karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-10 07:59:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 71 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2006-09-29 11:39:45 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

1.päivä To 28.09

Katkaisen vuorokauden n. klo 17. työkuvioiden takia.
Katkasin keskiviikkona klo 17.15, ilta mene hyvin tosin välillä meinasin kävellä tottumuksesta jääkaapille. Tapasyöppö?

Klo 07.00 tein puolen tunnin intervalli lenkin koiran kanssa, hölkkää ja reipasta kävelyä sekaisin. Jaksoin koko matkan normaalisti.

Klo 12.00 vatsa ilmoitteli olemassaolostaan, pari mukillista teetä ja vatsa hiljeni. Päivän aikaan join vissyä 1,5 litraa. Loppujen lopuksi päivä sujui mutkattomasti, tosin kolmen jälkeen aloin kyttäämään kelloa.
Iltapäivästä väsytti ja oli aika kuitti fiilis.

Klo 17.00 söin pari keitettyä munaa alkupaloiksi ennen illan kurssia.

klo 20.15 Kotona! Lämmitin eilistä makkarapataa (Wilhelmiä, kesäkurpitsaa, sipulia, salsalastiketta, smetanaa). Normaali lautasellinen sai vatsan yllättävän täyteen. toki oli vielä pakko syödä (ahtaa) pari ruisnäkkäriä n. 25 g (ruijauhoista juurella valmistettu) voilla, oltermannilla, metukalla ja kurkulla. Teetä ja vissyä.

Klo 21.00 Lostia katsellessa sorruin suklaaseen Fazerin 70 % meni kokonaan.

Klo 22.00 Ja kun tuo suklaalevyjin upposi ilman tunnontuskia, söin vielä 1,5 dl suolapähkinöitä.

Klo 23.00 Suuren suuri harmitus nukkumaan mennessä!

Paastoaika meni kivuttomasti mutta tuo ilta syöminen taisi mennä överiksi. Laitan ekan päivän piikkiin...

2. Päivä Pe 29.09.

Puntarilla ensimmäistä kertaa tällä viikolla, vaaka näytti masentavaa nousua... 91,2

Klo 07.00 Intervallilenkki koiran kanssa

Klo 09.00 Aamupalaksi kolme siivua pekonia ja kaksi paistettua munaa. Oikeastaan ei ollut edes nälkä, mutta kaappi ammottaa tyhjyyttä ja käyn vasta illalla kaupassa, joten aamutankkaus paikallaan ja töissä olenkin sitten taas syömättä että voi vetää katkasun aikaan kunnon satsin.

Klo 12.00 Tekee mieli ruokaa... Varsinaisesti ei ole nälkä mutta hampaiden väliin kaipaisin jotain pureksittavaa.

Nyt jo vähän huolestuttaa ilta ja huominen päivä. Kaverit tulee viikonlopuksi meille ja tänään on tarkoitus olla kuskina. Onneksi lähdetään sen verran kauas ettei voi jättää autoa! Vesilinjalla tulee oltua ja toivottavasti kukaan ei keksi ostaa reissussa mitään ruokaa. Huominen työpäivä saattaa olla väsynyt ja nälkäinen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-03 14:43:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

klo 17.15 Paistoin pekonia ja munia. Kauppaan!

Ilta meni hyvin, join vissyä, vissyä, vissyä ja vissyä. Samaan tahtiin kun kaverit olutta.

klo 02.00 Nukkumaan, ei vieläkään nälkä!

3. Päivä la 30.09

Vaaka näytti 90,9

Klo 08.00 Ylös ja teetä kupillinen aamupalksi. Aamu tuntuu todella pitkältä kun ei tarvitse murehtia syömisestä. Koiran kanssa pikku aamulenkki normaalia kävelyvauhtia.

klo 12.00 Tekee mieli syödä vaikka nälästä ei tietoakaan. Keitän pari kuppia teetä ja juon lopun päivää (töissä) vissyä.

klo 14.00
Työpäivä ohi! Treffaan kaverit baarissa, istun toista tuntia juomatta ja ihmettelen olotilaani, ei vieläkään nälkä. Vielä pari tuntia niin voin avata punkku pullon.

17.00 Ruoka valmista. Käännytysruokaa kavereille... Pähkinäkanaa, valkosipulikermalanttuja, chiliparsakaaleja ja salaattia. Oli siinä ilmeitä kun kerroin että tämä on mun laihdutusruokaa. Ensimmäinen punkkupullo auki. Ihmeen vähän tuli syötyä vai oliko se että piti syödä alta pois että saa juoda?

Muut sai tuoda mukanaan naposteltavaa, sipsejä ja dippiä oli tarjolla jos jonkin laista. olin varautunut pähkinöillä omaan naposteluun. Kertaakaan ei tehnyt mieli edes sipsejä.

klo 19.00 Toinen punkku auki. Kylläpä maistuu :oops:

Loppuilta/yö meni vauhdikkaasti. Ravintolassa join yhden kuivan siiderin ja lopun aikaa vettä. Yöpalaksi tein pellillisen lärpäkkeitä.

4. Päivä su 01.10

Vaaka ei käynyt edes mielessä!

klo 11.00 Heräilyä, näppasin vähän pähkinöitä ja vissyn kainaloon ja takaisin vaaka-asentoon. Olo on yllättävän hyvä, väsyttää!

klo 15.00 Kaikki alkaa näyttämään ihmisiltä joten matka käy kebabille. Jotenkin vaan suusta tuli: "Pitsa tuplajuustolla". Kyllä oli hyvää!

klo 16.50 Vilkaisin kelloa ja tajusin että katkohan se siinä muutaman ninuutin kuluttua. Pomppasin sohvalta jääkaapille, liekö ollut refleksinomainen liike. Järki takoi että johan just vedit pitsan. Järki kyllä voitti otin vissyä ja hinauduin takas sohvalle.

Koko ilta meni nälättömänä ja suurempia mielitekoja ei esiintynyt.

5. Päivä ma 02.10

Vaaka näytti 91,6. Ei paha ottaen huomioon juomiset ja syömiset. Pitsa-morkkis iski!

Klo 13.00
Aamupäivällä en muistanut edes juoda. Joten nyt pari kuppia teetä.

klo 16.00 Kyttään kelloa, armoton nälkä! Ajatukset on vain ruuassa...

klo 16.45 Otin varaslähdön. Lauantaista jääneitä pöperöitä naamariin ja kolme ruisnäkkäriä, oltermannilla, metukalla, runsaalla voilla ja tomaatilla. Mielettömän hyvää! Emmerdalea katsellessa 80g tummaa suklaata.

klo 21.00 Pitäiskö syödä? Suunnittelen lärpäkkeitä mutta jätän kuitenkin tekemättä. Ei ole nälkä! Haen vissypullon viereen.

Huomio! Kun olen ihan liikkumatta niin ihon alla tuntuu "kihinää" koko kropassa, naureskellen päätän että rasva sulaa :shock:

6. päivä ti 03.10

Lukema 90,9. YES, viikonloppu tipotiessään.

klo 08.00 Kunnon mäkilenkki n.30 min.

klo 10.00 Valmistaudun töihin ja päätän syödä kotona, 4 siivua pekonia ja kolme voissa paistettua munaa.

klo 15.30 Katko lähenee, lämmitän loput viikonlopun safkoista, viimeistelen tarjoukset ja valmistaudun kursseille lähtöön. Ilta menee vissyn voimalla.

ihra kaikkoa kavala, suksi suohon selluliitti!

Fannyn syyskarppaus

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-04 10:21:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Klo 19.00 poljen stepperillä 20 min. Olo on ihan mielettömän energinen.
Teetä ja vissyä! Ei nälätä tai ole mielitekoja.

7. Päivä ke 04.10

Mä olen nähnyt useana yönä todella paljon unia (ja omituisia) . Voisiko johtua pätkimisestä? Yleensä en juurikaan muista aamuisin yöllä elettyjä seikkailuja, mutta nämä on todella elävänä mielessä vielä aamutupakalla.

Ihan pakko mennä taas puntarille, olo jotenkin omituisen keveä. Vaaka näytti 90,5. Peilistä katsottuna näyttää kuin vatsasta olisi pienentynyt ylimmät sivumakkarat. Mittanauha hukassa!

Klo 07.20
saattelen tytön kävellen kouluun, matkan kesto n. 30 min.

Klo 09.30 Nälkä muistuttelee, juon kupillisen teetä ja alan siivoamaan. Nälkäisenä saa enemmän aikaseksi (ja nopeammin).

Klo 11.00 Voi itku, vissy jäi kotiin. Töissä 6 h teen voimalla?

Fannyn syyskarppaus

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-04 10:48:46 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Kun luin sun viestiäs niin tajusin kans ,että unielämä on ollut nyt pätkiksen aikana tosi vilkasta ja nimenomaan unet muistaa paremmasti. Tosi jännä juttu toi!

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-04 10:52:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Fanny, kuinka pitkään aiot jatkaa tuota paastoilua? En ole vielä aloittanut, mutta suunnitelmat jo kovassa vauhdissa, oikean aloituspäivän etsiminen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-05 11:22:01 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kirrimirri kirjoitti:
Kun luin sun viestiäs niin tajusin kans ,että unielämä on ollut nyt pätkiksen aikana tosi vilkasta ja nimenomaan unet muistaa paremmasti. Tosi jännä juttu toi!

Kirrimirri

Viime yönä lennätin kaks metristä banaania, siinä oli myös iso pehmolelukoira roikkumassa. Samalla lauloin jotain omituista marssia ja koitin väistellä puita ja kirjoittaa tekstivistiä yhtäaikaa. Lopulta banaani takertui sähkölinjaan ja se koira putosi maahan, muuttui eläväksi.

Pitäiskö pian varata aikaa lekurille :lol:

Fannyn syyskarppaus

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-05 11:26:35 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Juustokuu kirjoitti:
Fanny, kuinka pitkään aiot jatkaa tuota paastoilua? En ole vielä aloittanut, mutta suunnitelmat jo kovassa vauhdissa, oikean aloituspäivän etsiminen.

En tiedä, niin kauan kuin tuntuu sopivan ja sujuu ilman suurempia ongelmia. Tuntuu sopivan hyvin!

Mä kartoitin kaikki suuret syömistapahtumat ja jaksotin päivät sen mukaan. Eli kun lapset on joka toinen viikonloppu isällään niin mulla on silloin vapaata tehdä mitä haluan eli baaria tai muita pippaloita. Tällä jaksottelulla syöminen ajoittuu joka toisen viikonlopun lauantaille jolloin mulla on "muksuvapaa".

Fannyn syyskarppaus

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-05 11:31:11 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Hih, sullakin vilkasta unielämää näköjään! :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-05 11:38:20 
Poissa
paleokatti
paleokatti

Fanny kirjoitti:
Viime yönä lennätin kaks metristä banaania, siinä oli myös iso pehmolelukoira roikkumassa. Samalla lauloin jotain omituista marssia ja koitin väistellä puita ja kirjoittaa tekstivistiä yhtäaikaa. Lopulta banaani takertui sähkölinjaan ja se koira putosi maahan, muuttui eläväksi.

Pitäiskö pian varata aikaa lekurille :lol:

:D Toi oli hyvä. Minä näen vaan unia ihmisistä, joita en ole nähnyt vuosikymmeniin. Mutta sama trendi, unia on paljon ja ne ovat värikkäitä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-05 11:53:49 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

klo 17.15 Kotona vihdoin. Alkupalaksi pala paprika koskenlaskijaa, purkillinen tonnikalaa.

Tänään aioin herkutella kanapadalla (kanaa, smetanaa, salsakastiketta, paprikaa, sipulia ja kukkista). Siinä samalla popsin 4 (siis NELJÄ!) ruisnäkkäriä, reilulla voilla, oltermannilla, metukalla ja kurkulla. Iski ihan kaamea himo. Ruisnäkkäri on tehty ruisjauhoista, kuminasta, suolasta ja vedestä, kohotettu juurella. Se on mielettömä hyvää! Yksi pala painaa 12-15g eli todella ohutta. Onneksi se pussi loppuu pian ja onneksi sitä ei saa Salosta päinkään!

klo 18.00 Ruoka valmista, pakkohan sitä on maistaa vaikka nälkä ei enään olekkaan.

klo 20.00 Pahuksen tumma suklaa huutaa kaapissa kutsuvasti. Syön siis vielä sen! 80g Fazerin 70 %, sekin saa jatkossa jäädä kauppaan.

Loppu illasta ähky olo, mulla taitaa aina katkon jälkeen mennä ahmimiseksi... Ketuttaa! Huomenna on ihan PAKKO koittaa syödä katkon jälkeen kohtuullisesti.

8. Päivä to 05.10

klo 06.45 Herätys ja pikalenkki koiran kanssa. Pitää suoristaa tytön hiukset (ja niitä on todella paljon) koulukuvaan.

Puntari näytti 90,5. Eilisen syömisen jälkeen olin varma että olisi ollut nousua.

Taas ihan omituiset ja "kirkkaat" unet.

Salon Seudun Sanomissa on tekstari palsta, siellä on ainakin kuukauden verran kirjoteltu hiilareista yms. Kuka seutulainen tunnustaa osallistuvansa :lol: Myönnän että muutaman kerran on tullut itsekkin vastattua näille "hiilihydraatti on tärkeä ravintoaine"-tyypeille.

klo 10.00 Aamuaskareet tehty, eli laitettu muksut kouluun, pyykätty, tehty muksuille ruoka iltapäiväksi, suihku ja tälläytyminen. Virtaa on kuin pienessä kylässä. Toivottavasti liikkeessä kävisi asiakkaita, saa tämän energia purettua :roll:

Aamupalaksi 4 siivua pekonia, kolme paistettua munaa. Partis menee pian vanhaksi! Pakko syödä siitäkin puolet eli 2,5 dl ja n. 1 dl pakastemansikoita. Ältsin iso aamiainen...

klo 12.00 Vissyä ja vissyä. Mulla usein unohtuu juominen, olen yleensä janoton. Töissä tulee päivittäin juotua 1,5 l vissyä ja jos meinaa unohtua niin nökötän täällä niin kauan että se on juotu vaikka väkisin.

Fannyn syyskarppaus

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-05 15:43:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

klo 16.20 Eilistä kanapataa naamaan ja jälkkäriksi 2,5 dl partista pakastemansikoilla. Katkaisu siis NYT klo 16.40

Kumma kun nämä pätkäsypäivän syömiset tuntuu menevän kohtuullisimmissa määrissä.

Loppuilta kurssilla vissyn voimalla.

Fannyn syyskarppaus

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-06 10:31:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

klo 21.30 poljin stepperillä 20 min. Puoli litraa vissyä ja kuppi teetä. Alkaa tee tökkimään, yleensä juon ehkä kupin kuukaudessa ja nyt menee 3-6 päivässä.

9. päivä pe 06.10

klo 6.45 Herätys! Väsyttää ihan mielettömästi, unet naurattaa... Viime yönä turvamerkkailin kynsilakalla ohikulkevien polkupyöriä ja rollaattoreita. Mistäköhän tuokin taas kertoo?

Vakka näytti 90,4. Maanataina tavoite olla kasikympin puolella?!

Koiran kanssa puolen tunnin intervallilenkki (juoksen ja kävelen sekaisin, riippuen kuinka monta asiaa koiralla on toimitettavana tai kuinka monta hemaisevaa koiratypykkää on kulkenut samoilla poluilla)

klo 07.30 Vatsalihastreeni, lopuksi jään makoilemaan lattialle ja melkein nukahdan.

klo 09.30 Pari kuppia teetä cayanne-pippurilla höystettynä. Lämmitää mukavasti sisältä päin vaikka en palelekkaan.

klo 11.00 Taas mulla jäi vissy kotiin! Ilmeisesti unohtuu siksi kun ei näinä paastopäivinä käy muutenkaan jääkaapilla.

Fannyn syyskarppaus

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-06 12:10:52 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Tuo sun uni merkitsee sitä, että sulla on joku asia jonka haluat pitää itsellä/sisällä/piilossa, jonka ikäänkuin "turvamerkkaat" ettei se mene toisten tietoon... :).... heh, mä en ole oikea unitulkitsija en ollenkaan, mutta onhan noitakin tullut tutkittua ja tutkittua 25 vuotta :)

Tsemppiä sulle, hyvin menee sullakin pätkittely :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-06 12:44:30 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiitos tsempistä Punapää ja saatatpa hyvin osua oikeaan tuon unen kanssa. Ensin piti oikein miettiä mikä SE asia olisi mutta tulihan se sieltä...

Ajattelinkin jo itsekseni että pitäisiköhän alkaa pitämään unipäiväkirjaa kun nuo unet on viimeisen viikon aikana ollut omituisia ja mieleen jääviä. Voisin oppia "uutta" itsestäni :roll:

Fannyn syyskarppaus

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-06 17:47:29 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Fanny kirjoitti:
Kiitos tsempistä Punapää ja saatatpa hyvin osua oikeaan tuon unen kanssa. Ensin piti oikein miettiä mikä SE asia olisi mutta tulihan se sieltä...

Ajattelinkin jo itsekseni että pitäisiköhän alkaa pitämään unipäiväkirjaa kun nuo unet on viimeisen viikon aikana ollut omituisia ja mieleen jääviä. Voisin oppia "uutta" itsestäni :roll:

Kyllä unia kannattaa miettiä ja kirjoitellakin ylös, mä muistan kyllä kirjoittamattakin, joku tupsahtaa joskus yllättävässä tilanteessa mieleen, että hei haloo, mä olen nähnyt tän unessa jo :)

Antti Tuiskustakin näin yks yö unta, että sillä oli housut rikki ja mun piti ne korjata ja siinä se sit kekkuloi kalsareillaan ja mä ompelin niitä housuja ja aattelin, ettei se niin nuorelta tunnu mitä siitä on saanut mediassa käsityksen :) voi näitä... kaikille ei kyl selitys aukea, mutta monille unille kyl miettimällä ja peiliin katsomalla valkenee tarkoitus, jotain jää miettimään ja joskus se putkahtaa että "tätähän se tarkoitti"
Opiksi unissa olis oikeesti monesti ottamista ja itsestäänkin oppimista...
Eikun vihko vaan sängyn viereen, ne on kirjoitettava ylös heti kun silmät aukeaa... :)
Mukavaa yötä :wink:

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-07 10:19:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Klo 17.15 Kotona, RUOKAA! Ja taas kävin näkkärien kimppuun, vetelin niitä sitten neljä ja samoilla päällisillä kuin ennenkin. Onneksi niitä ei ole enää kuin kaksi jäljellä ja nekin tulee syötyä huomenna. Sitten oli vielä pakko tunkea loppu kanapata kiduksiin, kukkakaalit alkoi tökkiä ja kaivoin ne pois. ÄHKY...

Klo 20.30 Lapsillä mässypäivä, kourasin poppareita ja meni niitä suklaapalojakin ainakin 7. Voi kele!

Suunnittelin kunnon voikkarin tekemistä, onneksi jäi vain suunnitteluasteelle! Miksiköhän mun syömiset on menee ihan överiksi aina paaston jälkeen? Huomenna täytyy saada tuo syöminen ruotuun!

10. Päivä la 07.10

klo 07.30 Herätys. Viime yönä olin töissä suklaatehtaalla pakkaamassa suklaakonvehteja, ne pursusi linjaa pitkin mun syliin ja olin ihan hiestä märkä kun koitin lapata niitä laatikoihin. Niistä irtosi paperit ja mä olin kainaloita myöden suklaassa. :oops:
Kolkuttava omatunto?

Vaaka näytti 90,6. Kropan kosto pikku mässystä?

Ihan vetämätön olo, koira sai tyytyä pikalenkkiin.

klo 10.15 Otin töihin aamupalan mukaan ja yllätys, olin ottanut väärän purkin, munien sijaan siellä oli paistettua jauhelihaa. Kyllä sekin maistui vaikkakin vähän puisevalta kun ei ollut fetaa ja paprikaa mukana.

Fannyn syyskarppaus

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-08 13:09:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Fanny, munkin suuhun viimeyönä (siis unessa) sujahti pala leipää ja lusikallinen riisiä, joita en ole lähes vuoteen syönyt. Mulla on nyt eka paastovrk meneillään ja illalla sitten saa taas ruokaa. Nyt alkaa itseasiassa olla nälkä, vielä 4 tuntia pitää sinnitellä vihreän teen ja veden avulla. Eiköhän tämä suju.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-11 11:35:47 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Täällä taas! Meni viikonloppu ihan pipariksi mutta en luovuta!

Lauantaina illalla söin sipsiä ja dippiä, laitanko lasten syyksi :lol:

11.Päivä su 08.10

Leivottiin lasten kanssa pullaa, illalla kun on tulossa vieraita. Tein karppi juustokakun ja meetvurstipiirakan ettei meni mässyksi.
Uunituore pulla on sitten hyvää! Kaksi korvapuustia upposi ennenkuin ehdin edes katua...

klo 17.30 Vieraat tuli just katkon aikaan, päätin syödä vasta kun ne lähtee. Kahvipöydässä pysyin karppiherkuissa mutta niitäkin sitten enemmän.

klo 20.30 Vieraat lähti joten nyt voisin syödä, vaan kun ei nälätä, jätän siis väliin!

12. Päivä ma 09.10

Mä seurustelin viime yönä 65 -vuotiaan miehen kanssa, oltiin juuri tavattu ja kertoili itsestään. Mä olin ihan ihmeissäni miten tässä nyt näin on käynyt, oli kyllä todella nuorekkaan näköinen mutta... Uni onneksi loppui siihen kun se patu antoi mulle ihan kaamean kielarin, koko suun putsaavan... YÄK!

Vapaapäivä! Ei ollut vieläkään nälkä joten jätin aamupalan syömättä. Lähdettiin kavereiden kanssa Ikeaan ja otin evääksi vissypullon.

klo 14.00 Kotona, vähän nälkä ilmoittelee olostaan mutta pakko kasata pojan kirjahylly ensin.

klo 16.30
Ruoka valmista, kokkailin possunsuikaleita kerma-koskenlaskija-fetakastikkeessa, lisukkeeksi parsakaalia.

Loppuilta meni kerrankin ilman että ruoka kävi edes mielessä. Joskos tämä tästä nyt alkaisi sujumaan omalla painollaan?

13. päivä ti 10.10

klo 07.00 Koiran kanssa 30 minuutin mäkilenkillä.

klo 12.00 Onko täällä kylmä vai palelenko pätkistä? Tosin edellinen liiketilan vuokralainen oli valitellut että tämä on kylmä huoneisto. Teetä, teetä ja teetä kiduksiin.

klo 16.30 Katko lähestyy... Pakko ottaa varaslähtö, töistä suoraan kurssille joten söin loput kerma-possupadasta.

klo 20.00 Kotona vihdoinkin! Nälkää ei näy, ei kuulu. Juon pari lasillista vettä ja alan sotkemaan stepperillä 30 min. Ihan mielettömän hyvä olo!

14.Päivä ke 11.10

Taas jotain ihme unia... Olin BB:ssä sekoilemassa :lol:

Vaaka näytti 90,4. Sitkeessä on viikonlopun mässäilyt.

klo 07.30 Puolen tunnin metsälenkki, jalkoihin alkoi sattumaan, sääriluuhun heti polven alle. Omituista...

klo 10.00 Aamupalaksi 4 siivua pekonia ja 2 munaa voissa paistettuna. Siinä odotellessa söin viisi siivua oltermannia.

klo 12.00 Kolmas kuppi teetä jo menossa, yleensä juon teetä pari kertaa kuukaudessa, vatsan toiminta saattaa hidastua?

Fannyn syyskarppaus

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-12 10:33:39 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

klo 16.30 Söin aamulla tekemän munakkaan kun en ehdi töiden jälkeen kotiin syömään. Munakkas: 3 munaa, 3 metukkaa ja 6 siivua juustoa.

Ilta sujui tosi hyvin, jotenkin tuntuu että tässä alkaa pääsemään sellaiseen olotilaan ettei tarvitse ajatella ruokaa. Ilmeisesti kroppa alkaa tottua paastoiluun ja samalla ajatukset kääntyy muihin asioihin.

Illalla poljin stepperiä n, 25 min.

15. Päivä to 12.10

Klo 06.30 Herätys. Taas oli omituiset unet, mua alkaa vähä jo rassaamaan nämä ylenpalttiset unien näkemiset. Eilen en ollut vielä kunnolla unessa kun jo näin unia. Voiko noin edes sanoa? Kuitenkin vaihdoin asentoa ja havahduin siihen että unessa silitin kilpikonnaa. Aamulla taasen oli niin mukava uni ettei olisi millään malttanut jättää kesken. Aamuisin olen kuitenkin todella virkeä ja huomattavasti energisempi kuin ennen pätkäilyä.

Olo on jotenkin omituisen liian hyvä, tuntuu että kiloja olisi tippunut useita vaikka vaaka väittää muuta! 90.3

klo 07.30Puolisen tuntia mäkilenkkiä ja vatsalihastreeni perään.

Fannyn syyskarppaus

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-12 11:41:31 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

fanny, musta kans tuntuu, että olen keventynyt useita kiloja mutta vaaka mokoma on itsepintaisesti eri mieltä! :wink: Tylsä homma.

No ei sit auta kuin vain nauttia tästä keventyneestä olosta ja odotella josko vaaka suostuisi vielä olemaan samaa mieltä jossain vaiheessa...

Kirrimirri

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 71 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00