karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 09:53:37

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 30 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Tuukin totuttelua
ViestiLähetetty: 2004-10-20 16:38:39 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
Maanataina aloitin.
Ihan karppi päivä, aamulla
polaria (15% oli entuudestaan)
pari munaa ja pieni tomaatti
mustaa kahvia + vettä

päivällä (pika lounas)
kalkkunasiivuja, pari tomaattia
iso lasi rasvatonta hyla-maitoa


päivällinen
reilusti pannulla paistettua kirjolohta (ilman muuta rasvaa)
vihreää salaattia + tomaatti

illalla
pala polaria ja puol lasia maitoa

Tiistai

aamulla
pari munaa ja yksi tomaatti + mustaa kahvia ja vettä

päivällä
lohta, vihreää salaattia + tomaatti

osa jäi välipalaksi
lisäksi pitkin päivää bonaquan vitamiini&karpalo-greippi juomaa jonka bongasin täältä, en ollut ennen kuullutkaan. Tosi hyvää :lol:

Illalla oli vieras
salaattia, jossa jäävuorisalaattia, kurkkua, ohuita paprikasuikaleita, purjoa, muutama tuore luumu, ananasta ja persiljaa, kastikkeena maustettua kevyt kermaviiliä (vanhoja hankintoja) jossa ruohosipulituorejuustoa ja mausteita
ruoka- ja seurustelujuomana pari lasia oikein hyvää punaviiniä + vettä

Keskiviikko
aamiainen
polaria pala (oon juustofriikki), pieni pala kurkkua, mustaa kahvia, pieni lasi maitoa.
Lounas
Kokouksen päätteeksi lounaspaikassa
salaattia ja vihanneksia, yritin kerätä mahdollisimman hiilarittoman vaihtoehdon
musta kahvi ja vettä

nyt illalla
syön possunfilettä ja eilistä salaattia
ja juon tosi hyvää bonaquaa (karpalo-greippi)

Eilen illalla tuntui suussa kummalliselta, piti pestä hampaat moneen kertaan. Muuten ihan hyvä olo, ei väsähtämisiä, ei nälkää.
Yöllä hikoilin kuin, en viitsi sanoa.

Tästä se alkaa
pitää lukea Atkinsin kirja jonka olen hankkinut herra ties milloin.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Tuukin totuttelua
ViestiLähetetty: 2004-10-21 19:07:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
Maanantaina 18.10.04 aloitin
painoa oli 89,6 kg
tänä aamuna 88,6 kg
En tuosta painosta, sehän heittelee, hormoonit sun muut, mutta jotenkin vyötärön seudulla on kumma tunne. En usko vielä.

Olo on ollut hyvä.
Syömisiäni en viitsi sen kummemmin kirjoitella.
Hiilareita kartan ja ton finellin avulla tiedän lukuja, arvoja, kiitos teille opastuksesta.

Hampaat vain tuntuvat töhnäisiltä, varmaan henkikin haisee, en vain siitä itse tiedä. Onko muilla tämän suuntaisia kokemuksia?

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Tuukin totuttelua
ViestiLähetetty: 2004-10-21 19:09:50 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
Kiva jos joku jaksaa kommentoida.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: moikka..
ViestiLähetetty: 2004-10-21 19:20:30 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2004-10-20 19:24:39
Viestit: 6
hengen haiseminen johtuu KUULEMMA jostain makeutusaineista tai jotain... mulla töhnänen olo suussa johtuu yleensä hiilihappopitoisista juomista, alkoholinjuonnin seuraavana aamuna, ja sitten tosta funlightista...

tietääkös muuten joku tosta tonnikalasta...? että onko se tavallinen purkkitonnikala ihan sokeritonta ja hiilihydraatitonta... ja muutenki sopivaa low carb ruokavalioon...?

_________________
- kaikkea pitää kokeilla :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-21 19:26:30 
Poissa
karkkikapara
karkkikapara

Liittynyt: 2004-09-13 10:40:35
Viestit: 1030
Tuukille: Ketoosissa ollessa hengitys voi todellakin haista pahalle. Lisää aiheesta löydät varmasti yleisen keskustelun puolelta hakutoiminnolla.

Blueee: Tavallinen purkkitonnari sopii ihan hyvin karppaajalle, on kai lähes täysin hiilaritonta.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-24 08:44:26 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
6 päivää takana.
En viitsi eväitäni sen enempää kirjoitella, mutta reilusti proteiineja, juustoja (17%), kanaa, kalaa enemmäkseen, vihreita vihanneksia ja muutama tomaatti.
Löysin kaupan hyllystä tosi hyvän grillimakkaran :)
Kivikylän Huiluntuhti, rasavaa 19,5 g/100g (aika paljon) proteiineja 11,3 g ja hiilareita vain 0,5 g ja maku, ainakin minun suussani parasta mitä olen koskaan syönyt. On myös gluteeniton ja laktoositon.

Aluksi paino putos n. 1 kg ja tänä aamuna oli sama kuin aloittaessa.

Rasvoja en ole laskenut mutta hiilarit kyllä n. 20-25 g/päivä. Proteiinienkaan määrä ei mielestäni ole ollut kovin korkea muuta kuin vanhaan ruokavalioon verrattuna. Rasvoja en ole syönyt näin paljoa kuin nyt ainakaan kolmeenkymmeneen vuoteen. Kaikki rasvat ovat tulleet lihasta, kalasta ym. kermoja en ole syönyt enkä öljyjä tai voita.

Nälkä ei ole ollut ja kerta annokset ovat olleet kohtuullisia. Tulee paljon vähemmästä kylläiseksi.

Olo on hyvä ja kasvojen iho on selvästi parantunut. Olen joutunut käyttämään kalliita rasvoja ulkopuolisesti. Nyt ne oli tilapäisesti loppu ja iho tosi kuiva ja punoittava. Jo neljän päivän karppaamisen jälkeen iho on todella paljon parempi.

Toivon kommenttia/neuvoa kokeneemmilta. Olenko tehnyt jotain väärin.

Jatkossa lasken myös rasvan ja proteiinien määrän, on vain tosi tylsää hommaa :( jotta tiedän missä mennään.

Olen vuosia tiennyt että hiilarit eivät sovi minulle,ainakaan suurina määrina. Minulla on vain ollut harhakäsitys Atkinsista yms. Eli ei ole ollut tietoa.

Ja ei kun karppaamaan, kyllä se siitä 8) kunhan tuo töhnäinen maku vain lähtis suusta :?

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-26 06:34:04 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
Tasan viikko karppina ja 1,2 kg pois. Olo ihan kohtuullinen. Eilen illapäivällä tosin oli väsymystä ja päänsärkyä. Tänäänkin vähän väsynyt, nuutunut olo.

Työ on stressaavaa ja koko aika tunne, että on viikon myöhässä :evil: . Tämäkin vaikuttaa tietenkin.

Lisäsin kasviksia, salaattia ja ostin kermaakin. Saas nähä mitä vaikuttaa :roll: .
Hiilaria olen välttänyt, eli pitänyt mahdollisimman alhaisella tasolla.

Uuteen viikkoon toivorikkaana :P .

21,6 kilon taival on vielä edessä :( .

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-27 08:03:48 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
18.10 aloitin 22,8 kg sulateltavaa.

Tänään 27.10 1,8 kg :) kevyempänä.
Eilen oli kurja päivä, päänsärkyä ja huonoa oloa.
Lisäsin reilusti kasvispuolta, runsaasti salattia jossa
jäävuorisalaattia
paprikaa
kurkkua
purjoa
oliiveja
fetaa 10%

Olo parani huomattavasti

Tänään olo, ainakin vielä hyvä :)

21 kilon taival on vielä edessä :cry:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-28 20:24:29 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
Tänään 400 grammaa plussaa eiliseen :( .
Tuttua juttua, grammoja tulee ja menee. Nesteeet heittelee, ainakin minulla. Nuo hormoonit yms.

Aamulla kova päänsärky, syykin selvis. Lentsu tulossa, eikun vastataisteluun. Muutoin ihan hyvä olo.

Eilen tein hyvää ruokaa.
Uunivuuan pohjalle iso silputtu sipuli
kerros alaskan seifileitä, sitruunanmehua, sitruunapippuria ja aromisuolaa
kerros kesäkurpitsan paksuja viipaleita (ilman kuoria)
kerros voimariinissa haudutettuja purjon vihreitä lehtiä
puoli pakettia koskenlaskijaa
kerros seifileitä (kalaa yht. 950 g) ja samat mausteet
lisäksi vielä 1,5 dl kuohukermaa ja päälle juustoraastetta

Lisukkeena höyryteetyjä porkkanasiivuja ja parsakaalia

Hyvää :P :P

Ystävä poikkes kylään kun otin ruokaa uunista ja tarjosin hänellekin.
Sanoin, että ei nyt satu olemaan pottuja eikä muitakaan lisukkeita tarjolla mutta jos käy niin ole hyvä. Leivästä en puhunut mitään kun sitä minulla ei ole enää ollut lainkaan (ennen pärjäsin vaikka pelkällä leivällä).

Syötiin hyvällä ruokahalulla. Hän sanoi että onpas hyvää, mitä tässä on.
Kerroin ja kun pääsin koskenlaskijaan niin heti tuli kommentti "eiks se ole aika rasvaista". NÄIN MEIDÄT KAIKKI ON AIVOPESTY.
Sanoin, että niin on mutta hyvää ja kerma kruunaa kaiken.
Olisitte nähnyt hänen ilmeensä. Olin syöttänyt hänelle rasvaista juustoa ja vielä kermaa.

Jos tarkemmin katsoo tuota ruoka-annosta, koko vuuasta tuli 5 isoa annosta 190 gr vähärasvaista kalaa/annos jossa on 1/10 osa koskenlaskijapaketista ja 30 g kermaa, hitunen voimariinia ja hyppysellinen juustoraastetta.
Muut aineet ravintoarvoltaan hyviä ja vähäkalorisia.

Juusto ja kerma tekivät niistä hyvää ja maukasta eikä kaloreitakaan kuin nimeksi eli KITURUOKAA mutta hyvää.

Kaloreita en jaksa enää laskea olen tehnyt siinä hommassa oman osuuteni.

Kommentteja toivon suoraan tähän ketjuun jos on tullakseen.

Ja ei kun uuteen päivään hyvällä mielin :P :P :P

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-28 22:57:05 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
Hienoa sain avattaren :P wooouuuu :P :P .
Ei ihan persoonan mukainen, mutta blondi ja rehut kiinnostaa niin sisällä kuin puutarhassakin, eli aika hyvä :P :P

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-29 09:52:23 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
Eiliset lisägrammat olivat poissa :P

Omenassa tuntuu ihan selvästi vaikka vasta vajaa 2 kiloa on mennyt,
housunvyötärö joka pariviikkoa sitten miltei soi on nyt ihan sopiva :P Hyvä minä =D>

Ei kun samaan malliin, en ole aikoihin syönyt näin hyvin. Rasvoja vieläkin seurailen enkä niillä mässäile. Olo tuntuu todella hyvältä. :D :D

Sitä Atkissin kirjaa en enää mistään löytänyt, enkä kirjastostakaan saanut. Kaikki Heikkilätkin olivat lainassa. :(

Teidän muiden juttuja olen lueskellut ja niitä itseeni soveltanut.
Ja ei kun karppaamaan :!:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-31 10:37:27 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
Ihmetyttää tää painon sahaaminen :roll: , taitaa kuitenkin olla ihan normaalia.
Tässä painoluokassa pienikin nesteiden vaihtelu näkyy grammoinan.
Oletan että tässä syy. Alaspäin onneksi suunta :) .

18. 10 89,6 kg aloituspäivä
19 89,8 kg
20 89,8
21 88,6
22 88,8
23 89,2
24 89,8
25 89,2
26 88,6
27 87,8
28 88,2
29 87,8
30 87,8
31 88,4

Koko aikana en ole syönyt muruakaan entisistä päätuoka-aineista kuten:
leipä, peruna, pasta, riisi, jauhot ja muut viljatuotteet yleensäkin. Tässä vaiheessa en ole niitä kaivannutkaan :) .

Olen ollut laiska kirjoittamaan syömisiäni ylös, mutta taitaa olla hyvä konsti, kun kertoo kaikelle kansalle niin tulee paremmin kontrolloitua ja fundeerattua syömisiään ja juomisiaan.

Aloitetaas sitten

Aapupala tänään
4 siivua pekonia
2 paistettua munaa
iso mukillinen juomaa jossa kiehuvaa vettä, 4 teelusikallista murukahvia, mausteena 2 teelusikallista cappuccino jauhetta ja yksi hermesetas

Cappuccino jauheessa on hieman hiilareita, mutta purkki ei kerro miten paljon. Siksi laitankin sitä mausteeksi :).

Eilen olin rätti väsynyt :( johtunee kuitenkin uhkaavasta lentsusta :cry: ja räkätaudista.

Toivon kommentteja kun en noita kirjoja ole saanut hankittua ja olen teidän juttujenne varassa yrittänyt tätä hommaa aloitella. Heikkilät olen kirjastosta varannut, mutta herra ties milloin saan. Tässä tuppukylässä ei kunnon kirjakauppaa edes ole. Hankin itselle kunhan pääsen maalikyliin.

Välipalana puolikas avokadoa, pinnalla sitruunamehua.

Lounas
Mureke jossa, n.160 g paistijauhelihaa, sipulia ja paprikakuutioita voissa haudutettuna, munaa ja fetajuustoa muruina, persiljaa, pippurisekoitusta ja paprikajauhetta
Salattia jossa, jäävuorisalaattia, paprikakuutioita, kurkkua, tomaattia, motsarellajuustoa, purjoa ja persiljaa

Juomana sitruunavettä, jota muutenkin juon pitkin päivää, eli kannussa jääkaapissa on vettä ja sitruunaviipaleita. Lisää uutta vettä kun kannu vailenee.

Päivällinen
Vastaava mureke kuin lounaaksi ja juomaksi sitruunavettä

Iltapalaksi toinen puolikas avokadoa.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-09 10:39:24 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
3 viikkoa karpattu. Paino sama kuin aloittaessa, turvotustakin on.
Viikonloppuna vieraita ym ja ruokavalio sekaisin, tosin hiilareita en paljoakaan lisännyt, mutta ruokaa tuli syötyä enemmän ja parempaa. Lisäks siideriä ja pari lasia punkkua.

Ei auta kuin yrittää jatkaa vain, sillä muuten tämä tuntuu ihan hyvältä. Ilmeisesti pitää vähentää kaloreita jotta tulosta tulisi. Hiilarit ovat viikonloppua lukuunottamatta pysyneet 20 grammassa ja allekin.

Voisko perjantaina aloitettu verenpainelääkitys vaikuttaa painon nousuun, eli olisko se voinut aiheuttaa nesteen kertymistä?

Onko kokemusta?

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-09 10:52:29 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-09-17 00:33:22
Viestit: 376
Heippa Tuuki!

Harmitti, ettei painosi ollut pudonnut kolmessa viikossa, vaikka välillä lupaavalta näyttikin. Fiksummat vois sua valistaa ruokailun suhteen, minä vain tulin tsemppaamaan jatkossa :) Ehkä voisit kirjoittaa muutaman peräkkäisen päivän ylös syömisten osalta?

Itselläni olen huomannut, että paino junnaa ja miljoonasta syystä, kuitenkin 7 viikon aikana on tultu jo reippaasti alaspäinkin. Ainakin jos työpäivänä paastoan ja vedän sitten vasta illalla ruoan, ei paino laske vaikka luulisi. Sen sijaan 2-3 ateriaa päivässä ja välipalat päälle, niin vaa´an lukematkin näyttää paremmalta.

Ps. Tomaatti ja porkkana on meikäläisellä pannassa, niistä jotain mainintaa löytyy muistaakseni Heikkilältä...

_________________
Kuva

Karppailukokeiluja vuodesta 2004...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-09 11:16:40 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
9.11

Pakko kai näitä on kirjata, ei kai tästä muuten mitään tule, vaikka tää onkin tosi tylsää.

Paino on saatava laskemaan, sillä tämä on viimeinen kerta kun olen ns. kuurilla. Olen koko aikuisen ikäni ollut jonkinmoisella kuurilla joko pudottamassa tai ylläpitämässä saavutettua painoa. Nyt alkaa pikkuhiljaa riittää.

Kommentteja toivon.

Aamiainen
60 g salamimakkaraa (rasvaa 19,2 g, hiilareita 0,6 g, prot. 8,4 g)
1 dl matorahakaa ( rasvaa 0,4 g, hiilareita 4,2 g, prot 11 g)
makeutusainetta 1 tl
kermaa 1 rkl
kahvia 1,5 dl

Lounas
pikaisesti nautittuna, ei eikaa laskea määriä eikä mitään muutakaaan
jäävuorisalaattia, pikkasen purjoa
fetajuustoa (kevyttä), reilusti
muutama vihreä oliivi
tomaatti ja pala kurkkua, 3 dl rasvatonta piimää

Välipala
tomaatti ja pala kurkkua, kolme siivua juustoa (golda 30 %) + 1,5 dl cappuccinoa.

Juomana koko päivän vettä + muutama itsepoimittu karpalon marja tehosekoittimessa murskattuna

Illalla
aamullista salamia n. 90 g ja samaa salaattia , en jaksa punnita.

kaksi lasia punaviiniä ( yht. 3dl)

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-09 18:57:03 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
Karppausaikana en ole juonut maitoa enkä piimää. Tuon jota nyt join ostin viikonlopuksi ajatellen muita mutta se teki minulle ihan kummalliset tunteet vatsaan ja olen istunut monta istuntoa sen takia, ja tuntuu kuin varpusparvet olis lentäneet. Huh Huh.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-09 23:32:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-11-03 17:58:46
Viestit: 3110
En mikään lääkäri ole, muuta mitä olen seurannut sukulaisteni lääkkeitä, ne vaikuttavat paljon kaikkeen. Minusta on mahdollista, että verenpainelääkkeet vaikuttavat painoosi. Laihtumisen voi tehdä vaikeaksi joillakin ihmisillä myös pienetkin alkoholimäärät. Jos haluat minimoida hiilarit, lueskele maitotuotteden sisältöjä. Niitä kertyy helposti yllättävän paljon, näin on käynyt minulle joskus. Näkee miten meille käy?!

_________________
http://satuetainen.vuodatus.net
Facebook: Satu Etäinen


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-10 13:11:03 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
Minusta tuntuu että koko elimistö meni sekaisin noista lääkkeistä ja kävinkin eilen lääkärissä ja lääkkeitä vaihdettiin. Eilen aamulla n. 40 min kuluttua ylösnoususta paine oli 140/72, puolenpäivän aikaan 162/84 ja neljän aikaan lekurissa huikeat 200/115 ja pulssi 53.

Parasta varmaan palata ruotuun ja hyväkarppailla ja katsoa mitä tästä tulee. Painon lasku on nyt toissijainen juttu.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-11 09:50:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
Torstai on toivoa täynnä.... toivottavasti
Olotila ei ole hääppöinen, johtunee kaiketi noista pillereistä.

Aamupala
2 mukia kahvia
50 g edamia

Lounas
Uunikalaa, jossa 150 g puna-ahventa kypsänä ja 5 rkl paistolientä jossa sipulia, suppilovahveroita ja hiukkasen kermaa, mausteena vähän merisuolaa, sitruunapippuria ja sitruunan mehua. Hyvääää
100 g parsakaalia ja 120 g kukkakaalia höyrytettynä

Pitkin päivää vettä johon olen tehosekottajalla muskannu mustikoita ja muutaman vadelman, ei makeutusaineita

Välipala
Muki kahvia
0,75 dl rahkaa (0,4%) + 0,25 dl kuohukermaa + 3 rkl mustikka-vadelma-mustaviinimarja mössöä (pakastemarjoista ilman sokeria) + 1 tl Canderel-makeutusjauhetta

Päivällinen
Uunikalaa (samaa kuin päivällä. tein eilen illalla ison satsin ja siitä riittää pitkään), jossa 120 g puna-ahventa kypsänä ja 5 rkl paistolientä
80 g parsakaalia ja 100 g kukkakaalia höyrytettynä

Taidan syödä liikaa? Olo on ainakin ihan hyvä ja kylläinen. Jahka nuo paineet tasaantuis.

Illalla jos tulee hinku niin rahkaherkkua on jäljellä.

Kommentit olis enemmän kuin tervetulleita.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-11 21:43:04 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2004-10-18 16:16:50
Viestit: 81
Minäkin sain oman tickerini onnistumaan. Ihme ja kumma.
Ja löysinkin oikein kuvaavan. Mitenkähän sais ton etanan liikkeelle.

Ja voi hemmetti kun tekis mieli syödä jotain. Pesin jo pyykit, silitin lakanat ja tyhjäsin puhtaat tiskit koneesta. Yks työ, oikea työ pitäis vielä tehdä mutta kun ei hotsita. Vielä yli viiskymppisenä toimii kuin pikku kakara ja keksii kaikkee muuta ettei tarttis tehdä ikäviä hommia.

Eka kerta kun on tullut syömähimo illalla, mutta en ole liki kolmeen viikkoon noin paljoa yhtenä päivänä syönytkään.

APUJA ystävät

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 30 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)