Nyt oon tehnyt taas oman empiirisen "tutkimukseni". Olin välillä aikeissa ja olinkin ajatellut etten mä enää ketoile. Karppauksesta en puhu kyllä et voi olla sen suhteen väärä paikka mulle tämä foorumi

...
Elikkä, mulla meni aivan päin pöpelikköä kun lopetin ketoilun. Siis aivan päin seiniä. Okei sain mä ilmankin kituen -10 kg pois, mutta hidastahan se oli. Ja sekin mukaillen Cambridgen 2. tasoa joka muuten on vähähiilarinen mutta myös vähärasvainenkin

. No, se meni miten meni, ei ihan pystynyt kumminkaan mut sain melkein -10 kg sillä pois.
Mun piti aloittaa ns. normi syöminen sitten sen jälkeen ja lisätä kaloreita tuplat siitä mitä söin. Jonkin aikaa sillä sitten mutta jossain kohtaa meni ihan sekaisin kun piti päättää että miten paljon mä syön nyt oikein. Lähti syöminen lapasesta lopulta ja söin n. 5 kg takaisin aika lailla hiilareilla.
No viimeaikaisten ruokien perusteella ei ollut ihmekään kun sain flunssan lomalle jäätyäni. Sitten pälkähti päähän kaksi ideaa: mähän en juuri ollut ketogeenisellä flunssassa eikä ollut kuumia aaltojakaan koskaan.
Siitä ahaa-elämys syttyi ja mähän heti päätin siihen syssyyn että mähän aloitan ketogeenisen per heti maanantaina vaikka. Niin mä sitten aloitin. Olin flunssainen ja räkäinen, mutta tähän päivään mennessä olo on siihen nähden paljon parempi jo. Samoin kun sairastuessa ei paljon kuumia aaltoja tullut niin ei tullut enää tämän ruokavalion aloitettuanikaan niitä.
Notta tuota, ei kannattanut koskaan lopettaa vaan muuttaa puhtaaksi ruokailutapoja ja olisi ollut erilaisia reseptejä joilla jatkaa. En nyt tässä enempää mainitse ketotyyliäkään, se löytyy päikystäni. Mutta tällaista on kun ketoilla on. Ei vaivaa edes vaihdevuosivaivat näköjään.
Tietty jossain vaiheessa lisättävä hiilareita kilpparin takia ainakin nyt.