Huomenia ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille

Päivä alkaa olla jo auringonlaskun puolella,
mutta menninkäiset eli yötyöläiset heräilee nyt

Rauhallinen yö oli...
Ihan hyvä, en olis jaksanut ehkä täysäksöniä kaiken ajamisen ym jälkeen.
Buranalla mentiin, pikkasen selkä oireilee kaikesta kantamisesta.
Kodin ykkösestä sain joulutarjouskuponkien kanssa jotain mistä oon haaveillut jo jonkun aikaa..
Pellavapussilakana mun tuplaleveään untuvapeittoon, valkoisena tietenkin
Ovat niin kalliita muuten, mutta kun ostin sähköhammasharjat tyttärille joululahjaks samalla,
ja Mr M osti helmalakanaa ym niin meni yli 250€ ja saatiin -50€ koko ostoksesta,
lakanalle jäi sitten hintaa 65€

Normihinta oli 89€
Mutten hoksannu kaupassa lukea, että tyynyliinat puuttuu

No ne voin hommata myöhemminkin

Itsenäinen Suomi.. olen onnellinen ollessani suomalainen

Paappa puolusti Suomea sodassa, isäni välttyi juuri ja juuri siltä.
Meillä on oikeesti kaikki hyvin, Iltalehdestä luin sotaveteraanin kommentit hallituksen touhuille. Olin täysin samaa mieltä.
Viisaasti sanottu.
Onhan se hiukan kummallista että yhdeltä otetaan säästöjen nimissä ja joku muu saa saman verran...
Missä kohdin se nostaa Suomen talouden nousuun
Miehet sitten käsittelyyn, pikkasen mua välillä viimeviikolla ärsytty Mr M. Sillä ei ollut mitääääään realistista käsitystä siitä,
ettei todellakaan 158neliöisen talon kamat mahdu 94neliöön sillai ettei mistään luovu.
Pikkasen hitsasin välillä siihen, ja jossain kohdin hän ärsyyntyi minuun, ja minä suutuin turhanpäiväisestä karjumisesta
ja painelin sänkyyn rauhoittumaan.
Ja hän tuli perästä ja pyysi anteeksi.
Mulla kestää aina hiukan pidempään toipua kiukusta ja loukkaantumisesta... Mutta jo 5kk tämä systeemi on kuitenkin toiminut ja tuntuu edelleen pääosin hyvälle.
Esikolle valittelin tätä välillä ilmenevää Mr M:n kilahtelua, niin hän siihen että, aattele äiti se niin, että teillä on jo niin hyvä suhde, et siinä voi olla oma itsensä ja kilahtaakin, ilman että pitää pelätä suhteen loppumista...
Voi video.. lapsi on viisaampi ku äiti..

Pojasta polvi paranee vai miten se nyt meni