karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-09 01:18:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 88 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-10 14:31:57 
Poissa
etsijäkarppi
etsijäkarppi

Tottelevainen vatsa sulla :shock: :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-10 14:55:50 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Joo, me vaihdettiin osia, kun se on pyörittäny mua mielensä mukaan vuoden päivät. Saa maistaa ny omaa lääkettään :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-10 16:35:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mullakin on toinen paastopäivä, joka puolen tunnin päästä loppuu. Olen ihan positiivisesti yllättynyt kuinka hyvin on sujunut, paremmin kuin eka. Samassa veneessä lillutaan. Mulla onnex parempi tsäkä tän illan sapuskan kanssa kun pääsen valmiiseen notkuvaan pöytään valitsemaan syömiseni ja kursailla en aio, en!

Saman on tuo munkin mölymaha tehnyt - lopetti mölyt mahaan :P ja suurta nälkää ei ole tullut,mutta kyllähän tuo ruoka olis maittanutkin. Mutta hyvin kun menee niin menköön.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-10 23:37:31 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Hei Juustokuu!
Kiitos vierailusta. Sullä kävi mäihä kun valmiiseen pöytään pääsit :D
Mä kerkesin syödä ennen kun mentiin synttäreille, kun nipistin puol tuntia paaston päättymisestä. Söin kukkis-parsa-ruusukaalia n.150g ja 150g puna-ahventa, kermaa, kossujuustoa sekä katkiksia....slurps! Mukana matkassa oli Trinidad-patukka josta söin 6 palaa. Join synttäreillä kupin kahvia (hyvästi yöunet). Kotiin tultiin 10 jälkeen ja kerkesin lopun nähdä BB:stä ja sitä katsellessa söin vielä kourallisen pähkinöitä ja join 1/2 litraa vissyä.

kcal 1153,3
prode 58,7
hh 25,8
rasva 88,3

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-11 14:20:40 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

11/10
Aamupalaksi karppileipä (juusto-muna-mantelij.) reiluilla päällisillä ja 3 kuppia kahvia täysmaidolla. Tää päivä onkin menny lueskellen vanhoja juttuja. Siinä samalla söin pähkinöitä muutaman. Paasto nro. 3 alkaa klo 18.00. Kodinkoneet tuli tänään ja lähdetään niitä viemään ja asentamaan paikalleen. Sitä ennen tarvii tehdä kunnon pöperöt, ni jaksaa asennella ja paastota huomis iltaan asti. Hyvin menee, mutta menköö :lol:

Tulipa sit syötyä lautasellinen salaattia, jossa kurkkua, tomaatti, paprikaa, purjoa, retiisi, 8 mustaa oliivia, fetakuutioita. Lisänä 2 keitettyä munaa, ja purkillinen lidlin petri-silakkaa öljyineen päivineen. Massu ihanan täynnä, vaan ei liikaa. Paasto alkaa nyt. Loppuilta menee talolla hommissa. See ya!!

P.S. Tää on kivaa :lol:

kcal 1343,7
prode 69,1
hh 19,3
rasva 109,6

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-12 13:33:23 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

12/10
Tulipa nukuttua pitkään. Nousin vasta 11 ylös :oops: Voi olla, että sen takia nukutti niin hyvin, kun joka ilta on menny 10 asti ennen kun ollaa tultu kotii. Eilen veny 11 asti niitä koneita asennellessa ja siivotessa. Avokin sisko ukkonsa kans tuli kattoo taloa. Niiden kans seurustellessa meni tehokasta työaikaa hukkaan, niin veny se kotiintulo.
Avokki pääsee töistä klo 17.00 ja siiheksi teen ruoan. Syönnin jälkeen tarvii mennä rautakauppaan ostamaan rakennustarvikkeita ja roudata ne talolle. Pääsee viimein alottamaan pesuhuoneen koolaukset. Siellä meneekin sit taas myöhään ennenku pääsee kotiin....
Eilen illalla alkoi paasto nro 3. Illan aikana ei tullu ees mieleen, että jotakin sellaista on olemassa kuin ruoka. Aamulla, tais siis päivällä, kun heräsin, oli aika kovaa turvotusta, mutta meni sontimisella ja vihreän teen litkimisellä suht hyvin ohi. Nälkä ei ole vieläkään. Nyt, tätä kirjoittaessa, on vielä olossa ihan pientä turvotusta, jotka ehkä johtuu päkyistä. Ovat ennenkin turvottaneet. Ja toinen mikä on saattanu turvottaa, niin veden juomattomuus. Ei aina muista hommia tehdessä juoda. Oon muistanu juoda sit vasta kun on ollu jano. Elikkäs liian vähän nestettä. Jompi kumpi tai ne molemmat yhdessä. Yritän korjata tilanteen. Muuten onkin sit menny vallan hyvin. Jos painon laskua ei ota huomioon. Se junnaa siin plus miinus 200g puoleen ja toiseen. Kohta se siit putoo kun alkaa oikein kunnolla tekeen hommia talolla ja muutto siihen päälle.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-13 11:26:46 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

13/10
Heips!
Eilinen menikin sit suunnitelmien kohdalta uusiksi. En mä mitään ruokaa kerinny tehdä viideksi. Päästiin jo aiemmi lähtee rautakauppaan. Siellä meni ihan sulkemisaikaan asti ja vähän ylikin. Sit roudattiin tavarat talolle ja purettiin peräkärri ynnä takaloosteri. Paasto oli jo venynyt 29:n tuntiin ja kieltämättä oli jo nälkä. Ei hellaa, tai no, oli se hella, mut ei siit ollu pal hyötyä, kun sitä ei ollu vielä kytketty, ei mikroa, eikä juomakelpoista vettä saatavilla, eikä tietty mitään mistä olisi voinu väsätä jotain syömäkelpoista. Ostin sitte pizzan. Söin sen hyvällä ruokahalulla ja join vielä 2 plo bisseeki siihen päälle ja hyvää oli :lol:

Tätä kirjoittaessa olen vaan juonut kahvia ja vettä, kun ei ole ollu yhtään vielä nälkä...ylläri :lol:
Jotain tarvii väsätä, ennen paaston alkua. Menköö nyt tääkin päivä sit yhdellä ruokailulla. Tuskin siihe menehtyy :lol:
Illaksi on tiedossa uusi keikka rautakauppaan, kun eilen ei ehtiny saada kaikkea mitä tarvitaan. Talolla meneekin sit varmaan tää loppuilta....

Edittiä: 12/10 pv:n makrot on niin painokelvotonta tavaraa niin jääkööt ilmottamatta :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-13 11:34:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla meni eilinen paastopv tosi hyvin - kolmas siis ja pärjäsin iltaan asti ilman nälkää. Kotimatkalla olikin sitten jo kauhea nälkä, mutta en antanut sen häiritä vaan lähdin lenkille ja söin vasta siinä seiskan - puol kasin aikoihin. Niin, mutta sitten ihan liiaksi. Tänäänkin on ulkoruokintapäivä ja paaston aloitus hieman sen vuoksi viivästyy, mutta en anna sen mua häiritä!

Mukavaa raksausta!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-13 13:14:29 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Kiits!
Juu ei tää mitään raamattu kourassa paastoomista ole. :lol: On tilanteita, jolloin ei voi syödä, tai ei ole edes aina nälkä, kun paasto loppuu. Syö silloin kun on nälkä tai sillon kun kerkeää. Hermothan siin kärtsäis jos alkais kelloa kyttää. Mä yritän parhaani mukaan saada sisäistettyy tän paaston mun tän hetkiseen elämäntilanteeseen. Mukavaa tää muuten on ja olo on mitä mainioin. Hyvin jaksaa painaa talolla hommia. Kiva kuulla, että sullakin on menny hyvin :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-13 15:54:12 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

16.45
Alkupalaksi 1 juustosiivu ja 1 metukkasiivu. Pääruoaksi 7kpl cevapcici-pötiköitä, kukkis-parsa-ruusukaalin jämiä, pannulta pötiköiden rasvat niihin imeytettynä ja salaattia kourallinen. 1 keitetty muna. Jälkkäriksi 1 trinidad patukka. Massu on juuri sopivasti täynnä ja voin aloittaa paaston nro 4. Remppahommiin mukaan reilusti juotavaa. Hauskaa viikonlopun alkua kaikille.See ya!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-14 12:58:47 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

14/10
Kahvia (decaf) 3kuppia täysmaidolla ja vissyä ja vettä. Tällä pärjää paaston loppumiseen saakka.
Juu, ei me mihkään talolle eilen päästy. Piti autoa rassata. Kattoluukun uudet kannakkeet oli tullu postista ja ne oli pakko laittaa paikalleen. Auto on nyt avokin mukana työreissulla ja se luukku ikävästi suhisi niiden viallisten kannakkeiden takia. Oli syytäkin saada ne kuntoon. Loppukesä on menny ettiessä syytä, miksi moottorin tehot on vähentyny ja bensankulutus on noussu. No eikun taas venttiilikoppaa auki ja tutkimaan, missä prkl se vika on. Viimein löyty vika. Joku viksu oli jättäny suuttimen piuhat löysiks. :shock: Ei ihme, ettei lyöny tarpeeksi kipinää tulpalle ja sitä kautta 1 pönttö pois pelistä. Ihan vahingossa käsi osui siihen johtoon, kun auto oli käynnissä ja heti muuttu käyntiääni kun heilutti johtoa. Pukkas putkesta oikein mustan karstan autotallin oven seinään (sorry anoppi) :lol: . No ei muuta kun piuhat kunnolla kiinni ja testiajolle. Nyt se oli sellanen kun pitikin. Kiihtyi ihan kiitettävästi, kun oikein tallas laatan lattiaan. Kulutusmittarikin näytti, tasaisella ajolla, paljon pienempää lukemaa. Kaikin puolin onnistunu ilta :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-15 16:33:25 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Lauantainen paasto venyi 27 tuntiin, kun oli menoa. Paistoin 2 munan pinaatti-pekoni munakkaan kun tulin kotiin ja söin sen. Jälkkäriksi päkyjä.

15/10
Aamupalaksi karppileipä kunnon lisukkeilla ja 3 kuppia kahvia täysmaidolla.
Ennen paaston alkua syön kohta kesäkurppa-kinkku-paprika-sipuli vuokaa. Kananmuna-kerma systeemi ja reilusti emmentaalia päällä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 08:39:57 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

16/10
5. paasto

Se on taas uusi viikko ja uudet kujeet!
Tässä aamupäivän aikana, koneen ääressä istuskellessa, 3 kuppia kahvia (decaf) täysmaidolla, vissyä ja vettä. Tarvii siirtää paastoa tunnilla taaksepäin kun se sopii aikatauluun paremmin. Olon puolesta paastot on menny mukavasti. Ei ole ollu nälkä, ei viluta, ei koske päätä, iho on ollu paremmassa kunnossa ja joskus on tuntunu reisissä kihelmöintiä. Jos jotain negatiivista vois sanoo, niin paino vois kyl alkaa putoo. Se on hiukan noussu, (1/2kg) mut katellaan nyt vielä toinen viikko, jos vaikka silläkin saralla alkais jotain tapahtuu.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 08:45:19 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Tervehdys naapurille!

Voi että olen kade tuosta teidän kihelmöinnistänne, mulla ei ole mitään tuollaisia tuntemuksia !!! Painokin pysyttelee melkein lähtölukemissa, jos ei jopa vähän ole noussutkin :shock: Aika outoa, juuh.

Mutta hyvä että sulla on olot ihan jees, siitä on hyvä jatkaa.

Tsemppivä!!! 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 12:02:05 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Mittailin senttejä, josko siellä puolella olisi jotain tapahtunu. Aivan satunnaisesti olen niitä mittaillu tähän asti, ehkä kerta/kk. Nyt kun on 11 päivää pätkäilyä takana, niin mittasin kokeeksi. Mistään muualta ei ollu lähteny senttiäkään, paitsi vyötärö on kaventunu 4cm. :shock: Mä kai muutan muotoa....hmmm, mikähän musta tulee? Toivottavasti tiimalasi :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 13:38:38 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

uskomatonta! neljä senttiä vyötäröltä! onneksi olkoon! :smt038

jatka vaan sinnikkäästi. kyllä lopussa kiitos seisoo.

t. yks joka ei omista vaakaa, eikä mittanauhaa, mutta shortsit on suurentuneet...liekö pesukoneessa vikaa???? :smt005

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 14:54:17 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Kiitoksia vierailusta rauli!
Hienoa, että sullakin on alkanu jotakin tapahtua, kun shortsit jo löpöttää. Harvemmin se pesukone niitä vaatteita suurentelee :wink:
Kahvin, vissyn ja teen avulla tässä on päivää vietetty ja lueskeltu päikkyjä. Nyt reisissä kihelmöi niin pirusti. Tunnin päästä on ruoka-aika. Alkaakin jo hiukan tuntua, että vois jopa jotain syödä.
Jaksamisia sinulle sinne jonnekin! :smt006

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 14:58:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hyvä Tuijakoo! Mulla ei kihelmöintiä ole, mutta odotan sitä innolla. Paaston pari viimeistä tuntia menossa ja tänään on aamun nälän jälkeen sujunut ihan hyvin. Puolikas kilo on painoa pois, joten mikäpäs tässä on paastoillessa.

Ensin lenkille ukkoni kanssa - kunhan kotiutuu ja sitten onkin onnex ruoka valmiina kaapissa ja ei kun ääntä kohti.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 15:01:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei tuijakoo, kohtalotoveri! Mullakin reisissä kihelmöi lähes päivittäin, paastojaksolla ehkä vielä selvemmin. Uskon ja toivon, että kyse on rasvan ja sellun palamisesta/poistumisesta :D Näin se homma etenee!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-10-16 15:16:41 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Juustis:
Kiva kun on sulla myös jo painoa paastotessa pudonnu. Mä pätkäsen klo
17.00 ja syön sit kunnolla niin jaksaa pakertaa hommia illan.

Mette:
Mulla alkoi eilen kihelmöidä ja se vaan jatkuu. Ihan kun olis murkku-armeija reisissä liikkeellä. :lol: Saa nähdä helpottuuko se kun syö? Mä toivon ainaki, että se on se läski mikä siellä käryää :lol:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 88 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00