karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-03 13:14:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2006-11-20 07:56:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vihdoin on alkanut löysä lähtemään ja aika vauhdilla. Nyt harmittaa kun en ole pitänyt kirjaa muutoksista. Mutta nyt kun tuntuu että ruokavalio on taas tasapainossa ja olo on hyvä, voin keskittyä tähän puoleen.

Tämän aamun mittojani:
vyötärö: 76 cm -1cm
lantio: 106 cm - 2cm
r.ympärys (alta): 81,5 cm - 0,5cm
Pituus: 174 cm

Tässä on mennyt pitkä aika kun kaikki junnasi paikallaan, nuo ihrani eivät lähteneet minnekään. Ainoa muutos oli että ne ns. pehmenivät ja muuttuivat aivan löllyiksi :? Ja parisen viikkoa sitten aloin huomaamaan muutosta. Ja vyötärön mittaaminen oli kaikkien aikojen yllätys! Kun lähtömitta on ollut noin 90cm paikkeilla, niin alle 80cm:n tulosta en uskaltanut edes ajatella. Jospä tämä kirjan pitäminen auttaisi pitämään motivaation yllä!?

Jos vinkkejä löytyy, niin saa informoida :D (Varsinkin tuon takapuolen suhteen huolisin mielelläni neuvoja, millä se lähtee....)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-20 13:27:31 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

=D>
Onnea uudesta uumasta! :D
Kinkun kavennukseen suosittelen rappujen juoksemista, tai reipas kävelykin käy. ;) Mielellään tietty ylöspäin ja jonkinlaisten kantamusten kera. Oikein jos haluaa itseään rääkätä niin astuu vain joka toiselle rapulle...
(lehdenjako on oikein hyvä palkallinen 'harrastus' tähän tarkoitukseen) :lol:
Ja lasten nostelu/kantaminen on kans aika tehokasta etenkin kauppa- tms. reissuilla kun joutuu kävelemään extrapainon kanssa. Ja jos ei satu omia olemaan niin meiltä saa vaihtoehtoisesti 10kg tai 22kg kauppapainon lainaan, molemmatkin jos tykkää extremestä ;) :lol:

Mullakin on se löllö ilmaantunut tohon 'kiinteän' masumakkaran kohdalle, tuntuu että kroppa on yhtä hyytelöä :roll: Eli kai se on tavallista..? tiedä häntä, tuntuu että tää karppaus saa kaikenlaisia omituisia muutoksia aikaan kropassa, miekin oon huomannu laihtuneen solisluiden kohdalta, vaikkei siinä niin erityisesti ollut mitään mistä laihtua :?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-20 13:46:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitosia vinkeistä.
Noita eripainoisia punnuksia löytyy täältäkin suunnalta, mutta kiitos tarjouksesta :lol:

Noin alkoi tämä mullakin sujumaan, ensin meni löllöx ja sitten alkoi häviämään. Ja olen huomannut tuonkin ilmiön että kummallisista paikoista alkaa rasva häviämään. Kengän numero pieneni yhdellä kun jalka kapeni, solisluut ja olkaluut tulivat myöskin ensin esille.
Ja vaikka ihraa on joissain paikoissa kiitettävästi päällä, lihakset ovat alkaneet alla selkeästi muotoutua :lol:

Ajattelin että sulaisin jotenkin tasaisesti, mutta tämäkin käy. Pääasia että lähtee :!:

Kiva kuulla että sielläkin tapahtuu samoja muutoksia, en siis vain kuvittele kaikkea :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-27 07:33:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Taas maanatai...

vyötärö: 76cm (sama)
lantio: 105cm -5cm
r.ymp. 81cm -0,5cm
ja lisänä,
reisi 63cm (kahden viikon mittauksesta -1cm)
pohje 37,5cm

Oli aika yllätystulokset. Luulin että senttejä olisi tullut lisää tai olisi pysynyt samoissa mitoissa vähintään, sillä kuluneen viikon aikana olen liikkunut vähemmän ja mässännyt enemmän.
Tuli syötyä aika paljonkin perunamuussia :oops: ja salmiakkihimo oli koko viikon, joten sitäkin meni varmaan parisataa grammaa. Ja söin tavallista enemmän myös pullamössö ruisleipää...

Tästä on hyvä jatkaa :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-04 13:10:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Voi voi, meinasi unohtua mittailu. Lisäsin nyt myös tuon käsivarren mukaan. Reiden kanssa on aika mielenkiintoinen juttu. Harvoin on pelastusrengasta reidessä! Huomasin ihan parin sentin matkalla olevan ihän älyttömän mittaeron ja peilistäkin näkee että on aika hullun muotoinen reisi tällä hetkellä :shock: En ole kiinnittänyt aijemmin huomiota, onko uusi muoto tämä vai mitä... Masussa ei muutosta vieläkään. Tosin en ole pysynytkään niin karppina kuin toivoin, pieniä repsuja ollut tälläkin viikolla.

vyötärö: 76cm (sama)
lantio: 104,5 cm (-0,5cm)
r.ymp: 79,5 cm (-1cm)
reisi: 62 cm (-1cm) Pari senttiä alempaa mitta oli 56,5cm. Olkoon siis tästä lähin mitta 1 ja mitta2. :)
pohje 37,5 cm (sama)
käsivarsi 29 cm

Epätasaisesti lähtee edelleen...
Vaikka koko pienenee niin mittasuhteet eivät :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-11 07:42:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Uusi viikko, uudet kujeet :P Viikonloppuna on tullut pikkujoulureissulla repsahdettua oikein kunnolla. Ihme kyllä vetsa kesti sen ilman kummempia vastalauseita ja turvotuskin on pysynyt poissa....????

Vyötärö: 75cm (-1 cm)
lantio: 104 cm (-0,5 cm)
r.ymp: 79 cm (-0,5 cm)
reisi: 60 cm (-2 cm) :lol:
pohje: 37 cm (- 0,5 cm)
käsivarsi: 28 cm (-1 cm)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-18 07:04:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eilen lueskelin erästä ketjua :? , en uskaltanut sinne kommentoida... Eipä sillä tuskin olisi ollut mitään vaikutustakaan.
Kyseessä oli noin summittaisesti paino- ja BMI asiat. Voisinpa minäkin luottaa vaakaan tai painoindeksiin. Niin ei vain ole. Olkoon ne luut tai lihakset tai läski mikä painaa, mutta jos olisin edes painoindeksin normaalin puolessa välissä, näyttäisin tosi anorektiselta. Siinä meni aikaa ennen kuin opin luottamaan mittanauhaan ja peiliin.

Löysin vanhan terveydenhoitajan lapun ajalta jolloin olin kapinallinen 9-luokkalainen. Painoin 66 kg. Pidin silloin itseäni "isona" ja tuijotin vain vaakaan. Kaivoin vanhoja valokuviakin sitten esiin jotta näkisin miltä näytin. :roll:
Ai ai ai! Luuta ja nahkaa, kävelevä vaatetanko... Teki pikkasen pahaa. En silloin huomioinut sitäkään, että pituuttakin oli ihan kiitettävästi.

No, jos palataan tähän päivään. Tavoite ei ole täysin selvä nytkään, tiedän vain että haluan löysät pois. Yläkroppa on alkanut odottelemaan alakroppaa, mikä oikeastaan on hyvä asia.

vyötärö: 76 cm (+1 cm)
lantio: 103 cm (-1 cm)
r.ymp: (siis liivimitta!) 79 cm (+/-0)
reisi: 59 cm (-1 cm)
pohje: sama
käsivarsi: sama

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-18 12:55:20 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi

Onnea greeny :D , mulla on ollut kanssa noita junnausvaiheita useita ja välillä painoa tullut 1-2 kg kunnes yhtäkkiä tullut painon "romahdus". On tosi motivoivaa huomata että jotain kropassa tapahtuu.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-21 12:43:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Teitsihän painaa ohi ihan rytinällä! :o =D>
Se on varmaan toi yltiötehokas tiputanssi mikä toimii... :lol:
Mie oon taas luistanu mittauksista, ei muista aamulla, kun unet on ollu niin vähissä :roll: :oops: Mutta perästä tullaan :D hiiiitaasti mutta varmasti ;)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-21 13:22:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos kiitos, luulen tosiaan tuolla tipusella olevan jotain tekoa tällä hommelilla :lol: .
Pari viikkoa olen mittaillut huulta purren, ihan varmana että lisää on tullut. Olen luisunut entisiin herkkuihin useammin. Jumpassa en ennen eilistä ole käynyt yli viikkoon... Nyt käsivarren allit ovat muuttuneet aivan veteliksi... en kiusallanikaan mittaan ennen kuin maanantaina :wink:

Muistelin juuri aamulla itsekseni kuinka aikoinaan koetin laihdutella laskemalla kaloreita... Pidin ruokapäiväkirjaa ja kärsin. Lopulta homma meni siihen että yritin huijata itseäni siinä kalorien laskemisessa :shock: . Pyöristelin alakanttiin ja "unohtelin" ruoka-aineita. Ja aina nälkä!
Nyt en pidä tätä kummoisempaa kirjaa missään, en vahdi ruokamääriä. Liikunta on periaatteessa varmaan samoissa kuin ennen, vaikka keväällä aloitin nuo tunnit, niin työ on vaihtunut liikkuvasta lähes paikallaan olevaksi.

Nyt vaan murmelimamma ja ahis turhat paineet pois!

Kyllä se lähtee kun on lähteäkseen :D ! (En sitten seuraavan oman jumin aikana myönnä sanoneeni edellistä :wink: )

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-25 09:44:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tällä viikolla ei tuloksia. Samassa tilanteessa ollaan!

Mutta murehdin sitä sitten ensi vuonna :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-01 11:31:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

AARGH!!!
Luulin pääseväni pyhistä helpolla. Katinmarjat!
Ja tämä uudenvuodenvietto anoppilassa taisi olla viimeinen pisara. Olen syönyt karjalanpiirakoita, voileipäkakkua, valmiskastiketta, riisipuuroa yms. yhden vuorokauden aikana.
Muut mitat ovat kaikki ennallaan, lantiolle on tullut 1cm ja käsivarteen toinen mokoma!!!

Toivottavasti se on vain turvotusta..... [-o<

Nyt alkaa sitten arki. Hyvakin puoli oli reissussa, mies (vahva hyväkarppi) retosteli meitin ruokavaliolla, piti anopille esitelmän margariineista ja tuoteselosteista :smt080

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-08 08:34:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:evil: :evil: :evil:
Ei mitään! Ei niin yhtään mitään ole tapahtunut!!!

Olen ollut aika tiukalla kuluneen viikon. Lisäksi toistaiseksi jätin maidon juomisen ja kaurapuuron. Näkkäriä olen syönyt puolta vähemmän kuin aijemmin... Pitää varmaan miettiä enemmän näitä syömisiä :?
Liikuntaa on tullut saman verran kuin aijemminkin. Olenkohan nyt sitten saavuttanut sen mitä tällä tyylillä voi? Vai mikä ihme nyt jumittaa?

Tein lopulta tuon tickerinkin. Tällä systeemillä tosin en kyllä koskaan pääse lähellekkään tavoitetta. Vaikka senkin heitin lähinnä hatusta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-14 09:45:01 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Olo on taas aika hyvä!
Vieläkään ei ole tapahtunut kauheasti muutoksia, lantiolta on lähtenyt se takaisin tullut sentti. Mutta painoa on lähtenyt 1,5kg....? :)
Mistä se sitten on lähtenyt, sitä en osaa sanoa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-22 08:31:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jaa jaa... Viikko taas mennyt. :roll:
Täyttä jumia ei ole enää päällä :D Mittaustulokset eivät ole varmaankaan ihan oikeita, on vähän turvotusta. Koko viikonloppuna en saanut juoduksi tarpeeksi, oli olevinaan niin kiire kokoajan. Pienen palan täytekakkua olen syönyt ja muutaman sipsin.... :evil: Tosin kakkua en kadu, lakkahillo on niin herkullista.

Paino on sama kuin viikko sitten.
Lantio: 103cm (sama)
reisi: 59cm (sama)
vyötärö: 75 cm (-1cm) Vyötärölinja alkanut laskemaan :)
r.ymp.: 78 cm (-1cm)
käsivarsi: 28 cm (sama)
Pohkeen unohdan nyt. Siitä ei voi oikeastaan lähteä muuta enään kuin lihasta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-22 09:07:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hienoja tuloksia sulla! Ja mielenkiintoista tuo läskin muodonmuutos, olen alkanut havaita samaa: maha oli vuoden alussa sileä ja täyteläinen, nyt se on muhkurainen :shock: Kauniimpi se oli ennen, mutta kai se on sitä sulamista...mielikuvaharjoitukseni on että laitan farkut jalkaan eikä masu ole läskinen vaan normaali...

79 kg = BMI 29 lievä lihavuus
68 kg = BMI 25 normaalipaino

Huomispäivään uupumatta uin.

Kuvassa norsu norsun selässä, korvieni välissä 65-kiloinen viehko nainen. Miksi tämä ristiriita?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-29 07:50:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Samat mitat kuin viime viikolla, tismalleen.

Jotenkin pitäisi varmaan nyt saada tuo syömäpuoli kuntoon. Liikuntaa on enää vaikea lisätä. Takapuolesta pitäisi päästä jo eroon!!!!!!

Painossakaan ei ole tapahtunut muutoksia. Jaa´a, pitäisi varmaan yrittää laskeskella... Tuleekohan proteiinia liikaa????

Voi voi voi voi voi voi voi voi, itkuvirttä tässä laulelen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-08 08:23:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hups! Unohdin tämän viikon mittailun... :oops:
Tosin kilo on lähtenyt. :D Mittailen sitten taas sunnuntaina tai maanantaina, nyt on niiiiiin kipeä vatsa... Kun ei tuo vatsatautikaan voi kunnolla puskeä päälle, lällättelee vain.

Alan olla kuitenkin aika lähellä jo tavoitetta, jos taas ei ala putoaminen pysähtelemään...
Auhhhh!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-10 20:34:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

moi
oon yrittänyt etsiä täältä suunnilleen samankokoista ihmistä kuin ite olen...
vertailutsempikseni :). sinä taitaisit olla aika lähellä minua :) .

Kirjoitit tuolla aiempana että kun painoit 66kg niin olit tosi luuranko.
Jännä miten ihmiset on niin erimallisia.
Mulla on siinä mielessä erilainen rakenne, että nyt painan 65,5kg, mutta mitat on ihan samat kuin sulla :D . Ja siis löllöä todellakin löytyy. Mulla on pituutta 175cm. Selkä on tosi lyhyt ja jalat mielettömän pitkät. Kaikki ylimääräinen kertyy vatsaan ja se näkyy HETI koska rinnan ja lantion väli on niin pieni :shock:.

Liian laiha koin olevani 55kiloisena :) . Sopivannäköinen tuossa 60kg paikkeilla. Siihen oon menossa jollain tyylillä :!:

Peppua kiinteytän jalkakyykyillä...välillä ekaluokkalainen on lisäpainona...toisinaan 2vuotias :wink:

175cm

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-02-10 23:47:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:D Kivaa :D
Jännä juttu! Siis tuo kiloero, olet kuitenkin vielä vähän pidempi minua.
Tyttäreni on myös painava, vaikka hoikka ja pitkä. Samankokoiset ikätoverit ovat höyhenen keveitä häneen verrattuna.

Tänään sain kuulla ystävältä jota näin viimeksi kesällä, että "älä nyt herranjumala enää laihduta!". Mutta vielä olisi vähän töitä juuri tuon alakropan kanssa, ne istuu sitkeässä...
Ylhäältä ei olisi niin tarvis enää, nyt näkyy jo kylkiluiden muodot sopivasti, eivät vielä törrötä :wink:

Huomenna kaivan taas mittanauhan ja käyn vaa´alla, riittäisi tosiaan jo että takapuoli pienenisi ja voisi käyttää kunnolla istuvia housuja :wink:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00