Salin jälkeenkin on näköjään elämää, vaikka viimosia ylämäkiä polkiessa luulin, ettei taida olla,
niin oli jalat ja koko kroppa hapoilla. VOMin kanssa olin ja käytiin Sittarissakin, vaikka olen
päättänyt, että en kauppaan mene kun/jos pyörällä olen liikenteessä. Nyt kuitenkin houkutti
poikkeemaan ne tarjouslakanat, joita ei sitten kuitenkaan ollut, eli jäivät tällä kertaa
saamatta. Viis' kiloo painoi reppu, kun kotiin tultua punnitsin, vaan eihän ne kaikki ostoksia
olleet, hikiset treenivaatteet ja kengät sun muu salirekvisiitta tietty myös. Mutta jottain muuta kuin
lakanoita tuli kuitenkin ostettua.
Taas on vähän osaviikonloppuheilaolo! Ei kerennyt Aatami tänään, kun oli "hommia". Ehotti suvereenisti,
että jätetään se
kauppareissu huomiseen.Taidan aamulla pistää viestin, että voi jättää "kauppareissun"
tältä viikonlopulta kokonaan. Miulla on kyllä ruokaa itselleni riittävästi.
Jos joku nyt ei huomaa, niin uituttaa aika paljon!!
Tälle suhdanteelle pitää tehä jotakin! Tälleen, miten se aina Aatamin peräsimessä ollessa lipsahtaa,
tää ei minnuu tyydytä. Tähän liittyy muutakin, semmoista, mitä en tänne taritse, mutta ihan syystä tässä
nyt intoilen. No, aamuun on aikaa, mutta näin makaa nyt maalima Willan seslongilla.
Makailkaa työ paremmin perjantaiehtoota jokainen kodossanne!!