Maanantai, Runebergin päivä, helmikuun viides ilman yhtäkään Runerin torttua...
Greda, Kirris, kyllä niitä vaihtoehtoja varmaan löytyy tai vaihtoehtoista elämää

kun on tarvis.
Vaatii vaan vähän totuttelua ajatukseen ja käytäntöön. Olisiko nyt aika opetella sitä mustaa kahvia
juomaan tai sitten sitä rasvakahvia, pitää kahtella...
Kaimis, kiitos tuosta kuvasta, sitä mä juur etsin, mutta muistin vähän väärin...
On loistava sää, yli tunnin viihdyin lenkillä auringossa ja huikaisevassa kairkkaudessa ja kyllä se vaan
niin on, että sauvotteleminen on tullut helpommaksi kuin vielä joku viikko sitten. Ei se ehkä tästä
astmahoidosta vielä johdu, kun sitä on takana vasta 2,5 vrk, mutta siitä lääkkeen vaihdosta se
johtuu, siitä olen kyllä ihan vakuutettu. Tai sitten jo pientä yhteisvaikutusta.
Kirosana olkoon sen tropin nimi tästä lähin minulle.
Jonniimoista yleistä vireystilan ja mielialan nousua olen ollut huomaavinani viimeaikoina.
Vaikuttaako siihen lisääntyvä valo, kevään tulon ensi vivahdukset valon värissä, pitenevissä illoissa...
Johtui nyt mistä tahansa, niin hyvä näin, enhän mä nyt kyllä erityisen alavireinen tai alakuloinen
ole ollutkaan. Nyt askarruttaa tuo astmalöydös ja sen tuomat muutokset ruokavalioon, vaan
siitäkin selvinnee. Eikä nyt voi ajatella, että joka tietoa lisää, se tuskaa lisää. Nyt pitää tietää ja
löytää ne parhaat vaihtoehdot tiedon kautta. Onneksi tiedon löytäminen ei nykyään ole mikään
ongelma, sen oiken tiedon suodattaminen monimuotoisesta tietotulvasta paremminkin.
Vaan kyllä tämä tästä.
ps. Ah, Teikkuli siellä huhuilee myös. Juu, näin mä teen, vaan hieman tuo näkkyy työtä teettävän...