Huomenta

NÄin tehdään Lillis

Mulla olis nyt sitten loma

Viikonloppu meni töissä, oli suht rauhallista kyllä,
kummallisesti vaihtelee, välillä on tupa ihan täynnä ja sit muutama päivä hiljasta ja taas täyttä..
Naurettiin eilen työkaverille , jolla ei vielä aamukahvillakaan ollu hajuakaan kellon siirroista,
se ihmetteli vaan, et miten noi pilvet vaikuttaa valoisuuteen, kun oli aamulla nii pimeetä,
eikä me tajuttu vielä siinäkään vaiheessa...
Seuraavaks se moitti paikallisen kelloliikkeen,
että molempiin hänen rannekelloihinsa juuri vaihdettu patterit ja nyt molemmat pysähtyneet.
Mä sitte siihen että niin, ja muutenki ärsyttää tää kellojensiirto.
Hän sitte että milloinkas niitä siirretään, johon minä että seuraavan kerran syksyllä.
Niinii, mutta eikös niitä pitänyt keväälläkin siirtää..
Sitte vasta tajuttiin ettei se oo siirtäny kelloja, mutta kiitos nykytekniikan, että kännykät siirtyy itsestään,
niin oli ajoissa töissä
Ihan loistavaa
Eilen mulla oli pyykkipäivä, en ollu pessy pyykkii ehkä 3 viikkoon, ainakaan.
Voi olla pidempiki aika
Kertoo jotain mun vaatekomerosta kaiketi
Vaatteet ei loppuneet, mutta pyykkipussukka oli liian täynnä, osa pyykeistä oli jo vieressä

Pesin 4 isoa koneellista, ja jotenki innostuin mankeloimisesta, en vaan viittiny enää puolenyön aikaan kolisuttaa siellä kovin paljoa,
taidan mennä tänään mankeloimaan kaikki mun pyyhkeet ja tyynynliinat

Nauratti aiemmin illalla ku naapurirapun nainen katteli mun pyykkejä ku se siinä mankeloi omiaan, tuumas sitte että sulla on selkeesti mustavalkoista vaatekomerossa

Niin on

Vaasassa on tänään pilvistä vaihteeksi, eilen oli vaan aamusta, ja sen jälkeen päivä oli mitä kaunein,
ja lämminki oli, +9, mutta tuuli.
Tällä viikolla aion käydä salilla ja ulkoilla, levätä ja nauttia olostani, ehkä jotain kyläilyä vois harrastaa

Mitään oikeen suunnitelmia ei minkään suhteen ole,
ehkä pitäis jossain vaiheessa lukee se lääketentin osio läpi.
Lauantaina iltavuorossa oli nii hiljasta, että kerkesin lukee lastenlääkeosion läpi, jotain 2h meni.
Jatkoin vielä sitte LOPia, mutten kerenny sitä loppuun.
Lukemista on kaikenkaikkiaan osiot LAS (lastenlääke) LOP (yleistä +suunkauttalääkkeet)
LOve(iv ja nestehoito-osio) ja ABO (verituotteet)
Tällä kertaa en lue sitä epiduraaliosioo, viimeks tein senkin luvan, vaikkei mun olis tarvinnu,
olin siis ainoa epiduraaliluvallinen osastolla

Onhan meillä noita osastolla noita kipupumppuja, eli mä en ymmärrä miks meidän ei sitä tartte tenttiä.
Muuten tää on aika hanurista koko tenttiminen.
Siinä kun on kuitenkin kyse mun ammatista, ellet pääse läpi, et voi toimia sairaanhoitajana.