karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-31 22:29:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 334 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 111 12 13 14 1517 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: 2016
ViestiLähetetty: 2016-03-04 21:46:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kai mä oon jotenkin lyhytpinnainen ja kestämätön ihminen. Tänään tuli mammografian tulos, kävin siellä viikko sitten, ei siinä mitään kummaan ollut. Mutta alan jo hermostua, kun siitä pään magneettikuvaukesta ei kuulu mitään ja tänään tuli kuukausi siitä kun kävin siellä. Ihan kiva miettiä päivä toisensa jälkeen, että kasvaako mun päässä taas kasvi vai pullisteleeko verisuonet. Haluaisin sen tiedon jo, oli se sitten hyvä tai paha uutinen. Tää odottaminen ei sovi mulle. Kai se on sama laihduttamisen kanssa olen kestämätön, heti kun olen onnistunut syömään yhden vähähiilarisen aterian, niin pitäisi näkyä vaakassa. Niin se vaan ei ole. Pitää yrittää venyttää pinnaa oli asia mikä tahansa.

4.3

klo 8.30
4 siivua Gotler makkaraa
4 höyläsiivua Oltermannia
100 g porkkanaa

klo 12.30
150 g nautaa
pala keräkaalia raakana
30 g %-suklaata

iltapäivällä petti hillintä ja vedin naamaani koko 80 g Pirkka 52%-suklaalevyn :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

klo 19
mantelilättyä (muna, mantelijauho, kerma, psyllium, Hermesetas :evil: , vaniljasokeri, paistamiseen kookosöljyä)
omenasosetta
rooibosteetä

ViestiLähetetty: 2016-03-06 09:52:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

5.3

klo 8.30
2 karjalanpiirakkaa :evil: :evil: :evil:
paljon munavoita
vettä

klo 16.30
25 g Camembert
2 siivua Gotleria
paljon pähkinöitä cashew, paahdettu, juustomaustettu (mitähän ne sitten sisältää, ainakin suolasia oli ja hyviä)
omenasosetta
vettä

klo 21.30
paljon parapähkinöitä
omena 100 g
vettä

6.3

ja taas se kilo tuli takaisin, sen siitä saa kun syö viljaa :evil: :evil: :evil: rikos ja rangaistus

klo 9
edamia muutama siivu
vettä

ViestiLähetetty: 2016-03-06 22:16:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

nyt kyllä lähti heti aamusta harmittamaan tuo vaakan ilmoittama kilo, vaikka ihan hullua, eihän se vaakan syy ole. sillähän se helpotta, että syö vitutukseen ihan mitä sattuu...siis aivan hullun hommaa...mutta kuten ennenkin :oops: kaikki kirjoitan tähän :evil: :evil: :evil: :evil:

klo 11
voissa haudutettua keräkaalia ja silpulia
n. 150 g nautaa
vettä
jälkkäriksi 30 g %-suklaata

mutta sitten iltapäivällä meni aivan ööveriksi
noin 60 g tavis suklaata :evil: :evil: :evil: :evil:
muutama fanipala :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
omena

illalla
3 höyläsiivua edamia
porkkana
1 dl hedelmämysliä :evil: :evil: :evil: :evil:

(jos) kun huomenna painan taas kilon enemmän kuin tänää niin onko :?: sekin vaakan syy, kyl mää oon ihan pöpi,..... :idea: milloin tuossa lapussa syttyy valo :?:

ViestiLähetetty: 2016-03-08 08:16:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

eipä tuon jälkeen voi fiilikset kovin korkealla olla, vaaka näytti samaa kuin sunnuntai aamullakin, ei kuitenkaan sen enempää. koko päivä oli rämpimistä eteenpäin, mikään ei oikein onnistunut eikä kiinnostanut ja ruokakin sen mukaista

klo 9
4 siivua voileipäkinkkua
4 siivua edamia
vettä

aamupäivällä viimeiset pekaanipähkinät purkin pohjalta, ehkä 30 g

klo 12
voissa haudutettua keräkaalia ja sipulia
150 g Kivikylän Aura täytteisiä lihapullia :evil:

sitten loppu päivä oli sekalaista napostelua
maapähkinöitä ja edamia
eikö muuta :?: ainakin lasi maitoa :evil:

ei muuta :!: napsein vaan vähän silloin tällöin ja join hibiscus-teetä ja vettä paljon

nyt on kauralesepuuro valmista ja syön sitä voisilmän kanssa :evil:

:arrow: :arrow: :arrow:

ViestiLähetetty: 2016-03-09 08:10:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

8.3 jatkoa

klo 14
porsaankyljys
jääsalaatti + mustat oliivit + salaattijuusto
kermaviilikastike
omena n. 100 g :evil:

klo 20
viimieset palat salaattijuustoa ja muutama oliivi
oltermannia
omena n. 100 g :evil:
kermaviiliä purkillinen

ja tänään taas sain palkan pirunkuvista, kilo lisää painoa, onko tässä mitään järkeä :?:
kyllähän te mua voitte neuvoa, että laita syömisesi kuntoon, joo siitä vaan, mutta kun ei vaan onnistu.
kyllähän mä tiedän, että ei saa syödä kauralesepuuroa, ei saa syödä omppuja, ei ainakaan kahta päivässä, ei saa syödä tavis suklaata eikä suklaakeksejä, eikä tummaakaan suklaata paljoa, ei saa syödä pähkinöitä paljoa, ei saa syödä eineslihapullia, ei saa juoda maitoa, ei saa syödä mysliä, ei saa syödä karjalanpiirakoita, ......... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
jos tässä muutama päivä sitten kehuskelin sillä mitä kaikkea kiellettyä en syö, niin aivan valetta koko selitys, ainakin nyt....kunhan saan lopetettua ainakin noiden äsken kirjoittamieni syömisen, niin sitten voin ehkä haavailla muustakin kuin lihomisesta, kun laihduttaa tässä olisi tarkoitus.
mihinhän suuntaan tästä ajaudun....ajaudun...sillä näyttää, että oma tahto on aivan hukassa, en pysty ollenkaan hallitsemaan tai hillitsemään itseäni, kun en siihen pysty, niin tässä sitä ollaan ja lihotaan :evil: :evil: :evil: :evil:
ajattele positiivisesti :!: ei onnistu, miten voisin, kun en pysty yhtään mihinkään, kyllä jotakin näyttöä pitäisi olla, jotta saisin arvostusta itseltäni.....

ViestiLähetetty: 2016-03-09 09:03:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Yksi läheisriippuvuuden oire on omien projektien sabotoiminen.

Sinun oikeasti kannattaisi lukea tämä kirja jota suosittelin jo aiemmin:
http://haku.helmet.fi/iii/encore/record ... ite=cobalt

Jos sitä ei löydy lähikirjastostasi, voit parinkymmenen sentin,vai oliko peräti 50 c, hintaan tilata sen lähikirjastoosi.

Kun tekstejäsi lukee, tulee fiilis että sinun ei oikeasti kannattaisi millään tekosyyllä lykätä tähän asiaan tutustumista, sen verran paljon asiaan liittyvää näkyy ihan täällä kirjoittamistasi teksteistä.

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.

ViestiLähetetty: 2016-03-10 08:38:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos avusta. On ihanaa kun on ihmisiä, jotka jaksavat ajatella toisten asioita ja ongelmia.

Kyllä mä sen myönnän, että mun elämässä ei ole kaikki ihan kohdallaan, eikä ole koskaan ollut. Mutta toisaalta, mulla on mennyt paljon huonomminkin kuin nyt menee .......... siis sanonko mä nyt, että mulla ei edes tarvitse mennä hyvin ............ joo, mä olen oppinut tähän ongelmalliseen tilaan niin hyvin, että se on mulle rakas .......... sen mä myönnän, että kaikki ei ole hyvin, mutta minusta tuo läheisriippuvuus on aika outo sana, kun puhutaan minusta, koska teen liian vähän toisten hyvinvoinnin eteen ........ siinä kai se onkin, että en näe tilannettani, kun en tee kenenkään hyvinvoinnin eteen mitään, en muiden, mutta en itsenikään ......... ihmissuhteet on mulle vaikea asia, mokaan jos yritän, en enää jaksa yrittää, olen vain ja mietin itsekkäästi omia ongelmiani, omia läskejäni ja omia syömisiäni, mitkä nekin menee yhtä pieleen kuin kaikki muukin, ja näin vain todistan itselleni, että minusta ei ole mihinkään ja niin vihaan entistä enemmän itseäni ja entistä enemmän rakastan ongelmiani, joihin käperryn turvaan................ vain miten tämä systeemi menee

Ok, lupaan lukea tuon kirjan :shock:

ViestiLähetetty: 2016-03-10 08:53:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

eiliset puolihuonot syömiset oli tällaiset:

9.3

aamulla
pala edamia
vettä

klo 11
3 voissa paistettua munaa
vettä
porkkana
omena :evil:

klo 15
pieni pala tavis pannaria (miniän luona) :evil: :evil:
liraus maitoa kuumaan veteen

klo 20
3 siivua ruisleipää :evil:
voita
oltermannia
maksamakkaraa
porkkana
vettä

jos joku ongelma on ratkennut, niin mun juomien makeutusainekäyttö, ja ratkaisu oli se, että tuon tänne kanisterilla vesijohtovettä lasteni hoosholleista, kenellä sitten satun käymäänkin. kun on hyvä vesi juon sitä innolla sekä kylmänä että kuumana, enkä kaipaa siihen makua enkä makeutusta, ihan hyvää sinällään, mutta tuota meidän kaivon vettä en pysty juomaan vetenä, se on niin sameaa ja maistuu kuralle. mulla on myös muutamaa lajia kofeiinitonta teetä: rooibos, hibiskus ja lakritsijuuri-minttu sekoitusta, ne on hyviä eivätkä kaipaa makeutusta, mutta onko niissä jo itsessään makeutusta, vaikka sitä ei pakkauksessa mainita :?:

ViestiLähetetty: 2016-03-10 09:04:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

satuetainen kirjoitti:
mutta minusta tuo läheisriippuvuus on aika outo sana, kun puhutaan minusta, koska teen liian vähän toisten hyvinvoinnin eteen ........ siinä kai se onkin, että en näe tilannettani, kun en tee kenenkään hyvinvoinnin eteen mitään, en muiden, mutta en itsenikään ...

Läheisriippuvuus ON tosi huono sana ja parempi englanninkielisen termin (co-dependency) suomennos kanssariippuvuus ei ole sekään hyvä sana.
Kyse ei ole välttämättä riippuvuudesta kenestäkään tai mistään, vaan kyse on ilmiö joka syntyy kun lapsuudenkodissa on JOKO riippuvuuksia, tai muita toimintahäiriöitä.

Mutta kun nyt moinen termi on kerran lanseerattu, siitä on vaikea päästä eroon. Itse tykkään sanasta 'ulkoaohjautuva' - kun ei itse usko että on ihan itseisarvoisesti ilman mitään ominaisuuksia tai suorituksia tai muiden tykkäämistä arvokas ja rakastamisen arvoinen ihminen, tulee kaikenlaisia ongelmia, eri ihmisille erilaisia. Oikeasti meidän pitäisi ohjautua sisältä käsin, olla vakuuttuneita omasta arvostamme ja siitä että olemme rakastamisen arvoisia. Toimintahäiriöinen koti ei kuitenkaan luo lapseen tätä tunnetta ja siitä tämä hyvin hyvin moninainen oirekirjo kumpuaa. (Se kirja on sikäli loistava, että siellä on valtava lista oireita joita voi olla ja eri ihmisillä on niin kovin erilaisia, sieltä bongaa sitten ne jotka koskevat itseä ja jotkin muut eivät sitten niin ollenkaan.)

Ja sinun tunteesi siitä että teet liian vähä toisten hyvinvoinnnin eteen on myös yksi oire. Meidän kaikkien ensimmäinen velvollisuus on pitää huolta itsestämme, sillä jos emme tee sitä ensin, emme pysty pian pitämään huolta niistä muistakaan. Uhrautuminen ja muiden puolesta kärsiminen EI ole tervettä, se on vain häiriintynyt tapa tuntea itsensä paremmaksi ihmiseksi ja 'ostaa' muiden kiitosta ja hyväksyntää, kun sisältä puuttuu itseisarvoinen tunne siitä että on hyvä ja rakastamisen arvoinen ihminen. Siis sitä ulkoaohjautuvuutta on tuokin, josta edellä puhuin.

Ja minä jaksan tästä asiasta puhua tästä syystä:
Ensireaktioni kun burnoutin jälkeen vuonna 2000 aloin päätäni säätämään uuteen uskoon ja törmäsin tähän asiaan oli RAIVO siitä, että tätä ei opeteta jo koulussa. Toisilla ihmisillä on enemmän ongelmia tästä ja toisilla taas sitten niin vähän että asiaa ei juuri huomaakaan, mutta kaikkien tulisi olla tästä selvillä vähintään ymmärtääkseen muiden ihmisten käytöstä, jos nyt itsellä ei näitä ongelmia olisikaan. Teen siis kuten olisin halunnut itselleni tehtävän, kun tästä asiasta kerron.

Jos kerron tekeväni jotain itse, se ei tarkoita että suosittelen muita tekemään samoin.
Kaikki sanottava sanottu tismalleen kuten tarkoitan, tulkinnat & rivienväliinluvut täysin omalla vastuulla.

ViestiLähetetty: 2016-03-10 14:09:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

nyt en ole lukenut edellistä, sillä luen saamaani postia, enkä pysty ajattelemaan muuta.

tietääkö joku teistä mitä tämä tarkoittaa,

......operoitu 2011 suprasellaarinen nervus opticusta komprimoinut meningeoma. Edellinen kontrollikuvaus 2013 ja nyt kontrolloitu aivojen MRI, jossa .....todetaan leikkauksen jäkleistä glioosia edellisen kuvauksen tapaan. Infundibulum on aikaisempaan tappan vino. Suprasellaarisesti on sagittaalisuunnasta mitaten noin senttimetrin kokoinen tuumorijäännös, mikäli vasemmalta painaa ja kohottaa jonkin verran kiasmaa muttei selkeää progressiota edelliseen kuvaukseen nähden........kuvat TYKSiin neurokirurgien nähtäväksi ja odotellaan sitten neurokirurgin kannanottoa jatkosuunnitelmaan.

(tuskin osasin kirjoittaa oikein)

Tarkoittaako tämä kuitenkin, että kolmessa vuodessa ei ole tullut suurta muutosta. :?:

Mikä on tuumorijäännös. :?: Onko se sitä em. kasvainta vai joku muu. :?: Mikä. :?:

Ja jos mun päälle pitää tehdä jotakin, niin mitä. :?: Pitääkö mun kallo taas sahata auki. :?: En millään jaksaisi sitä, se oli kuitenkin aika raskas reissu. Vai onko jotakin muita vaihoehtoja hoitaa tätä ongelmaa.

Ainakin se on selvää, että mun haave saada unohtaa tämä juttu kokonaan ei toteutunut. Haaveilin, että nyt ei ole mitään erityistä ja saan huoletta odttaa seuraavaa kontrollia joskus vuosien kuluttua.

:arrow: :arrow: :arrow:

ViestiLähetetty: 2016-03-10 14:17:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Muuten en kokonaan osaa suomentaa, mutta tämä "muttei selkeää progressiota edelliseen kuvaukseen nähden" tarkoittaa ettei ole selkeitä muutoksia.

ViestiLähetetty: 2016-03-10 16:38:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervehdys

lääketieteen latinankielinen sanasto on :roll: :roll: mutta jotain
kohtia tekstistäsi tässä ..... eli tuumori tarkkarajainen ja lähellä aivon pintaa
oleva kasvain. Meningeooma on aivokalvon kasvain. Nervus Opticus on näköhermo
lähellä kiasmaa eli näköhermojen risteystilaa. Sagittaalisuunta on potilaan
korvansuuntainen kuva eli reitti. Suprasellaarinen on usein kiireetöntä lääkehoitoa
vastaava muutos tai kasvain. Aivojen MRI eli magneettikuvaus, kuvantamismentelmä.
glioosi on eräänlaista kasvainta kuvaava ilmaisu ihmisen keskushermostossa. Infundibulum
on aivolisäkkeen varsi.

Tapauksessasi odotellaan Neurokirurgin kannanottoa ja kuvat siis
lähetetty Tyksiin neurokirurgien nähtäväksi. Sinulla on senttimetrin kokoinen tuumori eli
yleensä hyvänlaatuisen kasvaimen jäännös joka kohottaa jonkin verran kiasmaa eli näköhermojen
risteystilaa muttei selkeää muutosta viimekertaiseen kontrolliin nähden.

Itselläni ollut viime päivinä kiirusta vähäsen mutta laitan taas yksäriä jossain vaiheessa.

ViestiLähetetty: 2016-03-10 17:50:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei Satu, eiköhän kannata kysyä lääkäriltä suomennosta. :) Täältä saatat saada ihan väärää tietoa, koska joku sana voi tarkoittaa toisessa tekstissä ihan eri asiaa kuin toisessa. :) Ja asiayhteydestä erotettuna voi johtaa pahasti harhaan. Lääkärin tehtävä on kertoa potilaalle selkokielellä tuollaiset asiat. :)

ViestiLähetetty: 2016-03-10 18:36:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tuutu on oikeassa, tarkemman arvion saamiseksi kysy tosiaan
ehdottomasti hoitavalta lääkäriltäsi eli epikriisin lääkärinlausunnon
lähettäjältä. Itse olen kuitenkin näiden kuuden vuoden aikana ollut
selän jalkojen ja pään magneettikuvauksessa joten termistö on tuttua
eli asiat ovat noin pääpiirteittäin. Itselläni on Scleroderma / systeeminen
scleroosi siis , MCTD ja myosiitti ja erilaisissa testeissä ja toimenpiteissä olen
käynyt 6 vuoden ajan joten tuttua asiaa on minulle. Lisäksi sekä isälläni että
äidillä molemmilla on ollut aivoverenvuoto ja kummallakin erilainen, isällä lukinkalvon
alainen eli vaikeampi joten termistö on tuttua ja kiinnostusta näihin asioihin riittää.
Paniikkiin ei kannata joutua, lääkärit työskentelevät näiden asioiden kanssa päivittäin
joten osaamista varmasti heillä on.

ViestiLähetetty: 2016-03-10 22:26:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos kaikille :!:

Minusta tärkeintä on, että ei oleellista muutosta edelliseen. Nyt kuitenkin kuvat lähetettiin Turkuun, viimeksi ei lähetetty :?:

Ehkä sekin vielä selviää, että onko kyseessä poistamattomasta kasvaimen osasta vai leikkauksen aiheuttamista jäljistä. Jälkiähän sinne jäi, se on ollut selvää.

En tiedä miten kysyisin lisätietoja. On tuossa paperissa lääkärin nimi, muttei mitään yhteystietoja. Eipä kai tässä muuta kuin odottaa tietoa Turusta. 2011 siellä käsiteltiin asioita nopeampaan tahtiin kuin täällä omassa keskussairaalassa, jospa ei tarvitsisi kuukautta odottaa, kuten tätä tietoa, kuvaus oli 4.2.

Tänään oli oikein isojen uutisten päivä. Illalla käytiin tytöllä vieraisilla ja hän kertoi olevansa raskaana :shock:

ViestiLähetetty: 2016-03-11 06:30:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minun kokemuksieni mukaan kuvauksien yhteydessä varataan lääkärille soittoaika ja lääkäri sitten soittaa tulokset minulle. Puhelimessa sovitaan sitten jatkosta ja voin kysellä tarkennuksia tuloksista. Epikriisi tulee sitten postissa myöhemmin. Aika outoa, että noinkin isossa asiassa ollaan jonkun kirjeen varassa, eikä lääkäri ota yhteyttä. :shock:

ViestiLähetetty: 2016-03-11 08:34:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ei mulla ole ollut koko aikana, mitään soittomahdollisuutta. Joskus 2011 yritin mutta ei onnistunut mitään kautta. Ja vain kirje tulee, ei näihin kontrolleihin liity polilla käyntiä ollenkaan.

Oikeastaan silloin kun olin ensimmäisessä kuvauksessa kesällä 2011 täysin tietämättömänä mikä minua vaivaa: MS-tauti, aivokasvain, veritulppa tai.... niin minulle ei tullut edes kirjettä. Kun MRI oli heinäkuun alussa niin lokakuun alussa minulle soitti neurologi, joka oli löytänyt mun paperit jostakin kasan pohjalta ja alkoi puhua leikkaukseen lähdöstä Turkuun ja minä en edes tietänyt, että mulla on aivokasvain. Kun ihmettelin, että mulla siis on kasvain, niin hän vaan sanoi, että joo kyllä tämä on selvä asia, mutta mulle ei ollut tullut edes kirjettä. Sitten hän sanoi, että voisi lähettää mut Turkuun niin ettei ollenkaan tavata, mutta toisaalta mä voisin tulla käymään. Ja kävin. Se oli kyllä aivan turhaa, kun mun kuvia ei voinut katsoa neurologin tietokoneella, kun siinä ei ollut sellaista ohjelmaa. Ja tuon 3 kuukauden aikana ennen neurologin soittoa yritin soittaa tietoa, mutta en onnistunut. Ei mulla ole mitään hoitavaa lääkäriä, joka kirje on tullut eri lääkäriltä ja kaiken lisäksi 2011 ja 2012 kirjeitä tuli silmätauti- neurologian ja sisätautiosastoilta.

Nyt aamulla tajusin sen, että mikä tässä nyt on se ongelma: painaa ja kohottaa jonkin verran kiasmaa....eli myös oikean silmän hermoa, joka mulla on kunnossa, mutta vasen hermo on melkein kokonaan jo litistynyt pilalle. Koko ajan on ollut tavoite saada varjeltua mun oikea näköhermo kunnossa.

Voin kohta kirjoittaa mitä sopimatonta eilen söin...............jos se nyt tällä hetkellä mua kovinkaan kiinnostaa.........

ViestiLähetetty: 2016-03-11 09:55:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mukavaa viikonvaihdetta toivottelen

itse käyn reumapolilla kontrolleissa kolmen kuukauden välein ja
kun jokin toimenpide tehdään minulle, lääkäri joko soittaa tuloksista
tai sitten lähettää kirjevastauksen minulle kotiin. Tyksissä olen A - rakennuksessa
käynyt magneettikuvassa, koska siellä on niin kutsuttu avomagneetti ja minulle
toimenpide on aina suoritettu sillä. Reumapolilla tai Keskus-sairaalassa tehdään
sitten muut tutkimukset mutta magneettikuvat Tyksissä ( ihan ahtaanpaikankammon
vuoksi ) joka onkin ainut mikä mulla on, muut tutkimukset kuten skopiat ja sydän ja
keuhkokuvat eivät pelota, mutta magneetti on mulle aina se haasteellisin :( Kyllä minä
luulisin että kun soitat Tyksiin ja sanot että haluat tarkempia tietoja niin sinut yhdistetään
ko. osastolle ja siellä hoitaja kertoo tarkemmin ja kyllä lääkärille voi soitto-ajan pyytää kun
tilanne askarruttaa.

ViestiLähetetty: 2016-03-11 10:22:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Silloin ko mä yritin olla yhteydessä, mun paperit eivät vielä olleet Tyksissä, vaan keskussairaalassa. Mä käyn kuvauksissa yleensä keskussairaalassa, kerran oli ostettu se palvelu Terveystalolta ja se kuvauspaikka oli jossakin puistokadulla keskustassa.

Onhan se vähän ahdas paikka. Tähän asti olen ollut tiukasti silmät kiinni, mutta nyt uskalsin kurkkia vähän peilistä mitä ympärilläni touhutaan.

Eihän tässä nyt juuri ole tapahtunut mun päässä mitään suurta muutosta verrattuna siihen mikä tilanne oli heti leikkausksen jälkeen, mutta olen vaan saanut tiedon siitä, että jotakin ihmettelemisen aihetta on. Ja sekin on ollut tiedossa, että siellä on joku jälki, mutta tähän asti sitä on pidetty täysin haitattomana, eikä ole ollut tarvetta jatkotutkimuksiin.

Kai mä nyt yritä ottaa rauhallisesti ja yritän ajatella muuta, vaikka mun syömisiä. Ja odotan rauhassa kirjettä Turusta ja siinä sivussa toivon, ettei ole kyse mistään kovin pahasta asiasta. Mä voin vaikka ajatella niitä kuvia mitkä tyttö eilen näytti, kun oli päivällä käynyt ensimmäisessä ultrassa.

ViestiLähetetty: 2016-03-11 14:37:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

10.3

aamulla
2 siivua ruisleipää :evil:
voita
oltermannia
maksamakkaraa

päivällä
voissa kuumennettuna keräkaalia ja kukkakaalia

iltapäivällä
n. 20 g maapähkinöitä

illansuussa tytön luona
pullaa, piparia ja venäläistä suklaata, pikku-sikiön kuvia katsellessa :evil: :evil: :evil:

illalla myöhään
2 siivua ruisleipää :evil:
voita

11.3

aamulla
siivu ruislaipää :evil:
voita
oltermannia
keittokinkkua

päivällä
sienisalaattia: kngasrousku, sipuli, kermaviili, valkopippuri
pieni nautapihvi
jääsalaattia
mustikoita

nyt en laita pirunkuvia minkään ruuan perään, jotenkin on vaan sellainen fiilis, ettei niitä nyt tarvita, vaikka oikeasti tarvittaisiinkin

muok: lisäsin kuitenkin :evil:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 334 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 111 12 13 14 1517 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00