Tästäpä se sitte lähtee...
Mie oon alotellu taas karppausta reilut kolme viikkoa sitten pitkän hiilariseikkailun jälkeen. Näinä kolmena viikkona painonpudotuksessa ei oo ollu mitään ongelmia, kiloja on tippunu 0,5 - 1 viikossa ja niin se voi olla jatkossaki eli mitään tehostusta tuohon ei tarvita. Yritän nyt vaan kaikin keinoin etsiä lisämotivaatiota tähän hommaan, etten eksyis hiilarimaahan sitten, kun arki koittaa. Tällasilla projekteilla saan mielenkiintoa pidettyä yllä ja ehkäpä tästä jäis käteen muutaki

.
Tavoitteena olis saada nälänhallintaa paremmaksi, etten heti nälän yllättäessä sortuis kaupassa karkkihyllylle. Lisäksi tämän pätkäpaaston alottamisen taustalla on se, että sairastan toistuvaa masennusta. Eadesin artikkelista silmääni tarttui erityisesti tuo BDNF. Ajattelin testailla tätä nyt kun on hyvä jakso niin, että jos tilanne näyttää pahentuvan masennuksen osalta, niin voin sitten siirtyä paastoilemaan, kun on jo rutiinia taustalla. Siinä vaiheessa kun ei oikeen jaksa alkaa opettelemaan mitään uutta. Jos vanha kaava toistuu, niin toinen pätkäpaastojakso olis sitte joskus helmikuun tienoilla, kun energiat on vähimmillään. Olettaen tietenkin, että tämä nyt toimii minulla

.
Alotan tämän nyt ns. pehmeällä laskulla elikkä...
- söin tänään aamupalan
- jätin lounaan väliin (kahvia ja vettä olen lipitellyt)
- katkaisen paaston klo 18 ja syön piffiaterian
- aamulla syön kunnolla
- huomenna tuhti lounas
- huomenna klo 18 alkais sitten ensimmäinen kunnon paastopäivä
- seuraava ateria ylihuomenna klo 18 jälkeen
Ajattelin tehä itelleni jonkunlaisen aikataulun, koska jopa näinkin yksinkertasen aterioinnin osaan sotkea pienessä päässäni hyvinki sekasin

. Kohta en sitte tiiäkkään pitääkö mun syödä vai ei

. Eiköhän sekin sitte helpotu, ku ensimmäiset pari viikkoa on menny.
Nii joo ja sitte olotiloista... Mulla on hillitön nälkä