Hih, kiitos kommenteista! Kiva, kun käytte kommentoimassa.
4. päivä, paastoa
To 5.10.
Väliaikatietoja
Nyt on sitten paastopäivä, ja toistaiseksi mennyt hyvin - vaikka todella pelkäsin tätä päivää....tai hmm, kai eniten sitä eilisiltaa...
Yön nukuin ikkuna auki, eikä uni ottanut oikein tullakseen. Mutta se on mulla tavallista muutenkin. Niin, ja näin unta Uus-Paavalniemestä (niinkuin maailmassa ei olisi muita miehiä joista nähdä unta

) ja loppuyön laittelin kovasti verhoja lapsuuden kotini ikkunoihin. Joku toinenkin sinne oli ronkkinut omat verhonsa, niin tuli vähän kädenvääntöä, että KUKA täällä oikein määrää
Mulla on kyllä ruusukvartsikivi tyynyn alla, voihan sekin noita unia nostattaa * huuhaa, huuhaa, huuhaa *
Aamuni alkoi puoli yhdeltätoista, jolloinka join kaksi mukillista kermakahvia. Ääni on painuksissa, suussa maistuu jo ketoosi. Pussailut voi siis taas unohtaa... Nälkää ei tunnu, vaikka ruoka tuntuu kyllä pyörivän mielessä. Nytkin mietin, mitä laittaisin - eli kauppaan on kohta lähdettävä.
Teetä juon kaiken aikaa (en kyllä tiiä miksi?), Karibian aurinko on aikas hyvää ja tietty vihreä ja rooibos - ja sillä mauste- ja merisuolalisäyksellä. Vatsa on toiminut hyvin, joten ainakaan vielä ei ole tarvinnut huuhteluun ryhtyä.
Hei, talitiainen kävi moikkaamassa, ihmettelee varmaan miksen ole laittanut niille siemeniä - ovat mokomat pudottaneet koko astian huomiota herättääkseen! Taitaa olla ennenkin käynyt, kun osasi oikeasta paikasta niitä etsiä!
Nonnih, päivitän tietoja kunhan päivä tästä vanhenee. Tsemppiä kaikille!!!
------------------------------
Jatkanpa sitten tähän näitä päivän kuulumisia:
Klo 17.00 paaston lopetus. Yhtään ei ois ollut nälkä, vaikka välillä vatsa kurnikin. Söin vähän savukalaa ja salaattia sekä juustoviipaleen. Ajattelin syödä tukevammin vasta myöhemmin....josko se auttaisi unensaantiin.
Tää nyt on tällaista kokeilua.
Fiilikset:
- ihan pikkuriikkisen meinas päivällä palella, mutta lisäsin teen sekaan voita (en tiedä auttoiko voi vai se, että otin pienen spurtin kuntopyörällä)
- ruoka ollut mielessä pitkin päivää, mutta nyt kun SAA SYÖDÄ, niin tuntui ettei yhtään huvittais
- inspistä oikein töidenkin tekemiseen alkoi tulla iltapäivästä, vaan ei sitä kyllä täällä missään näy

tais mennä surffailuun sekin pieni mikä käväisi mielessä
No iltaa kohden sitten vaan elellään. Jotenkin tämä tuntuis mun jutulta, hmm....
-----------------------------
No voi kökkelömökkelö sentään!
Nälissäni ostin kaupasta jonkin ihme kanaviillokkivalmisaterian - ja yök, se oli kyllä melkoista räkää. Katsoin tarkemmin pakkausta, niin siinähän lukikin, että kevyt ja vain 100 kaloria.....no söin sen silti, väkisin. Ja nyt on mahanympärys taas turvoksissa. Siis jos vaan juon teetä koko päivän, niin minun palleani on aivan ihanan "hoikka" - mutta heti kun lataan sisääni jotakin, ne se pullistuu kuin vararengas!

Se tuntuukin inhalta.
Noh, huomenna on sitten syöntipäivä ja yritän pitäytyä karppiruoissa.
Kauniimpaa päivää kaikille!