karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-29 00:25:28

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-03 15:54:08 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Heippa Rauli,
Joskus vuonna 2000 Thaikuista oli vaikea löytää c-kuppejakaan, nyt oli oikein valinnanvaraa... kuppi 1000 en kylläkään nähnyt, mutta ihan tavan marketissa (Robinson, Ocean Plaza) oli kyllä ainaskin Triumphia vähintään kuppi D:hen saakka. Eli valikoimat on laajentuneet. Toivottavasti löydät sopivia.
Bangkokissa ois kiva joskus käydä, mutta nyt noitten tenavien (tytöt kohta 3v ja reilu 4v) retuuttaminen pienemmissäkin kaupungeissa ja kauppakeskuksissa on niin rankkaa työtä, ettei viitsi itseään stressata. :lol:
No itepähän oon nuokin aikaansaanut, kait se joskus helpottaa kun niille kasvaa järkeä päähän... :roll: :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-04 17:59:21 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

:smt006

Moikkis rauli! Hyvää menoa sulla, mutta menköön vaan....!!! :lol:
Ja kyllä ihan oikeesti tulen mieluummin sun kanssa niihin lämpimiin
vesiin uimaan kuin avantoon - tai tällä hetkellä täällä syyssateeseen...
mutta lähetä taas meille aurinkoa lisää, sieluihimme, sydämiimme ja
päiviimmekin! Kiitos, kiitos, kiitos!!!

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-06 23:40:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moikkelis rauli! :)

Minusta saat seuraa tässä kuussa vielä pätkimisessä. On tuota painoa vielä paaljon pudotettavaa!!!

Sulla taitaa olla siellä lähtötunnelmat kohta. Ettekös jo ensi viikolla lähde Bangokiin ja sieltä tännepäin. Kirjoittele kuulumisia niin kauan kun voit. Mukava lukea juttujasi sieltä. Munkin on alusvaatteita pitänyt pienempiä ottaa käyttöön. Olen ostellut joskus liian pieniä ja niitä on säästelty että jospa joskus sopis... Nyt ovat sopivia ja isot täytyy hävittää ettei niitä enää käytetä. Niin olen päättänyt. :lol:

Laita sieltä vain aurinkoa tännekin talven harmauteen ja vesisateeseen.

Tsemppiä :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-07 23:41:38 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

Ootkos rauli aukonut joulukalenteria ja laskenut päiviä suomen lomaan???

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-08 00:08:47 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

..raulii.... hellou...mis oot....:smt006

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-08 06:45:45 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

moi kaverit!

raul on olt vähän vissiin liian hiljaa. mikähän on tämän hölösuun hiljentäny? no, on tässä ollu iteppäisyyspäivää ja sen semmosta, millon minkäkin baarin avajaista ja vaikka mitä kissanristiäistä. täällä kuitenkin olen ja henkikin pihisee. onneksi.

nyt alkaa olemaan päivät vähissä, eikä naurata yhtään. tai siis toisaalta muutos on aina mukava, mutta toisaalta sitä jää aina pala sydäntä sinne missä milloin on ollutkin. eli siis innolla ootan, että pääsen suomeen ja että siellä ON lunta, ja paljon, kun me tullaan. se on se viimenen hetki aina haikee, mutta sitten kun on maisema jo vaihtunu, niin mieli on ihan toinen. ja tässä maailmassa mikään ei ole lopullista. eipä taas aikaakaan, kun varmasti olen täälläkin takas. niin monta kertaa olen tullut ja mennyt, että niin se toimii jatkossakin.

pätkistelly olen. huomenna tulee 10 viikkoa täyteen. vielä sitten voin muutaman päivän jatkaa, mutta keskiviikkona lähetään kohti bangkokia, joten siellä varmaan tulee syödyksi eri tavalla. harvakseltaan ihan varmasti, koska tämä kroppa tykkää syödä harvakseltaan ja karppia tietenkin. paitsi ne sushit sitten yhtenä kertana. mutta ei niissäkään niin paljon sitä riisiä ole. ja toimiipahan maha sen jälkeen.

no mutta hyvät kanssakarpit! täällä siis henk pihisee kovastikin. kommentoin taas.

mukavaa perjantaita koko lössille!!!

ja tietenkin tuhannet kiitokset teidän ihanien käynneistä!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-08 08:56:56 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

No kiva kuulla että siellä on kaikki hyvin ja lähtötohinat jo päällänsä :)
Sitä vaan kyselin sitä joulukalenteria kun aattelin että oisit sellaisen postissa saanut ja luukkuja jo availlut... ehkä se kusti ei ole polkenutkaan?!

Mukavaa perjantaita sinne kauaksi maailmalle!
Täällä ei todellakaan ole hankia eikä lumesta tietoakaan, tosi pimeää ja sade ropisee ikkunaan, eilen oli +7 astetta lämmintä! Ja ollaan sentään talvessa ja joulukuussa! Johan ne ennusti et uuteen vuoteen asti on tätä keliä... ei yhtään kiva ei :( Kyllä jouluna pitää lunta olla että joulupukkikin pääsee tulemaan!

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-08 11:00:43 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

moi sinä ihanainen, voimia matkoihin ja muuttoihin...
Niin se on et aina tuntuu haikeelta, mutta kun pääsee matkaan, sitä ei mikään voita!
Kiva lukee porukoiden ostoksilla käynneistä siellä pitkin, minä kun täydensin rintsikkavarastoani Airilla, joka oli korjannut niitä ystävältään talteen...oli tämä ystävä kasannut poistettavaksi myös upean ohuen vihertävän nahkatakin, joka oli Airille liian iso --> mulle, ja käyttämättömän vihreän hupullisen pitkän talvitakin --> Airille ja paljon paljon muuta...ei sit kirpparille ehdittykään, muttei haitannut muuten kuin sen pinkin suhteen. No se tulee viel eteen! :smt045
Haleja kaikille
tm

"tee ittelles kivoja asioita!"
"Where is human nature so weak as in the bookstore?" - Henry Ward Beecher

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-08 12:28:46 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

voi ei, nyt on vissiin kusti polkassu harhaan!!!! kauheeta. no, pojjaat jää tähän asumaan, joten jos joskus tulee, niin tulee.

tuo on parasta hommaa tuo vaatteiden vaihto. aina löytyy joku ystävä, joka haluaa juuri sen vaatteesi, jota et enää ite käytä. ja itelle löytyy toisen vaatekaapista aina jotakin mukavaa. oikeata ajattelua, ystävä hyvä!

no niin karppisiskot, miula on tenkkapoooo! tästä on puhuttu muissakin ketjuissa, mutta nyt tää on taas meidänkin perheen jutunaihe. eli minä olen karppi, äitillä varmasti 30kg ylipainoa, samoten miun ukolla, ja isällä saattaa tulla diabetes, jos ei ota itteensä niskasta kiinni, vaikka ei ylipainoa olekaan. äiti kokeili kerran atkinssia miun kanssa, mutta sitten nousi kolesterolit ja pyyhe sikäli nurkkan. ukko laihtu hyvin atksinssilla ja on lupautunu karpiksi ensi vuoden alusta. sillä lähtee henki, jos ei oikeesti tee jotakin. on siis lupautunu, mutta tahdonvoimaa on mikä on, joten sormet ristiin.

eli siis tässä tämä asia mihin tarvian teidän ihanien apua:

mikä kirja ostetaan äitiliinille ja isälle lahjaksi? ikää noin 55 molemmilla, joten ajattelin ite tuota heikkilän elämän parasta aikaa. mielelläni ostasin suomalaisen kirjottaman kirjan, etenkin heikkilän, kun hän on lääkärikin. uskottavuutta ois enemmän. kielillä eivät lue, tai siis toki lukevat, mutta mitään eivät ymmärrä. tuossa ennen joulua marssin sitten helsingissä kirjakauppaan joululahja ostoksille. kertokaa kokemuksia ja vinkkejä. hyvä ois kirjassa olla laihtumis ja paranemis -näkökohdat. ite oon lukenu montit ja atkinssit ja hyviä ovat olleet. nyt kuitenkin metsäsätn kotimaista.

kiitän ja kumarran etukäteen. nyt tuli lähtö markkinoille!!!

palaan vielä illalla. pusit ja halit. :smt049

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-08 15:01:12 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Oon tykänny Melkein kivikautisesta... Aloitin SBD:llä, siin on hyvät perustelut ja innostuin alusta heti kaksiviikkoiselle tiukkislinjalle, mulla oli niin hyvä esikuva yhdessä ystävässä. Mut SBD:n reseptejä en oo kokeillu...
Heikkilöitä en oo lukenu...
(mä oon siis vähän vanhempi kuin sun vanhemmat 8) )

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-08 17:08:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

^Minusta tuo Melkein kivikautinen oli vähän liian lapsellinen (lässyttävä). Aliarvioitiin lukijaa aika pahasti paikoin, mutta muuten kyllä ihan ok. Heikkilät sisältää huomattavasti enemmän tietoa nimenomaan sairauksista ja niiden ehkäisemisestä, joten tuolta kannalta voisivat olla paras vaihtoehto.

En oo vielä lukenu tuota Elämän parasta aikaa, mutta ainaki Hyvän olon keittokirjat on hyviä tietopaketteja ymmärrettävässä muodossa.

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-08 17:35:32 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

rauli kirjoitti:
voi ei, nyt on vissiin kusti polkassu harhaan!!!! kauheeta. no, pojjaat jää tähän asumaan, joten jos joskus tulee, niin tulee.

No voi jösses... mihin lie kusti polkenut... liekö siellä jossain merellä harhautunut... sen ekan lähetyksen seuraavana päivänä sit laitoin kustin liikkeelle, kun unehtui se joulukalenteri kuoresta pois... Aattelin että saisit alkaa luukkuja avaamaan ja lukemaan enkuksi Muumi-satua sille ukkokullallesi, kun siellä kalenterin takana sellainen oli... Pitäähän sen ukon nyt muumeista tietää kun suomeen tulee :smt045

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-09 10:39:21 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

moi sisaret!

miula on tosiaankin nuo muumit unohtunu ihan kokonaan. ukko ei edes tiedä, että ovat olemassa!!!! pitänee pitää ukolle pikakurssi. voi harmin ketale, kun on jääny se kalenteri jonnkkin matkalle. se ei ole mukavaa yhtään. pietään toivo yllä, jospa se vielä sieltä napsahtaa.

tuota melkein kivikautista keittokirjaa olen nähnyt kehuttavan paljon täällä foorumilla. jospa sen saisin helsssssinggggin kirjakaupasta, niin voisinpa ostaakin. ja ne reseptit ois äitille tarpeen, koska atkinssilla ei keksinyt mitään syötävää :shock: ja elo meni liian yksipuoliseksi. ja sitten kun otetaan vielä huomioon, että tietokoneista kautta internetistä ei vielä tiedetä mitään, niin ja vot! opetan äitille näiden sivujen käyttöä joulunaikaan. toivottavasti vaan innostus karppielämästä. tarpeen ois. kaikille kolmelle.

kävin kuulkaas parturissa. ihana homopoika leikkas tukan ja on nyt niin moderni, että! minä kun niiiiiiiiin en voi sietää sitä 80-lukua, niin tukka on nyt sitten leikattu aika mukavaan malliin. tuoksahtaa vähän kyllä tuo luku, mutta täytyyhän ihmisen ajassa kestää mukana. ois kyllä kiva, jos tuo ukko suostus muutaman kuvan ottamaan, niin saisitte nähdä. serkkupoikakin kun karkas koko viikonlopuks phukettiin vanhempiaan vastaan. ei ees se ole ottamassa kuvia. jospa koetan huomisaamuna saada ukkoon virtaa. katotaan onko tuuria, vai jäättekö ilman uusi-tukka-kuvaa. ei tuosta ukosta aina tiedä..... 8)

on sitten 10viikkoa mennyt pätkäillessä!!!
äsken just tescon parturi reissulla syöpäsin. siinä meni kulhollinen tom kaa kung -keittoa, samaa kuin se kanakookoskeitto, mutta katkarapuista tehty. tuo kung on iso katkarapu ja gai on kana, sitten voi myös pyytää esim. muu, joka on lihaa. taitaa olla possua. sen lisäksi tempasin napaani lautasellisen papaya-salaattia ja kaksi jauhelihapihviä, tosi ohkasta kylläkkin ja siemenillä höystettyä. ai ai kun oli hyvää. ja sitten vyöryin halkeamispisteessä sinne parturin penkkiin. se parturi muuten kustanti kokonaisen 5 euroo, pesu ja leikkaus ja föönäys, että jos ootte joskus tässä maassa, niin kannattaa käydä. ite annan parturille melko vapaat kädet, mutta nyt sanoin esim, että vähän pitkäks pitää jättää ja sit näytin toisen tyypin päätä, että käviskö minulle tuo. ja kävihän se. ja ihana umpi homo vielä leikkas. päivä taas pelastettu!!!

ja taas illalliskutsu kävi italialaisen massimon ravintolaan. hänen thai-vaimo on aivan mahtava kokki, ja saadaan tilata mitä halutaan, joten illanvilakalla on sitten marssittava sinne. siellä on tosi hyvät eväät. erityisesti olen tykännyt tulisesta mangosalatista. viimeks söin tuota kookoskeittoa, mutta tänään tuskin syön, kun kertaalleen jo tempasin. joten saa nähä mitä muuta sitten. sieltä saa italialaista ja thaimaalaista ruokaa. molemmista tykkään kuin hullu puurosta, mutta jospa nyt kuitenkin kallistusin tuohon paikalliseen versioon. tuskin maltan odottaa, vaikkakin vieläkin on vatsa aivan täynnä.

liottelin tuossa taas koko yön soijapapuja. pakko on nekin keittää, ja syödä sitten vaikka huomenna. ne on tosi hyviä kans. mutta eihän sitä ihan kaikkea kuitenkaan samana päivänä voi syödä. huomiselle sitten.

eli tämmösiä kuuluu tänne. aurinko paistaa ja linnut laulaa. lähetän niitä molmpia teidän päiviänne piristämään!!!!!

:smt111 :smt049

joulu jo mielessä, rauli.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-09 10:52:20 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

KIITOS rauli :smt049 ihanaa saada lämpöä ja valoa tänne pimeyteen. tuulee niin, että tuntuu koko talo huojuvan, kun parvekkeen lasit ja lipputanko heiluu!
tutkin tuossa näitä foorumi-tyyppejä ja totesin olevani addikti-innostunut-vouhottaja ja tuon addikti-jutun johdosta taidan nyt SULKEA KOKO KONEEN ja elää vähän illan pikkujouluja varten, eli silittää ja katsoa vaatteet valmiiks...mustia...mut huiveja on hyvin värillisiä!

Joulun tuloa, kynttilät palaa, kaks kaveria tulee maalta hd pippaloihin ja meille yöks ja minä meen pikkujouluihin \:D/ :smt111 :smt114 :smt026

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-09 15:06:59 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi

rauli kirjoitti:

miula on tosiaankin nuo muumit unohtunu ihan kokonaan. ukko ei edes tiedä, että ovat olemassa!!!! pitänee pitää ukolle pikakurssi. voi harmin ketale, kun on jääny se kalenteri jonnkkin matkalle. se ei ole mukavaa yhtään. pietään toivo yllä, jospa se vielä sieltä napsahtaa.

parturissa. ihana homopoika leikkas tukan ja on nyt niin moderni, että! minä kun niiiiiiiiin en voi sietää sitä 80-lukua, niin tukka on nyt sitten leikattu aika mukavaan malliin. tuoksahtaa vähän kyllä tuo luku, mutta täytyyhän ihmisen ajassa kestää mukana. ois kyllä kiva, jos tuo ukko suostus muutaman kuvan ottamaan, niin saisitte nähdä.

eli tämmösiä kuuluu tänne. aurinko paistaa ja linnut laulaa. lähetän niitä molmpia teidän päiviänne piristämään!!!!!

Mukava energia siun meilissä raulisein :)
No harmitus jos tuo pieni kirjekuorilähetys nyt matkalle hukkui, enemmänkin oisin aatellut sen isomman hukkuvan kun siellä rapisi sisällä, aattelin et jossain postissa sitä heiluttelevat ja avaavat ja syövät suuhunsa :) No jospas se kalenteri vielä tulis niin saisit sit avata monta luukkua kerralla ja lukea pitkän pätkän muumisatua... toivotaan niin!

Minäkin kävin parturissa ja on ihan uudenlainen pää! Tosi lyhyt! Sanon aina ettei saa ohentaa, vaan leikataan tukihiuksia tavallisilla saksilla, ikäänkuin "Rouhitaan",,... pinta pitää olla rikottu vaan ei ohut latvastaan...
No tälle tytölle sanoin ainaskin kahdesti, hän leikkasi hyvin ja huolella ja pirtsakkaan trendikkään lyhyen mallin, kunnes se lopussa nopeesti sujautti ohennus-saksilla sen läpi ja etten kissaa ehtinyt sille sanoa! Nyt on sit latvasta ohut lyhyt malli... joka sojottaa pystyssä... no on ainaski nerilainen kuin entinen tätimalli :) Värinkin jo ostin, vaan en ole tässä pipari-kortti-talkoissa ehtinyt päähän laittamaan. Uudet silmälasin sangatkin on, joten näytän ihan omissakin silmissä uudelta :)

2 kg piparitaikinaa on tehty pipareiksi ja linnanraunioiksi, lasten kanssa pidetty talkoita ja koristeita on kulunut rutkasti... makeeta hommaa :)
Joululaulut on soineet, kynttilät palaneet, korttejakin askarreltiin monta kymmentä... pika siivous on tehty kotona ja nyt oottelen murusta ja illasta sit vieraita pikkujouluun,.. luvassa trivial pursuittia :)
Nyt mää jorisin omat jorinat sun päikkyys rauli... sorgen, ihan vaan lispahti :)

Mutta mukavaa viikonvaihdetta, muru tulee just kohta, niin mun menee täs sit maanatai-aamuun lutustellessa, ettei nettiin ehdi... ihqua, sanois murkkulikka tässä kohdin :)

Vielä piti kiittää raulia auringosta, sillä täällä kotosuomen talvessa sataa vettä ropisemalla, lämmintä on +5 astetta ja tosi pimeä päivä... sytyttelemään ulkovaloja ja tulia nyt...
Voikaa kaikki sisaret ja Tomppakin hyvin :smt023

[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-09 19:31:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

No kivikautisista kirjoista en mitään osaa sanoa, kun en ole lukenut, mutta Heikkilän Hyvän olon keittokirjat ainakin on tosi helppo ja nopealukuisia. Ja puolet reseptejä. :study:
Terkkuja ihanaan lämpimään Thaikkuun! Nauti siitä kun vielä siellä olet. Suomessa ei päivä valkene lainkaan kun ei ole luntakaan. Kylmää, tuulista, pimeää.
Shokki tulossa kun tänne pääsette, mutta onneksi jouluvalot valaisee. :smt114
Ja onneksi kohta talvipäivänseisaus joka tarkoittaa että päivät alkaa pidetä ja kohta pääsee ensi kesän tomaatteja muita herkkuja kasvattelemaan. :smt041

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-09 22:30:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:smt039 raulitooo! Terveisiä super :?: kiireiseltä Lillieltä, laukku pakattu ja maanantaina kone suuntaa Suomeen, lomaa 10 pvää joista viikko kuluu Suomessa. Odotan innolla kylmyyttä ja pimeää, lumi olis kivaa mutta kaikkea ei voi saada.

Oikeen kivaa loppuaikaa sinne teille, mukavaa Bangkokin reissua, sekä tietty Suomen! Tervetuloa Espanjaan :arrow: keskustellaan sitten Mercadonasta paremalla ajalla :wink:

Saludos de Barcelona! :smt049

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-10 09:16:27 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

no niin emännät ja isännät!

kattokaapa näitä. näkyykö mitään eroa?

kiloista en siis tiedä, mutta karppielämä aloitettu 1.9.06 ja 1.10.06 aloitettu pätkis, joka on ollut tosi tehokas. nuo vihreet housut oli elokuussa ihan just sopivat, sen verran sopivat, että vetoketju aukes itestään.....nyt huljahtavat lattialle asti, jos ei jalat harassa seiso. eli reilussa kolmessa kuukaudessa tämä on tulos. ja pätkistä siitä 10 viikkoa.

jälkeen-kuva on tuossa muodossa, kun en ole vielä tavoitteessa. sinne sitten lisätään aikanaan se oikea jälkeen-kuva. oonkohan yhtä ryppynen ja luinen, kuin kuvan kissat? rypyt on nimittäin lisääntyneet. läski silottaa. niinhän jollakulla lukeekin allekirjoituksessa, että pulla päivässä pitää luut piilossa. ja lisäykseksi voisimme laittaa rypyt suorina.

tarkoitus ois tiputtaa noin yksi vaatekoko vielä, eli kiloissa ehkäpä 5-10. mittailen kiloja sitten joskus siellä suomen maalla äitin puntarissa.

mutta tällästä. laittakaahan ihmiset kuvia kehiin!!!!!

Kuva[/url]

Kuva

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-10 11:33:51 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Joo...kyllä mä nyt vakuutun tuosta pätkiksestä.... tammikuussa taitaa olla sen aika! :) Punapään juttuja olen myös lukenut...hyvältä vaikuttaa ja luulen, että sopii mulle.
Tsemppiä raulille ja kaikille muillekin.
Tämä lähtee nyt koiran kanssa tarpomaan metsään.... eilenkin olin (60min) ja vähän pelotti, että tuleeko hirviä vastaan.... hirven papanoita kyllä tuli, mutta onneks ei muuta :)

heidih

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-10 12:25:22 
Poissa
huuhaakarppi
huuhaakarppi

Moi rauli, upeaa! \:D/ =D> =D> =D>
Onpa kiva kun laitoit kuvia! Minun täytyy viel selvittää tekniset ongelmat...(niin ja meikkikuvat EI onnistunut, olin kaikkee muuta kuin juhlakuntoisen näköinen)

Minoon kans tuota pätkäilyä ruvennu rankasti harkitsemaan, kun olen huomannut, että menee muutenkin syömisen kanssa helposti pitkäks, eli ei tuu nälkä sillai kuin ennen: muistan kauhulla viel kun en ollut syönyt aikanaan ja tuli vapina...Taitaisi sen aika joulun jälkeen koittaa, niinkuin Heidikin suunnittelee.

Kynttilä tuikkii täält pimeydestä sinne etelän lämpöön ja aurinkoon omaa pientä lisävaloaan ja -lämpöään!
tm

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 196 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 16 7 8 9 10 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00