Erfis kirjoitti:
Jaa-a, pitäs punnata. Jos kauheasti himmailen sitä syömistä niin sitten varmaan puoli kiloa, mutta useimmiten menee reilusti enemmän. Syön helposti jauhelihapaketin (400 g) kerrallaan, ellen rajoita syömistä. Syön 3-4 kertaa päivässä. Oiskohan kilon paikkeilla. Siihen päälle runsaassa voissa paistetut juurekset, voi sellaisenaan, luuliemet ja kefiirit. Näkeehän sen ruokalaskustakin, parikymppiä päivässä pelkästään minun ruokiini.
Tämä on ihan miten mun nälkä pysyy kurissa.
Jos olen edellisenä päivänä syönnyt kunnolla niin pärjään muutamalla voikahvilla seuraavana aamulla pitkälle iltapäivään.
Se ei tosin ole mikään itsetarkoitus ja olenkin sitä voikahvia ja muutenkin ylimääräistä ravalla läträilyä vähentännyt, tämä ei tarkoita ettenkö saisi 80% energiaa rasvasta.
Eilen söin huonosti ja aamulla oli nälkä, kahvia että herään, pihvit oli viellä hieman jäässä niin koiria ulkoiluttaessa 400 g. naudan jauhelihaa 17% kaupasta (paistettuna söin kun kaupasta ostettua oli) ja nälkä poissa ja makrot kohdillaan. Tolla jauhelihalla ei pysy nälkä poissa pitkään, parin tunnin päästä syön neljä pihviä 20% rasvaa ja kokemuksen mukaan pärjään nillä pitkälle iltaan.
Eli ihan sen vuoksi että söin huonosti eilen joudun syömään kahden aterian sijasta kolme ateriaa tänään.
OK rasvainen naudan liha on aika kallista mutta kyllä sitä kympillä kilo saa talous entrekottia (aika vähärasvaista ja saksalaista ja laadultaan semmosta mitä on mutta kyllä jauhelihan voittaa) jos mulla olisi paljon rahaa niin 35 Euroa päivässä söisin mutta kun ei ole niin pitää pikkasen himmata.
20 Euroa päivässä on aika kova jos kilon jauhelihaa saa 6 Eurolla Lidlistä, juurekset maksaa mitä? 2 Euroa kilo, voi on halpaa eikä sitä voi mennä yli puoli pakettia päivässe, tai ei vissiin sais mennä.
Ei mulla ole oiken muuta ehdotta kun et kokeilee, ja sitä sinä varmasti olet tehnyt.
1 onko matoja tai muita loisia.
Vaihtoehtojahan on monia
-yks millä nälkä lähtee on puoli purkkia parta jugua sekoitettuna puoleen purkkiin kookos maitoa, tosi älköä ja hiilareitakin on mutta so what.
-kaikki kavikset, pakuriteet, juustot, luuliemet, jauhelihat mäkeen muutamaksi päiväksi, pelkää naudanlihaa ja voita sen mitä tarvii että on makrot karpit ja vaikka talous sokeripaloista hiilarit jos tarvii.
-Kilon jauheliha paketista kun paistelee varovasti, lisää tölkin tomaatti sosetta, voita, hiukka sipula ja hauduttaa tunnin, tommosellakin nälkä lähtee, ei sillä koko päivää välttis pärjää mutta iltaan kuitenkin.
-Juurekset pois mutta puoli kiloa kukka kaalia ja siihen voita reippaasti, avot on täyteläinen olo.
Noi on siis semmoisia mitä minä olen kokeillut joskus ja todennut toimiviksi (jus nyt syön siis en noin).
Mitä kaikkia sinä olet kokeillut ja mitkä on toiminnut silleen että nälkä on lähtennyt edes muutamaksi tunniksi.