunnon satsi safkaa, josta riittää muutamalle pvälle eväät ja muu ruoka.. Ja jos et jaksa montaa pvää pupeltaa samaa, niin pakastat osan..
Eri uuni ruoat on suht' vaivattomia, esim. Kaali- ym. Laatikot.. Saa pienellä vaivalla hyvää safkaa ja paljon (riippuen tietenkin vuokien koosta ym.)

Edit: kappas Matami-Mimmi tuolla jo aikaisemmin ehdottikin aikas samaa kuin minäkin.. :D

Kliks->Instagram täsä

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 33 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00