karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-23 07:35:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 996 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 850 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2017-01-27 21:13:52 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Kiitos Weera!

Saunan jälkeen keitin kahvit ja kaivoin jääkaapista juustoja joita veljeltä sain ja herkuttelin juustotarjottimella telkkaa katsoen Nenna sylissä. Tänään se on ollut hirveästi sylissä :-)Taitoluistelua oon katsonut.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2017-01-27 21:35:14 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Hyvä kun tilanne rauhoittui nopeasti. Mukavaa viikonloppua mirrilään. :)

Once you have been taught to think, it's hard to stop.

ViestiLähetetty: 2017-01-28 09:22:28 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Kiitos samoin Kaimaani!

Sumuinen ilma, lämpöä 1 aste. Nukuin yhdestätoista puol yhdeksään, kyllä teki hyvää! Voikahvi juotu. Koko viikonlopun on ruokana Kokkikartanon lihakaalilaatikkoa. Sitäkin sain veljeltä. On valmisruuista laadukkainta.Siihen reilusti voita ja puolukkaa niin jo kelpaa.

Nennalle pitää tänään käydä ostamassa kissanruokaa. Tuore jauheliha vois maistua. Cittarin itse jauhama, ei kelpaa nää suojakaasujauhikset.

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

ViestiLähetetty: 2017-01-28 15:34:31 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Kisulle ostettu ruokaa. Ei nyt sit jauhista kun kävin Prismassa samalla reissulla kun vaihdoin operaattoria Telefinlandilta Elisaan. Telefinlandin sopimus loppuu 4.2 ja Elisa teki paremman tarjouksen ja hermot lepää kun enää ei puhelut katkeile ja oo huono kuuluvuus. Oon ollut Telefinlandin asiakas jo ikuisuuden ja saanut edullisia tarjouksia ja ollut tyytyväinen mutta kun ostin älykännykän ja se käyttää 4G verkkoa niin ongelmat alkoi. Tää asunto on jossain katveessa. Sopimuksesta en päässyt aiemmin eroon kun se oli määräaikainen. Lohdutin itseni sillä että se oli niin halpa sopimus että sillä maksoin uutta kännyä vuoden verran.

Sit kävin S-pankissa allekirjoittamassa sopimuksen jolla he lopettaa mun Nordean tili, ilmoittaa Kelaan ja Kevaan uuden tilinumeron ja tilaavat mulle samat E-laskut verkkopankkiin kun mulla on Nordeassa. Eikä maksa mitään. 90€ säästän vuodessa kun vaihdoin pankkia.

Pääsin jonottamatta sekä Elisaan että S-pankkiin. Tänään on hyvä päivä! (Nennakin oli kakannut yöllä)

ViestiLähetetty: 2017-01-28 16:04:00 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Hyvin olet jaksanut laittaa asioitasi reeraan!

ViestiLähetetty: 2017-01-28 16:46:04 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Minullakin on jäänyt Nordeaan tilille vähän rahaa kun muutin tänne, sen verran vähän etten ole sitä sen kummemmin ajatellut, nyt kun alkavat laskuttaa tilistä niin ajattelin sen lopettaa, mutta se onkin hankalaa kun ei itse pääse asioimaan. Pitää kysellä jos sisko auttelisi valtakirjalla.

Hyviä uutisia siltä pikku kaveriltakin, nyt on kaikki kunnossa taas.

ViestiLähetetty: 2017-01-29 06:45:15 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Hei mlv! Illalla jo vastasin viestiisi mutta se hävisi jonnekin. Toivottavasti ei tämäkin...Nordea on nostanut maksujaan yhä kiihtyvällä vauhdilla. Eiköhän valtakirjalla asia hoidu. Isän kuoleman jälkeen kun yksi sisaruksista asui silloin Kesälahdella eikä joutanut koko aikaa täällä olemaan niin hän lähetti valtakirjan niin saatiin pankkiasioita hoidettua.

Tänään ei Nennaa huvittanut aamuleikki. Toivottavasti kuitenkin vointi ok. Eihän sitä itsekään aina niin virkeä ole.

Aamiaiseksi voikahvi jonka seassa muna ja kombuchaa. Ehkä toisen kupin kanssa haen vielä palan juustoa.

ViestiLähetetty: 2017-01-30 07:25:16 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Puut on kauniin lumisia kun yöllä on satanut lunta. Nyt tulee jo räntää tai lähes vettä. Liekö tänään liukasta. Jospa maa ois tahmainen rännästä. Katupappilassa käyn ja Mustissa ja Mirrissä Nennalle ruokaa ostamassa. Ehkä sitä jauhistakin Cittarista.

Hiukset pesin ja ne saa itsekseen tässä kuivua. Ripsari meni niin vanhaksi että kirvelee silmissä. Onhan se ollut jo yli sen 3kk. Uusi täytyy apteekista perjantaina ostaa kun tulee rahaa. Kyllä se kummasti freesaa ulkonäköä kun vähän meikkaa. Jotkut käyttää huulipunaa pelkästään. Mulla on sen verran kirkkaan väristä etten osaa ilman silmämeikkiä. Tottumisjuttu varmaan tuokin.

ViestiLähetetty: 2017-01-30 09:20:41 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Kyllä mä tykkään että kun hiuksissa on voimakas väri niin näyttää aika aneemiselle ilman silmämeikkiä.
Että peukut meikeille :)
ja juu, mee varoen, saattaa olla liukasta!
Vaasassa vesikeli....

ViestiLähetetty: 2017-01-30 09:39:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvät sopparit olet tehnyt. Elisalla on tosiaan enemmän tolppia, joten vähemmän katvealueita. Ja S-pankissa sait kyllä hyvää palvelua, kun hoitavat tilisiirrot. Heillä ei VisaCredit'kään maksa mitään. Toistaiseksi. Mutta hyvä näin, olen jo muutaman vuoden ollut asiakas.

Mukavaa viikkoa!

ViestiLähetetty: 2017-01-30 09:42:55 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

On noi parasta ennen menneet lyhkäisiksi. :shock: Ennen käytettiin ripsariakin niin kauan kuin sitä oli. :lol:

ViestiLähetetty: 2017-01-30 13:38:07 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Hei Teikku, Weera ja Greda!

Ei ollut yhtään liukasta kun lumi oli tahmasta maassa niin kuin arvelinkin. Mun silmämeikki on aina aika hillitty. Pikkasen vaan ripsaria ja kulmat laitan aina kuntoon kun se antaa kasvoille ryhtiä ja sit huulipunaa. Yhdessä vaiheessa kävin ne aina värjäyttämässä ja siistimässä mutta nyt oon vaan itse laittanut kulmakynällä väriä enkä oo jaksanut nyppiä. Mulla on otsis kulmakarvoihin asti niin ei niin näy vaikka ei nyppiskään. Minusta se on vaan niin tympeetä hommaa.

Toivottavasti S-pankki ei tee sitä että kun saa tuolla ilmaisuudellaan haalittua paljon asiakkaista niin sit alkaakin periä maksua eri palveluista.

Joo, mulle 3 kk säilyvyyttä on liian lyhyt aika, kun en kuitenkaan joka päivä meikkaa ja sit jo ripsari menee vanhaksi. Aika hyvä bisnes. Mutta pakko on uusi ostaa kun silmiä alkaa kirveltää se vanha ripsari. Tai olla ripsaritta mutta ei se pitemmän päälle oo kiva.

ViestiLähetetty: 2017-01-30 14:52:18 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Monenlaista uudistusta siun elämässä. Taitaa olla ne operaattorit, Geet ja liittymät
eri puolilla maata erilaisia. Meillä on eri operaattorit, Aa:lla Elisa, mutta kyllä miulla
on parempi kuuluvuus ja nopeammat it-yhteydet.
Kävitkö sie jo siellä Keinukallion portailla, pääseekö niitä pitkin jo kiipeilemään?
Porraskävely on hyvää treeniä, ken vaan siihen pystyy. Mie en... :oops:

ViestiLähetetty: 2017-01-30 14:57:35 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Luin just facesta että mun naispuolinen serkku, joka on mua kymmenen vuotta vanhempi oli saanut infarktin ja ollut pallolaajennuksessa. Hän on karpannut jo useamman vuoden. Loppuukohan nyt rasvan syönti? Tosin en tarkkaan tiedä miten hän syö, vaikka monta kertaa oon antanut hänelle ohjeita ja tsempannut, kun tahtoo repsuilla. Hänen äiti - mun kummitäti- kuoli sydäriin ja hänellä oli sydänvaivoja vuosikausia. Onneksi hän selvisi säikähdyksellä! On ainut elossa oleva äidin puolen serkuista.

ViestiLähetetty: 2017-01-30 15:03:08 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Hei lillis! En oo muistanut käydä ja nyt sataa lunta oikein kunnolla. Satanut koko päivän. Pitää mennä tutkimaan asia kun muistaa. Minä tykkäsin kovasti siitä porraskävelystä ja oli tehokasta. Juoksemaan en pysty kun kunto ei oo niin hyvä.

Veljellä oli ennen Sonera ja aina valitti mun luona kun on niin huonot kentät ja kuuluvuus. Mulla sama juttu Soneran tytäryhtiön Telefinlandin kanssa. Veli vaihtoi Elisaan niin johan kuuluu ja toimii minunkin luona. Kovasti odotan samaa. Kuudes päivä vaihtuu operaattori.

ViestiLähetetty: 2017-01-30 15:15:36 
Poissa
carb au lait
carb au lait

kävin äsken metsässä ja ainakaan siellä ei ollut liukasta vaan pehmeää mutta märkää lunta

meikkaamisesta,ois aika hienoa kun joku laittais nätiksi
mä olen huono meikkaaja ja jotenkin mulla haihtuu aina päivän mittaan silmänrajaukset ja muut
toisaalta on niin helppo olla naturelli-elli..ihailen kyllä tyylikkäitä ja huoliteltuja naisia (jos ovat rentoja sen asian kanssa,semmoiset jäykän kankeat laittautuneet ei sitten tee vaikutusta)

ViestiLähetetty: 2017-01-30 15:34:22 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Moni jäykänkankea ei ees osaa pukuaan kantaa, saati kävellä. :smt077

ViestiLähetetty: 2017-01-30 16:34:14 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Jaana, sä oot niin luonnon kaunis! Tervehdys Gredalle, jota en oo nähnyt. Mä en tykkää liian meikatuista.

ViestiLähetetty: 2017-01-30 18:34:24 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Mä jäin oikein miettimään milloin oon viimeksi meikkiä laittanut... Aikaa on, johonkin juhliin, arkena en käytä töissäkään... Mutta huomasin viimeksi saman jutun ripsarin kanssa, uuteen täytyy vaihtaa, ihan kunnolla kirveli kun jostain syystä silmään meni. Mutta onkin ainakin vuoden vanha, ehkä enemmänkin :oops:

ViestiLähetetty: 2017-01-30 20:59:02 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi

Aina pitää kulmat "piirtää", mascaralla aamulla vetäisen. Ne auttavat
minnuu "löytämään kasvoni". Hulsaa sitten aina kun johonkin lähen, kauppaan tai salille... :mrgreen:
Meikkivoidetta, semmoista BB.tä jos on meno muualle kuin salille. Sinne ei meikkivoidetta
kannata laittaa, hikoilee sen vaan paidalle ja pyyhkeeseen.
Kotona en hulsaa käytä mutta tykkään tuoksua hyvältä. Ihmisiin mennessä ei nykyjään
uskalla tuoksuja laitella. :wink: Se kotona hyvälle tuoksuminen on miulle semmoinen
arkiluxusjuttu...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 996 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 850 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00