Neuvosta vaari ja tässä rustailen teille näkymiin, ensimmäistä kertaa ikinä, ruokapäiväkirjaa.. Hui! Toki tämä tulee varmasti pitään sisällään kaikkea muuta, voi sitä tulevan valituksen määrää..
Makea ei ole mulle koskaan ollut suuri ongelma, mutta auta sisko kun puhe tulee sipseistä, se suola ja rasva
Tänään törsäsin reippaasti kauppaan. Ai että, kun voi remontti käydä rahapussille. Vihanneksia tarttui mukaan kattava määrä, lähinnä vihreää. Rasiallinen tomaattia ja pari paprikaa, verigreippiä ja valkosipulia. Pekonia, kanaa ja possun sisäfilettä. Täysjyvä pastaa ja täysjyvä riisiä. Salaatille kastiketta. Iiiso satsi voita ja kermaa. Mä olen jo nyt ihan hukassa.
Pyöriminen kaupassa aiheutti hirveän määrän harmaita hiuksia, mitä voin oikeestaan edes sitten syödä? Kun luin selosteita, ei mulle auennut, mikä sitten on iso määrä hiilaria. Huoh!
En tiedä mistä ja kuinka tän karppauksen edes alottaisi. Olo on kuin rantapallolla, eniten turvotus näkyy mahassa (tietenkin) ja kasvoissa. Kaasuttelen törkeän paljon ja olo on niin epämukava. Refluksin lisäksi vaivaa löytyy selän puolelta, lihasjumena, jotka on ja pysyy.
Aamupala tänään; Pari munaa, voissa paistettuna. Kahvia maidolla.
Lounas; Paketti pekonia, 3 munaa ja n. puol desiä pähkinöitä. Paistettu voissa ja kermassa. Salaattia ja purjoa.
Välipaloja pohdin, mikä olisi THE välipala?
Kaikki neuvot ja remmileikit otan ansaitusti vastaan!

Kuuntelen, sovellan ja nostan leukani. Kiitos.
(Aijoo, olen kala-allergikko)