helou ögen kaikki kanssakarpit!
pinkki on tosiaankin must. ja new yorkin poikaa näkee pinkkiä!!!! ja minä vielä menin pinkeissäni hänen moottoripyörän kyydissä yöhön, siis oman moottoripyöräni, joka tosin on jo 2/3 hänen. huomenna vissiin maksaa viimesen erän. oli siinä miehellä kestämistä, kun joutu pinkkiä akkaa kulettelemaan kyydissään.
nyt kävi kuulkaas hyvät sisaret ja veljet niin, että ne minun shortsit sitten tippuu jalasta. lahjotin tuolle ukolleni, ja hälle ne just mahtuukin. jouduin siis marssimaan shortsi kauppaan, ja arvaatkaas minkä väriset ostin????
NO PINKIT TIETENKI!!! (täältä puuttuu pinkki väri. sitä on saatava!!!). ja mikä parasta, en edes tarvinnu ostaa isointa kokoa tescosta.
jiiiihaaaaaaa!!!!! 
otin sovituskoppiin sitten yhet xxl kokoa olevat ja toiset xällät, ja se suurin koko oli aivan liian suuri. tuo xl on aika hyvä. ois voinu olla ällä, mutta siinä välissä oli niin suuri ero, että xl on himpun verran iso ja ällä oli niin pieni, että ei reittä ylemmäs menny. nyt täytyy sitten muistaa, että nää koot on thai-kokoja, mutta en tiedä, mitä kokoa voisivat olla suomessa. on vissiin noin tuhat vuotta siitä, kun ostin sieltä viimeks vaatteita (jos ei rintsikoita lakseta)....
mie oon pienentyny tosi vauhdilla tällä pätkiksellä. aivan mahtavaaa. tuolla kun puhutaan motivaatiofakuista, niin miun motivaatiohamekin on nyt käyttökunnossa. voi taivahan vallat! nyt on sitten kiva ostaa uusia vaatteita bangkokista ennen suomeen tuloa.
laitanpa teille nettisivun, mistä varasin huoneen bangkokista meille ukkelin kanssa.
http://theatlantahotel.bizland.com/
tuolta voitte kattoa, missä ollaan 13.-18.12. meillä on aina jostakin syystä tuo budjetti hyvinkin rajallinen, ja normaalisti suostun maksamaan aivan ehdottoman maksimin 10e per yö, niin nyt otin sitten ilon irti elämästä ja varasin ihka oikean hotellin pitkästä pitkästä aikaa. normaalisti ollaan aina jossakin kapisissakirppusissa guest houseissa, jotka maksavat 3-5 e. tämä hotelli maksaa 14e yö, suurinpiirtein, ja vaikuttaa tosi kivalta. ja mikä parasta, on aivan ytimessä. ja mikä vielä parempaa, siellä on uima-allas!!!!!

bangkokissa se on ihanaa, kun on niin kuuma ja tunkkasta, niin voi hypätä altaaseen. ja jälleen kerran, kuin ihmeen kaupalla, sain varattua tuon huoneen. hotelli tuntuu olevan kovin suosittu.
pätkis jatkuu. yhdeksättä viikkoa mennään ja on tosi jees. vieraita oli koko viime viikon, ja sanoin heille, että tämä on homman nimi, ja se on minun oma valinta, että syön pätkissä, joten heidän ei siitä kannata vaivautua, ja niin teimme. minä söin kun söin ja vieraat kans. illalla, kun mentiin jonnekkin illalliselle, ja minulle sattui paastoilta, niin menin toki mukaan, ja tilasin teetä. no problem at all! eikä sitä edes ihmetelty. fiksuja ihmisiä. diego lähti jo takas teneriffalle eilen. janek meni ko taolle, mutta tulee takas lauantaina. hän on sitten vielä viikon tässä meillä.
ihana uusi tuttavuus tuo janek. kanadalainen nuori tyttö. ikää taitaa olla 22. aivan mahtava tyyppi. ja kas kummaa, hörhö. kuihkas sattuikaan. ihan odotan, että tulee takas lauantaina, ja päästään taas tyttöjen juttuja tekemään. jee jee!
olen kiitollinen kaikesta. kyllä elämä onkin ihanaa!! miksi ihmeessä en aikaisemmin tajunnut, että tämä eläminen on ruusuilla tanssimista ihan joka päivä. minulla on muuttunu asenne ihan hiljattain ja rajusti. vielä on paljon tehtävää, mutta universumin rauha on koko ajan enempi ja enempi läsnä. olen oppinut elämään paremmin tässä hetkessä, joka on koko kysymyksen ydin. ja luulenpa, että nuo tiibetiläiset tekevät työtään tuolla sisäpuolella ihan itsestään. vai mitä luulette tietävämmät?
on TOOOOOOOOS ihanaa lukea, että voin teille kanssakavereille antaa jotakin positiivista jutuillani: energiaa, iloa, valoa, lämpöä tai vaikka PINKKIÄ. ihan kuin itestään oma hyvä oloni kymmenkertaistuu joka kerta, kun joku teistä enkeleistä kommentoi jotakin mukavata, jakun saan huomata, että olette nauttineet näistä kaikenlaisista mietteistä, mitä ihmisellä saattaa päässä pyöriäkin. ja vieläpä ilman minkäänlaisia huumaavia aineia. pahasuopaisuus pysyköön poissa jatkossakin.
rauhaa, rakkautta ja kynttilän valoa joka karppi ja eikarppi kotoon!!!