karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-01 03:32:00

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 191 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-02 18:56:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei Sirutar!

Hankalaa tuo selkäkipuilus, rauhallinen uinti vois olla ihan hyvä siihen.
Minä olen laskenut kaloreitakin kun ei laske paino jos tulee mulla hervottomasti syömisistä energiaa. :wink:

(muokk. särkylääkkeet tekee usein jumitusta)

Mukavaa 1.adventtia sinnekin Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-04 09:45:09 
Poissa
landekarppi
landekarppi

8) Sirutar, miten meni poikas juhlat!!?? :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-04 17:44:33 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Kuva
No morjens!

Tämä kun on pätkäpaasto, niin ei tarvii kuin pätkittäin kirjuutella, hih. Ei vaan, viikonloppu meni pätkitellen eikä ollut oikein aikaa kirjuuttelemaan. Mutta kiva että täälläkin lukijoita käy, kiitoksia kaikille ja myös kommentoijille! Kiva niitä on aina lukea, ja aina saa jotain oppiakin. Geri, olen epäillyt vähän samaa, että nuo särkylääkkeetkin jumittaa :cry: Toisaalta taas, tuntuu että syötävä niitä on, että pystyy edes jotensakin viettämään normaalia elämää. Se uiminen kyllä kiehtoo...vaikken kyllä avantoon lähde, vaikka KristiinaR tai Punis kera Tarjamarian ja Satuetaisen yrittäis nyt yllyttääkin....hih...ootte te vaan KuvaKuvaKuva

Olin kyllä aamulla vaakalla käydessäni vähän ihmeissäni, kun sata grammaa oli häipynyt jonnekin! Oisko se jäänyt noihin marketeihin, kun oli pakko jossain aikaa viettää pojan juhlien ajan? :lol:

Krizu, juhlat meni ihan hyvin. Nuoria äijiä oli kyllä tuvassa vielä kuuden paikkeilla, jolloinka kävin heille "valomerkin" antamassa, että nyt vois olla hyvä aika jo siirtyä kotibunkkeriin. Ei sen puoleen, ihan nätisti ne oli. Saa nähdä millaista on vuoden päästä, kun 18 tulee täyteen? :shock: Hmm, no silloin eivät varmaan enää ole äidin vaivoina...

Onks täällä ketään numerologiasta kiinnostunutta? Laitan tähän linkin (voi olla että on jo aiemmin tuolla tekstissä, mutten jaksa nyt tavata läpi niitä). Selaan kohta itsekin uudelleen, niin laitan tänne sitten, mitä minusta mahtaakaan paljastua...huih...
http://koti.mbnet.fi/lamat/numerologia/index.php

Innostunutta viikkoa!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-04 20:34:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Sirutar kirjoitti:
Saa nähdä millaista on vuoden päästä, kun 18 tulee täyteen? :shock:

Ai, onko sun poikas myös syntynyt 1989? Mun sälli täyttää 17 nyt Tapaninpäivänä.. Minne ihmeeseen se aika menee...? :shock:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-04 20:36:55 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

No on! Älä muuta virka, mehän (etenkin naiset) olemme samanikäisiä kaiken aikaa! :lol: Tai minä en ainakaan vanhene, mun lapset vaan! :wink:

Lapselle tuli tällainen tuosta numerologiajutusta:

Numerologinen elämänopetuksen numero on 4.

Numero 4: Rakentaja

Käsinkosketeltava, luonnonläheinen ja turvallisuuden tunnetta tukeva toiminta ovat numero 4 elämänopetuksina. Hänen tulee löytää itsestään voima ja kestävyys saattaa asiat päätökseen. Tämän vuoksi hän on luottamuksen arvoinen muiden silmissä, koska on jalat maassa-ihminen. Vastaavasti uudistushalu ei ole vahvin alue. Turvallisuuden tunteen takaamiseksi hänen ajatusmaailmansa on konservatiivinen. Hän on tehokas, mutta hieman kapea-alainen jopa itsepäisyyteen asti. Konsevatiivisuus ja materialistiset arvot ovat esillä hänen elämässään. Niinpä hän varautuu pahimman varalle ja on raha-asioissa itsenäinen. Kiinteä omaisuus, kuten oma omistusasunto, tuntuu varmalta ratkaisulta.

:-k

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-04 20:58:23 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Saatiin samat, sälli ja minä :-k :

Numerologinen elämänopetuksen numero on 2.

Numero 2: Sinä ja minä

Kahdenkeskiset suhteet, läheisyyden tarve ja mukautumiskyky ovat numero 2 elämänopetuksina. Ihmissuhteisiin suuntaunut ja suhdetoiminnassa aktiivinen henkilö on uhrautuvainen kumppaininsa suhteen. Työparina hän mukautuu helposti toisen hyväksi. Hän on omistushaluinen, sillä tunne siitä, että hän muodostaa yhteisen yksikön valitsemansa parin kanssa voimistaen omaa turvallisuuden tunnettaan. Kommunikointitilanteissa hän ottaa suoran yhteyden mielummin muiden silmien ulottumattomissa. Hän haluaa omistautua parilleen. Hän on pehmeä ja tunteellinen. Suhteet ovat osa sosiaalista toimintaa. Haasteena hänellä on sallia kumppanilleen liikkumatilaa ja oppia tarpeen tulleen olemaan myös yksin.

Elämänopetuksen numero 2 sisältää myös mestariluvun 11, joka ilmentää elämänopetuksen numeron korkeampaa astetta. Mestariluku on mahdollisuus, jonka tämän numeron kantaja voi ottaa käyttöön elämässään

Mestariluku 11: Opettaja

Mestariluku ilmentää toimintaa opettajana, muiden ohjaajana. Hänellä on suhdeluvun 2 energiat taustalla, jonka hän ilmentää yksilön lisäksi myös ryhmiä kohtaan. Tämän vuoksi opettaja edustaa yhtä monista ryhmiin kohdistuvista rooleista.

Likka taas sai tuon 4!

Aika jännä juttu tuo "Opettaja". Mulla on joskus hirmuinen halu ja tarve "opettaa" ihmisiä, tyyliin: etkö nää, että kun teet/ajattelet noin, tapahtuu taas näin tms... Yritän kuitenkin koko ajan hillitä itseäni, koska en missään nimessä halua puuttua ihmisten tekemisiin tai tekemättäjättämisiin... :smt083

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-05 06:39:20 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

lätkäsin sitten tuohon syntymäpäiväni ja tämä on lopputulos:

Numerologinen elไmไnopetuksen numero on 5.
Numero 5: Fyysinen
Aistillisuus, fyysinen toiminta ja pไไt๖ksentekokyky ovat numero 5 elไmไnopetuksina. Hไn on viihdyttไjไ ja nautintoja hakeva henkil๖. Hไn on fyysisesti kestไvไ ja hไnet l๖ydไt usein urheiluharrasteiden parista. Fyysisyys ja toiminta aistien varassa on vahvuus, jonka avulla hไn oppii parhaiten tekemไllไ kuin lukemalla. Aistillisuus voi mennไ yli hyvไksyttyjen rajojen. Vapaus ja sen kaipuu on voimakas. Hไn ei viihdy paikalleen sidottuna vaan tarvitsee liikkumatilaa. Yksi merkittไvไ tekijไ vapaudessa on my๖s se, ettei hไn ole paras henkil๖ tekemไไn pไไt๖ksiไ. Elไmไn eteen tuomat tilaisuudet kun kannustavat enemmไn kokemusten hankkimiseen kuin sitovien pไไt๖sten tekemiseen.

nuo äät ja ööt tuli noin, kun ei tämä kone aina ymmärrä noita merkkejä. thaimaalainen kun on. ymmärtää tekstin.

erittäin mielenkiintoista. aistillisuus ja vapaudenkaipuu 8)

jaahhans, eipä paljon yllättänyt sittenkään. aluksi meinasin, että mitä tää nyt on, mutta mietin noin viisi sekunttia ja selevä peli.

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-05 13:36:41 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi

Hello!
I`M PÄK! :lol:

No taas ollaan kuvioissa. Netti aukes eilen illalla, mutta en kerinny käymään koneella ollenkaan kun olin iltavuorossa. Alotin työt viime viikolla. Huomen, ittepäisyyspäivänä, on mulla vapaapäivä palkkatyöstä, mutta täällä kotona piisaa kyllä hommia.
Olit mun päikyssä käyny mua kyselemässä. Juu, nyt on muutettu. Se muutto kävikin ihan tosta noin vaan. Roudattiin sillo 10.11 kamoja ja kun keli oli sillo niin hyvä, niin vietiinkin sit lähes kaikki kamat samaan syssyyn ja jäätiin yöksi tänne talolle. Onneksi vietiinkin, kun seuraavana päivänä alko sataa ihan urakalla. Saatiin soffat sun muut, vedelle herkät tavarat, kuivina perille peräkärryssä. Loput kamat tulikin gedautin (kadetin) peräkontissa. Tääl on ollu ihanaa! Pesuhuoneen remppa on vieläkin kesken, kun ei ole ollu aikaa nakertaa ja on pitäny odottaa valujen kuivumista. Enää puuttuu muutama laatta paikaltaan ja niiden kuivuttua vielä saumaus. Sitten taas odotellaan kuivumista, ennen kun pääsee suihkuun. Nyt ollaan käyty nk. mökkisaunassa, elikkäs ämpäreihin vettä ja löylyhuoneen puolella peseydytty, kun sielläkin on lattiakaivo. Pesee silti entiset systeemit mennen tullen. Jouluksi viimeistään saadaan kaikki valmiiksi saunaosastolla.
Luin, että sulla paino pysyttelee suurinpiirtein samoissa lukemissa. No ihan sama täällä. Olen kerran punninnu itteni täällä ollessa, n. 2 viikkoo sitte, ja mitään muutosta ei ainakaan sillo vielä ollu. Senttejä en ole mitannu yli kuukauteen, mutta farkut roikkuu persiistä. Tarvii kohta kaivaa vanhat 29" farkut naftaliinista ja koittaa josko ne soipisi jo jalkaan. Syömisistä sen verran, että syöty on! Olen ihan karpisti syöny pääasiassa, mutta kerran otin yhden joulutortun, kun pomo tarjosi kaffet ja toisen kerran söin 3 suklaapiparia. Onneksi siihen ei menehdy jos hiukan poikkeaa sovitusta. Mulla ei ole hajuukaan miten päivän makrot on ylipäätään syömisten osalta menny, kun ei ele ollu nettiä käytössä. Kalaa, kanaa, lihaa, munia, kasviksia, juustoja oliiveja ja Dulano-juustonakkeja on pääasiassa syöty, sekä pähkinöitä ja % suklaata muutama pala päivässä. Aamuisin karppileivän pala täytteillä kahvin kanssa. Välillä on tilanteita, ettei vaan pääse laittaa ruokaa, niin tulee syötyä jotakin leikkelelautas-tyypistä systeemiä, karpisti kumminkin.
Kirjoitit, että harkitset uimista. Mene ihmeessä jos vaan pääset! Mulla ainakin auttoi silloin kun oli selkä ihan sökönä. Olen myös harkinnut, että aloitan uudelleen, mutta tällä kertaa hiukan hillitymmin kun muutama vuosi sitten. Pari kertaa viikossa on ihan sopiva tahti, tai edes kerran viikossa. Meni aikoinaan ihan överiksi koko uimiset, että alko tulla motivaation puute ja leipääntyminen koko lajiin. Osasin jo ulkoa kuinka monta lautaa on hallin katossa :roll:
Nyt tarvii alkaa taas valmistautua iltavuoroon, eväät jne. Kuulehan sie hörhö-naapuri ja kaikki muutkin karppi siskot ja veljet, palaillaan astialle taasen paremmalla ajalla.
Hei-hei! :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-05 14:01:12 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

No tervehdys, tuijakoo!

Olipa kiva, että pääsit poikkeamaan kylässä! Todella hienostihan teillä sitten muutto sujui, aatella, että kävi sen kelinkin suhteen niin hyvä säkä. Varmaan tuntuu juhlalta saada asua omassa kodossa, ja mukavasti ennen joulua pääsittekin asumaan sinne.

Mulle tulikin tänään paprut Ortonista, heti uudenvuoden jälkeen pääsisin sinne. Nyt tarvii miettiä miten poitsun olemiset sitten sujuu, kun en oo täällä pariin viikkoon....mutta niitä ehtii vielä pähkäillä, onneksi!

Ei muuta kuin

kotoisaa oleilemista ja mukavaa joulunodotusta!

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-05 18:52:11 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

No moips Sirutar! Lähetin sulle jo yv:nkin... Mut terkkuja Korpilahdelta, ei tullu Kuusaan reissusta mitään... :cry: :cry:
Mutta sauna lämpiimään ja evästä pöytään 8)

Mulle tuli tällai:
Numerologinen elämänopetuksen numero on 7.

Numero 7: Tutkija

Analyyttisyys, objektiivisuus ja älyllisyys ovat numero 7 elämänopetuksina. Hän on parhaimmillaan työskennellessään älyä ja laajaa tietopohjaa vaativissa tehtävissä. Työskentely yksin omissa oloissaan on hänelle ominaista, muut jopa alkavat kutsua häntä erakoksi tämän käyttäytymispiirteen vuoksi. Tutkijana ja opettajana hän voi toteuttaa omaa kutsumustaan. Hän on tutkija ja pioneeri, joka avaa tien uudelle. Hän on myös idealistinen uudistaja ja omaa mystisen otteen elämään. Ihmissuhteissa hänellä on haasteita pärjätä kumppaninsa kanssa. Hänen elämänsuunta selkytyy usein vasta myöhemmin aikuisuudessa. Pohjautuuhan hänen osaaminen tietoon, jonka kartuttaminen on hänelle mieluisimpia tehtäviä elämässä.

8)

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-05 19:29:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

tarjamaria kirjoitti:
No moips Sirutar! Lähetin sulle jo yv:nkin... Mut terkkuja Korpilahdelta, ei tullu Kuusaan reissusta mitään... :cry: :cry:
Mutta sauna lämpiimään ja evästä pöytään 8)

Mulle tuli tällai:
Numerologinen elämänopetuksen numero on 7.

Numero 7: Tutkija

Analyyttisyys, objektiivisuus ja älyllisyys ovat numero 7 elämänopetuksina. Hän on parhaimmillaan työskennellessään älyä ja laajaa tietopohjaa vaativissa tehtävissä. Työskentely yksin omissa oloissaan on hänelle ominaista, muut jopa alkavat kutsua häntä erakoksi tämän käyttäytymispiirteen vuoksi. Tutkijana ja opettajana hän voi toteuttaa omaa kutsumustaan. Hän on tutkija ja pioneeri, joka avaa tien uudelle. Hän on myös idealistinen uudistaja ja omaa mystisen otteen elämään. Ihmissuhteissa hänellä on haasteita pärjätä kumppaninsa kanssa. Hänen elämänsuunta selkytyy usein vasta myöhemmin aikuisuudessa. Pohjautuuhan hänen osaaminen tietoon, jonka kartuttaminen on hänelle mieluisimpia tehtäviä elämässä.

8)

Myöskin mä oon nro 7!!! Hauska yhteensattuma Tarjamarja :smt005 :smt006 Terkuin Blackpanther..pitäis varmaan ostaa Camelbootsit niille, joka kulkee omia teitä.. :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-06 23:26:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hei Sirutar! :)

Tulin vastavierailulle tänne. Vähän on mulla vaikeuksia pätkiksen toteutuksen kanssa mutta itsekuria yritän pitää päällä.

Minä olen kans toi numero 5. Tais rauli saada saman. Siksiköhän mulla on levoton mieli ja tykkäisin vielä asua ulkomailla. On toi mies ja tyttö kaverisa kanssa mikä pitää mut nyt kotimaassa.

Mukavaa pätkistä sinulle ja nautitaan hyvästä olosta Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-06 23:33:42 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Geri kirjoitti:
Hei Sirutar! :)
. On toi mies ja tyttö kaverisa kanssa mikä pitää mut nyt kotimaassa.

:oops: mä luin et mies tyttökaverinsa kanssa...

kiva toi numerolinkki! mun vanhemmalle pojalle tuli kans seiska...
:smt039

hei mist johtuu et tää sun ketju on leveempi kuin mun ruutu??? ei muut oo... :shock: onks se mun koneessa..?

höh, nyt tää on ihan ookoo, mut jos meen edelliselle sivulle sun päikyssä, se levii... :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-07 13:09:08 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

tarjamaria, mulla on varmaan joku "ylileveä" kuva täällä päikyssä, pitääpäs tarkistaa.... :oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-07 14:12:46 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

no nyt se ei levii! Hienoa!
Harmi muuten ettei tavattu! mutta ehkäpä joskus. Luin just jostain lehdestä kuinka jonkun keskustelupalstan ihmiset olivat auttaneet yhden muutossa ja ihmettelivät miten tuttuja ovat heti vaikkeivät koskaan ole tavanneet...täälläkin on teitä tutuntuntuisia vaik millä mitalla! :D :smt006
varmaan joskus nähdään, vaik siinä valtakunnallisessa jos ei aiemmin...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-07 22:56:01 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Heippati hei taas!

Täytyy laittaa tämä keiukaisen viestin lainaus tänne, hän on itse onnellinen pienen tyttövauvan äitee, bongasin hänet tuolta ihanuusketjusta
ja hän sitten vähän "juorusi" että muillakin on tällaisia ihkuja perhetapahtumia ollut:

Lainaa:
Minä myös lähetän tätä kautta onnittelut Gotchalle pojasta joka on nyt päälle kolme viikkoa vanha, sekä evikristinalle tytöstä sekä twindoublelle pojasta

Elikkäs sinne Keiukaiselle, Gotchalle, evikristinalle ja twindoublelle sydämelliset onnittelut perheenlisäyksestä!!!

Onnea
tuoreille vanhemmille
ja pienille,
ihanille lapsosille!!!
:smt055

Enkulin siipien suojausta
lämpöistä syliä
tukea ja turvaa

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-08 06:52:41 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

ja samaa toivottelen minäkin kaikille tuoreille vanhemmille!! ja miksipä en myös muille, joilla on lapsia. en kai ole toivotellut tälläkään palstalla kellekkään. eli siis vaikka poikas on jo 17v. niin silti toivotan sinulle onnea, sirutar! parempi myöhään kun ei milloinkaan.

tuo numero juttu oli kyllä mielenkiintoinen. noissakin on eroja, riippuen lähteestä, mutta kyllä siellä aina mukavia juttuja tulee esille.

mukavata viikonlopun alkua sinne suomenmaalle!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-08 16:33:57 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Kiitos kiitos viikonlopun toivotuksista ja lapsitoivotuksistakin!!! :lol:

Tänä iltana olis sauna, huomenna mennään syömään puolivuotisyhdessäolon kunniaksi, ihanaa! Halusin siihen samaan ravinteliin, missä oltiin silloin puoli vuotta sitten ekalla aterialla...

Illalla mennään paikallisen teatterin näytöstä katsomaan ja kuuntelemaan, rokkia tulee ja rajusti! Vaikka nämä ovatkin harrastajateatterilaisia, niin yllättävän hienoja juttuja saavat aikaan! Edellisvuonna oli Juicea, nyt on vähän laajempi repertuaari.

Ja sunnuntaina on sitten se vimonen kurssipäivä! On pitänyt sitä klänninkiä ommella, että olis nättinä

Kuva

Sitten ei olekaan enää mitään pakkojuttuja ja velvollisuuksia, voi alkaa valmistelemaan joulua ihan toden teolla. Kivaa sekin!

Nih, ja pitää vielä kehua, se menettämäni sata grammaa on edelleen pysynyt poissa :shock:

Nyt täytyy lopetella, auto kuului juuri tulevan pihaan!

Oikein hyvää ja rentouttavaa weekendiä teille kaikille!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-11 10:07:15 
Poissa
landekarppi
landekarppi

8) Mitenkäs sujuu pätkistely nyt!!?? :wink: Mie en sit kuitekaa viiti pätkistellä, kun ei oikeestaa aihetta ole... 8) Hih, ei kai, jos lasten osastolta löytyy kiva juhlapaita!!??Kokoa 170cm!!?? :shock: :twisted: Olis menny pienempiki, mut hihat oli sit liia lyhyet... :twisted:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-12 00:57:44 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Ihanaa kuulla, krizu! =D>

Pitää kertoa teille, jotka ette vielä tiedä, että KristiinaR on tiputtanut ylimääräiset kilonsa tällä foorumilla, ja tietääkseni kaikki ihan tällä vähähiilarisella. Kirjauduttiin tänne suht samaan aikaan, ja hän on päässyt tavoitteeseensa - huomattavasti ennen minua. Tosin, on meillä kyllä ikäeroakin - voisin olla hänen äitinsä! :wink: Vaikkei se tosin vaikuta kilojen tiputukseen mitenkään, luullakseni...

Krizulle sydämelliset onnittelut siitä että hän on päässyt tavoitteeseensa, upeaa! Kyllä minäkin, jossain vaiheessa, onnistun laihtumaan! Niin uskon! Ehken ihan 170 senttisen vaatteisiin enää mahdu, mutta joku 38-40 voisi olla kiva! :lol: :lol: :lol:

Tää on nyt tätä! Pitää osata iloita toisten puolesta ja osata ottaa toiset myös huomioon! On se vaan niin vaikiaa joskus....oppia elämä kaikki....

:smt049 :smt049 :smt049

...sata grammaa olen vieläkin miinuksilla.... :wink:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 191 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00