hillapuuri kirjoitti:
Lab kirjoitti:
Vettä ja teetä. Kahvia en mustana pysty juomaan, enkä haluaisi maitokahviakaan juoda, kun mulla se maidon määrä ei ole mikään "luraus" vaan välillä jotain 60% kahvia ja 40% maitoa... Eli jätetääs kokonaan se pois. Kyllä uskon, että vesi ja tee riittää. Tosin voi olla, että jotain vichyä saattaa tulla ostettua..
Tähän on hyvä yhtyä. Epäilyttää se kahvimaitokin paastopäivänä. Edes teehen en laita kookosöljyä niin kuin yleensä. Voisi tosin ehkä kokeilla sitä seuraavana paastopäivänä, sen verran hankalaa tämä on ollut...

*myöntää* No, kaksi paastojaksoa vasta takana, mutta kun vaikuttaa siltä että muut ovat heti saaneet jotain valaistumiskokemuksia ja
mulla on vaan nälkä! 
On mullakin hetkittäin tosi kova nälkä. Mutta jotenkin sitä on helpompi kestää kuin luulisi, siksi en ole siitä tonne mun päikkyynkään tainnut mainita.
Lämmin, kaloriton juotava auttaa mulla nälkään. Oon tehnyt esimerkiksi sellasta versiota chai-teestä johon tulee jotain ihan perusteetä, ripaukset kardemummaa, neilikkaa, inkivääriä ja kanelia. Tätä isoin mahdollinen teekupillinen ja jo helpottaa. Kannattaa kokeilla.