hoover kirjoitti:
Tuskin ruisleivästä kauheita kiksejä on onnistunut saamaankaan, eikös sitä vähintään ranskanleipää tarvinnut saadakseen kunnon sokerihumalat?
Glykeeminen kuorma on kaiken a ja o eli kun ruisleipää vetää kolmanneskilon, siitä saa jo sokerijurrin.

hoover kirjoitti:
Entäpä jos sun haimasi osaa jo humauttaa vaan sopivan määrän insuliinia ruisleivän hiilareita varten, joten verensokerit ei ees menneet vuoristorataa... Entä jos sun sokeriaineenvaihdutan on parantumaan päin?
Näin minäkin ajattelin.
Siis kaikki ihmiset ovat vain syöneet koko ajan noita pahvinpaloja ja minä olen ollut sokeriaineenvaihduntani takia ainoa joka on käyttänyt niitä dokaamiseen.

Nopeat hiilarit pitäisi kieltää lapsilta ja autoilijoilta! Poliisin pitäisi mitata myös veren glykemiataso.
hoover kirjoitti:
Mä kieriskelin itse itsesäälin vallassa kun En Enää Ikinä Saa Ruispaloja! Ostettiin niitä sitten joulun jälkeen ja mikä pettymys. Maistuivat kummallisen kitkerältä, suorastaan mitättömiltä himon kohteiksi. Liikaa pintaa ja liian vähän nautintoa. Syötiin miehen kanssa palanen nuppiin ja loput kuivuivat korpuiksi pussissaan.
Aivan niin kuin lapsen lelut. Lapsena ne ovat jänniä, aikuisena ne vaikuttavat tylsiltä. Olen kasvanut eroon ruisleivästä, se on pakko nyt tunnustaa. Saanko minä kriisiapua?