Ihmetyttää tää painon sahaaminen

, taitaa kuitenkin olla ihan normaalia.
Tässä painoluokassa pienikin nesteiden vaihtelu näkyy grammoinan.
Oletan että tässä syy. Alaspäin onneksi suunta

.
18. 10 89,6 kg aloituspäivä
19 89,8 kg
20 89,8
21 88,6
22 88,8
23 89,2
24 89,8
25 89,2
26 88,6
27 87,8
28 88,2
29 87,8
30 87,8
31 88,4
Koko aikana en ole syönyt muruakaan entisistä päätuoka-aineista kuten:
leipä, peruna, pasta, riisi, jauhot ja muut viljatuotteet yleensäkin. Tässä vaiheessa en ole niitä kaivannutkaan

.
Olen ollut laiska kirjoittamaan syömisiäni ylös, mutta taitaa olla hyvä konsti, kun kertoo kaikelle kansalle niin tulee paremmin kontrolloitua ja fundeerattua syömisiään ja juomisiaan.
Aloitetaas sitten
Aapupala tänään
4 siivua pekonia
2 paistettua munaa
iso mukillinen juomaa jossa kiehuvaa vettä, 4 teelusikallista murukahvia, mausteena 2 teelusikallista cappuccino jauhetta ja yksi hermesetas
Cappuccino jauheessa on hieman hiilareita, mutta purkki ei kerro miten paljon. Siksi laitankin sitä mausteeksi

.
Eilen olin rätti väsynyt

johtunee kuitenkin uhkaavasta lentsusta

ja räkätaudista.
Toivon kommentteja kun en noita kirjoja ole saanut hankittua ja olen teidän juttujenne varassa yrittänyt tätä hommaa aloitella. Heikkilät olen kirjastosta varannut, mutta herra ties milloin saan. Tässä tuppukylässä ei kunnon kirjakauppaa edes ole. Hankin itselle kunhan pääsen maalikyliin.
Välipalana puolikas avokadoa, pinnalla sitruunamehua.
Lounas
Mureke jossa, n.160 g paistijauhelihaa, sipulia ja paprikakuutioita voissa haudutettuna, munaa ja fetajuustoa muruina, persiljaa, pippurisekoitusta ja paprikajauhetta
Salattia jossa, jäävuorisalaattia, paprikakuutioita, kurkkua, tomaattia, motsarellajuustoa, purjoa ja persiljaa
Juomana sitruunavettä, jota muutenkin juon pitkin päivää, eli kannussa jääkaapissa on vettä ja sitruunaviipaleita. Lisää uutta vettä kun kannu vailenee.
Päivällinen
Vastaava mureke kuin lounaaksi ja juomaksi sitruunavettä
Iltapalaksi toinen puolikas avokadoa.