Mulla on nyt kolmena päivänä jäänyt aamiainen syömättä ja olen aloittanut päivän lounaalla. Ei ole ollut nälkä ja olen tehnyt jotain mielenkiintoista unohtaen syömisen. Tai juonhan joka aamu kahvia täysmaidon kanssa, voihan senkin laskea aamiaiseksi. Ja juon vettä monta lasillista lounaaseen mennessä. Ehkä mun pallomaha täyttyy noista
Torstaina lounaalla keitettyä kukkakaalia, parsakaalia ja broilerikastiketta.
Päivällisellä lisää kukkista ja parsista (tylsää, mutta tykkään noista) voisulan kanssa, savustettua siikaa majoneesin kera ja itse tehtyä silliä kevyesti suolatuista sillifileistä. Sillin liemen tein pakkauksessa olleen ohjeen mukaan mukaillen. Liotin sillifileitä pari tuntia, keitin liemen vedestä, valkoviinietikasta, karppisokerista, kevätsipulista (runsaasti) ja mausteina ainakin maustepippureita ja tähtianiksia (enempää en enää muista). Tuli muuten tavattoman hyvää

!
Illalla vetäisin vielä pari palaa Kitruksen leipää ja edamia ja muutaman lusikallisen kookosmannaa

. Ootteko syöneet/maistaneet/himoinneet tuota? Minulle tuo nanna manna maistuu liiankin hyvin!
Päivän makrot:
kcal 1385
p 77
hh 29
r 101
Perjantain lounaaksi kahden munan munakas, jossa välissä prosciuttoa, raejuustoa, emmentalia ja viereen punaista paprikaa ja tomaattia.
Lounaaksi tein jauhelihasörsselssöniä

. Naudan jauhelihaa ja nauta-sikaa yhteensä 800 g. Keitin pakkaseen unohtuneen peruna+keittojuurekset ison pussillisen ja noukin perunat (koska en niitä enää syö) ja isot porkkanat (koska en tykkää pakasteporkkanoista) pois ja voilà - tuli hyvät kasvikset sekaan! Lisäksi vielä purkilliset mietoa tacokastiketta ja koskenlaskijan maustamaton ruokaa, reilulla kädellä valkosipulia, chiliä ym. mausteita, aikansa hauduttelua ja ruokahetki oli antoisa

. Hiki tuli laiskan syödessä, oli nimittäin aikas roimasti chiliä. Tuosta satsista piisaa syödä vielä monta herkkuateriaa.
Perjantain kunniaksi väsäsin vielä illalla jäätelöä: kolme desiä kuohukermaa, kaksi desiä täysmaitoa, vajaa desi karppisokeria, kolme kananmunan keltuaista, kaksi tl vaniljasokeria, reippaasti rommiaromia. Siis ihan

! Tätä ihanuutta on vielä iso pakasterasiallinen jäljellä.
Päivän makrot:
kcal 1734
p 92
hh 27
r 140
Tämän päivän syömiset alkoivat myös maitoaamukahvilla ja lounaalla, mutta siitä myöhemmin kun kaikki syömiset ovat pulkassa.