Hello!
I`M PÄK!
No taas ollaan kuvioissa. Netti aukes eilen illalla, mutta en kerinny käymään koneella ollenkaan kun olin iltavuorossa. Alotin työt viime viikolla. Huomen, ittepäisyyspäivänä, on mulla vapaapäivä palkkatyöstä, mutta täällä kotona piisaa kyllä hommia.
Olit mun päikyssä käyny mua kyselemässä. Juu, nyt on muutettu. Se muutto kävikin ihan tosta noin vaan. Roudattiin sillo 10.11 kamoja ja kun keli oli sillo niin hyvä, niin vietiinkin sit lähes kaikki kamat samaan syssyyn ja jäätiin yöksi tänne talolle. Onneksi vietiinkin, kun seuraavana päivänä alko sataa ihan urakalla. Saatiin soffat sun muut, vedelle herkät tavarat, kuivina perille peräkärryssä. Loput kamat tulikin gedautin (kadetin) peräkontissa. Tääl on ollu ihanaa! Pesuhuoneen remppa on vieläkin kesken, kun ei ole ollu aikaa nakertaa ja on pitäny odottaa valujen kuivumista. Enää puuttuu muutama laatta paikaltaan ja niiden kuivuttua vielä saumaus. Sitten taas odotellaan kuivumista, ennen kun pääsee suihkuun. Nyt ollaan käyty nk. mökkisaunassa, elikkäs ämpäreihin vettä ja löylyhuoneen puolella peseydytty, kun sielläkin on lattiakaivo. Pesee silti entiset systeemit mennen tullen. Jouluksi viimeistään saadaan kaikki valmiiksi saunaosastolla.
Luin, että sulla paino pysyttelee suurinpiirtein samoissa lukemissa. No ihan sama täällä. Olen kerran punninnu itteni täällä ollessa, n. 2 viikkoo sitte, ja mitään muutosta ei ainakaan sillo vielä ollu. Senttejä en ole mitannu yli kuukauteen, mutta farkut roikkuu persiistä. Tarvii kohta kaivaa vanhat 29" farkut naftaliinista ja koittaa josko ne soipisi jo jalkaan. Syömisistä sen verran, että syöty on! Olen ihan karpisti syöny pääasiassa, mutta kerran otin yhden joulutortun, kun pomo tarjosi kaffet ja toisen kerran söin 3 suklaapiparia. Onneksi siihen ei menehdy jos hiukan poikkeaa sovitusta. Mulla ei ole hajuukaan miten päivän makrot on ylipäätään syömisten osalta menny, kun ei ele ollu nettiä käytössä. Kalaa, kanaa, lihaa, munia, kasviksia, juustoja oliiveja ja Dulano-juustonakkeja on pääasiassa syöty, sekä pähkinöitä ja % suklaata muutama pala päivässä. Aamuisin karppileivän pala täytteillä kahvin kanssa. Välillä on tilanteita, ettei vaan pääse laittaa ruokaa, niin tulee syötyä jotakin leikkelelautas-tyypistä systeemiä, karpisti kumminkin.
Kirjoitit, että harkitset uimista. Mene ihmeessä jos vaan pääset! Mulla ainakin auttoi silloin kun oli selkä ihan sökönä. Olen myös harkinnut, että aloitan uudelleen, mutta tällä kertaa hiukan hillitymmin kun muutama vuosi sitten. Pari kertaa viikossa on ihan sopiva tahti, tai edes kerran viikossa. Meni aikoinaan ihan överiksi koko uimiset, että alko tulla motivaation puute ja leipääntyminen koko lajiin. Osasin jo ulkoa kuinka monta lautaa on hallin katossa
Nyt tarvii alkaa taas valmistautua iltavuoroon, eväät jne. Kuulehan sie hörhö-naapuri ja kaikki muutkin karppi siskot ja veljet, palaillaan astialle taasen paremmalla ajalla.
Hei-hei!