Esittelenpä minäkin itseni pyörittyäni jo hyvän aikaa foorumilla lukijana. 37-vuotias nainen, 170cm, ja paino tällä hetkellä 95 kg. Keliaakikkona ja kilpparivajakkina VHH oli oikeastaan ainut mahdollinen fiksu valinta kun painoa piti alkaa pudottaa. Oon nyt noudattanut kohtuullisen tiukkarajoitteista VHH:ta helmikuun lopusta lähtien ja painoa olen saanut pois tässä 9 kuukauden aikana n. 17 kg, eli melkoisista lukemista lähdettiin liikkeelle.

Toki edelleen matkaa omaan ihannekehoon on, mutta olen kyllä ollut jo nyt kiitollinen jokaisesta pudonneesta kilosta ja kutistuneesta sentistä
Omaa kehoa kuunnellen ketokarppaus on ehkä lähinnä mun ruokavaliota. Syön kahdesti päivässä runsasenergisen aterian: lounaan ja illallisen, useampi ruokailu tuntuu usein olevan liikaa - tykkään syödä kerralla paljon, ja rakastan hyvää, luonnollista, prosessoimatonta ruokaa. Sokeriholistina mun pitää olla jatkuvasti varpaillaan aina nurkan takana väijyvän sokerinhimon kanssa - tosin repsahtelua on hillinnyt tehokkaasti makeansyönnistä aiheutuvat megalomaaniset hiilaripäänsäryt, jotka kestävät usean päivän ajan kun keho palailee ketoosiin.
Tästä foorumista on ollut mulle tosi paljon apua, kun motivaatio tai usko laihdutuksen on välillä kadoksissa, joten kiitokset ylläpidolle ja moderaattoreille!