|
Törmäsin vanhempiini ostarilla, eivät olleet nähneet minua puoleen vuoteen. He kehuivat ulkonäköäni ylenpalttisesti, sanoivatpa jopa että näytin paremmalta kuin ihmiset ostarilla noin keskimäärin ja että se ja se mun lapsuudentuttavistani on lihonut muodottomaksi mutta minä olen laihtunut ja näytän hyvältä.
Ja mun vanhemmilta on mahdoton saada kehua yhtään mistään asiasta.
Sanoivatpa vielä, että katso peiliin ja laita kotisi yhtä hyvän näköiseksi kuin itse olet. Minä katsoin itseäni peilistä ja keskikohtaani ja totesin, että ööö niinku liikaa turhaa tavaraa?
Ajattelin vielä ääneen että kun sais kolesterolin alas, niin faija rupesi heti moittimaan Atkinsia. Ei sitten opi ikinä. Näkee että mä olen laihtunut ennenäkemättömästi ja se ei puolla Atkinsia mitenkään, mutta kun kolesterolit on vähän korkealla niin heti se on syy teilata Atkins. Pikkaisen niinkuin suhteellisuudentajua!
Sitten mä olin juhlissa ja kaikki ruoka oli minulle sopimatonta. Minä sanoin, että mä olin dieetillä jossa syödään sitä, sitä ja sitä ja yks hokasi heti että Atkinsilla.
Puhuin myös erään kanssalihavan kanssa ja hän huomasi että olen laihtunut huomattavasti. Hän sanoi ettei hänelle alakarppaus sovi, hänelle itselleen se aiheutti pahan olon alussa, oli päänsärkyä ja sellaista.
|