karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-05-05 16:10:47

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 81 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-25 18:09:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onpas aika vierähtänyt taas... :)

Nyt on syömäjakso päällä tosta klo 16.00 alkaen ja jugurttia olen syönyt pienen annoksen silloin. Minulta on näläntunne hävinnyt taas johonkin, no eipä haittaa. Sen verran katon kelloa että tiedän pitäskö syödä jotain ettei ihan juomiseksi vuorokaudet mene. Syön vielä tunnin päästä kaalilaatikkoa ja porkkanaraastetta.

Pätkis sujuu hyvin ja myöhäsempi katkaisuaika sopii paremmin mulle. Enköhän jatka aattoviikkoon tätä ainakin. :lol:

Tsempit meille pätkijöille :smt023

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-26 19:17:28 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Syömäjaksolla tahtoo jäädä kalorit kumman pieniksi mutta kun ei ole nälkä ja olo on hyvä pienilläkin syömisillä.

Tänään alkoi klo 16.30 taas paastojakso, oli harrastuksia mitkä vei aikaa niin siirty myöhäsempään toi katko. Tarkotus ois kumminkin pitää tossa 16.00 aikoihin katko.
Pitkällä sauvistelulla kävin valosan aikaan ja ei mitään ongelmia jaksamisessa vaikka aamusta asti oli vain juotu vettä ja kahvia. Rutiinilla menee pätkis nykyään ja viime yönä nukahdinkin ennen puolta yötä mutta olin jo pirteänä hereillä klo 03.30. Nousin hetken päästä ylös ja kävin täällä foorumilla lueskelemassa jotain 3tuntia juttuja. :lol: :shock:

Ensi viikon lopulla tulee pari kuukautta pätkistä ja täytyy jotain yhteenvetoa taas kirjoitella tänne sillon.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-01 19:29:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vatsapöpöä podettu tällä viikolla ja pari nestepäivääkin tuli peräkkäin että sain pöpöt kuoleentumaan.

Tästä päivästä on pätkis jo normalisoitunut ja katkaisut kuten aikaisemmin.
2kuukautta on pätkistä menty ja vähän yhteenvetoa tähän muistutukseksi:

- paino alennut 6,5kg
- kapein mitta vyötäröltä -6cm, ehkä enempikin, nyt tuntuu olevan turvotusta.
- ei oikeastaan tunnu paastolta ollenkaan, paastojaksot keventää energiansaantia yhteensä ja hyvin tuntuu sujuvan muutenkin.
- vähän kummastutti kun parin viime viikon aikana sain patistaa itteäni syömään kun ei tuntunut nälkää eikä ollut mielihaluja ruokiin.
- tämä pätkis oli se juttu mikä viimein sai painoni laskemaan, ehkä käyn viimeinkin rasvaenergialla. :lol:

Ei muuta kuin jatkoa kehiin kun hyvin menee. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-02 07:14:34 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

ihanaa geri!!! hyvin menee sinullakin, mutta antaa mennä ja lujaa. samma här!! pätkis käy minullekkin kuin nyrkki silmään :lol: (onpa tuossakin sanonta, oikein semmonen peruspositiivinen :D ).

taitettiin alotella sitten samaan aikaan tuo pätkis. minullakin on nyt 2kk takana. loka- ja marraskuu on menny pätkällä. tulee pieni joulukatko, mutta todennäkösesti jatkan vielä tuolla kevään puolella.

me ihmiset kun ollan niin erilaisia, niin laihdutaan myös eritavoilla, ja tämä näyttää sopivan sinulle ja minulle myös. ja tuntuu helpolta, joten näin sitten jatkamme käskynkkää eteenpäin!!!!

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-04 18:10:07 
Poissa
hörhökarppi
hörhökarppi

Kuva

Voe että, teillä menee hyvin!

Mahtavaa, ei voi muuta sanoa.

Kukkia sinulle!

Ja piukempia vaatteita....:wink:

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-06 23:12:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kivaa vierailijoista, rauli ja Sirutar!

Vähän on tulehdustaudin oireet minua vaivannut sunnuntai-illasta asti. Kuntoilutkin on jäänyt siksi ulkona ja sisällä. :x Katon huomenaamuna pitäskö pistäytyä tohtorin puheilla. Mistähän oikein olen nyt saanut pari kehon kuntoa heikentävää oireilua :?:

Pätkis jatkuu aika hyvin, itsekuria saan harjoittaa vielä ettei tule liikaa hiilaria kun meni sekaisin ton vatsapöpön takia syömiset.

Nyt on paastojakso päällä klo 16.00 ja leivoin ruispipareita jonkin verran. Piparin tuoksu kuuluu minusta joulun odotukseen ja se tuoksu tulee vain itse leipomalla. Suunnittelin eilen illalla oikein että paastojaksolla leivon niin ei voi syödä niitä kuin yhden maistijaisiksi. Aika hyvin selvisin houkutuksista ja saunassa kävin sen jälkeen ja sävytin hiuksiani lämpimän tummemman värisiksi. Mies sanoi että Matti Eskolla on saman väriset hiukset!!

Ei muuta kuin jatkoa tonne aatonaattoon ainakin ja sit karppailen loppuvuoden. Tammikuussa taas uudestaan pätkimään. :lol:

Kuva Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-08 21:24:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eipä tarvinnutkaan mennä lekuriin, vaivat ovat hävinneet. Paleltaa kylläkin joka päivä kummasti vaikka pitkähihaista on päällä, en usko että kuumetta silti ois. Jospa rasvasolut taas pieneneisi. :lol:

Paastojakso alkoi tänään vasta klo 20.00 kun olin kauppakierroksella ja kotia tultua tein juustomunakkaan. Juomapullossa oli laimeaa vihreää teetä mukana niin sitä join kun nälkää yritti viestittää.
Tulee nyt kai 21h paasto huomen iltaan. Pitää yrittää syödä tossa klo 17.00 aikoihin kun en välitä oikein myöhällä syödä kunnon ruoka-annosta.
Hiilarit ovat joinain syömäjaksoilla viime aikoina lisääntyneet. Siitäkö johtuu että ei muutosta vaakalukemassa :?: Jäihän toi liikuntakin nollaan parin viikon ajalla mutta nyt taas yritän saada kulutusta kuntoilulla.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-09 03:55:21 
Poissa
valtamerikarppi
valtamerikarppi

tiiätkö, taisi olla eilen joku kylmä-perjantai. minuakin palelti ihan kauheesti illalla. istuin t-paidassa tuossa ulkona ja hytisin. kyselin serkkupojalta, että onko täällä oikeasti kylmä. ei kuulemma ollu. hänelle pukkas ihan kuumia aaltoja. ja miun ainoo pitkähihanen oli kostea. meinasin just ostetun villapaidan vetää päälle, mutta en jaksanu kammeta yläkertaan.

kyllä minäkin olen ajatellut ensivuoden puolella palata pätkälle. en tosin tiedä vielä, että millon. mutta jossakin vaiheesssa varmasti. niin on hyvä juttu.

jatketaan me vielä. taitaa meitä sinnikkäitä olla vielä muutama kehissä. muutama päivä itellä vielä etiäpäin ja sitten siirtyy karpille. ja jouluna sioikseen syömään......nam, suklaata ja kinkkua....

http://es.youtube.com/watch?v=Xz-UvQYAmbg

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-12-19 11:06:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Aikaa on vierähtänyt viime käynnistäni täällä kirjoittamassa. Olen ollut reissun päällä useita kertoja ja kotia tultua en ole jaksanut tietsikkaa aukasta.
Pätkistely on ollut katkolla viime pe asti ja yritän nyt tän pari viikkoa jotain kunnon syömistä kerran iltaisella. Otan jonkun pähkinän puolen päivän aikaan jos ei juomalla pärjää, saa nähdä miten käy :? Anoppilassa on kylläkin ensi viikolla kolmen päivän vierailu ja siellä on rasvakammo ruuan laittajalla. Pitää ottaa karppileipää mukaan ja jotain muutakin. Anoppi ei vain tykkää että tuo omia ruokia mutta kahvilla ei yksin pärjää.

Jatkan pätkäilyä vuoden alusta taas. :)

RAUHALLISTA JOULUA JA ILOISTA UUDEN VUODEN JUHLINTAA KAIKILLE!

ViestiLähetetty: 2007-01-03 13:25:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nyt on hiilarimaasta paluu ja pätkistä ajattelin tänään aloitella. Saa nähdä miten onnistuu? Onko vielä vieroitusoireita joulun hiilarinautiskeluista?Joulun syömiset toi useamman kilon plussaa mutta aika hyvin tuntuvat poistuvan.
Tein uuden pätkätickerin 10kg asti vaikka pudotettavaa on enempi mutta kivalta tuntu tollanen tavote ensiksi.

Katkon laitan tohon klo 16.00 aikoihin, vähän joustan molemmille puolille.

Tänään 3.1.2007 aloitan päivien laskemisen 1:stä

1. päivä

Syömistä karpisti aamupäivästä
Paastojakso alkaa klo 16.00 ja teetä ja vettä loppuilta

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-04 22:36:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

2. päivä

Aamulla vihreää teetä iso mukillinen ja vettä riittävästi.

Syömäjakso oisi alkanut 16. aikoihin mutta olin sauvakävellen asioilla ja katkaisu venähti klo 17. Paastoa tuli siten 26h, hyvin sujui eilen iltakin ja ei nälkää eikä palelua. Aamulla oli joulukiloja taas huvennut, eiköhän loppuviikko vie viimeisetkin painon nousut. :D

Nyt illalla olen todella syönyt ja laskurin mukaan tuli:
2173 kcal, pr. 88g, hh. 40g, r. 181,6g :oops:

Eiköhän syödyt määrät vähene kun aikaa menee. Eilen ei tullut kuin vajaa 1000kcal niin yhteismäärä ei ole liian suuri 2vrk ajalta.

Tästä on hyvä jatkaa pätkistä kun helposti siirto sujui.

Päivitän tickeriä kerran viikossa loppuviikosta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-05 12:07:09 
Poissa
sintti
sintti

Kiitoksia vierailusta ja vinkistä :) Pitääpä pistää korvan taakse, kunhan pääsen tänään kotia keittiöni kimppuun. Kunnon lämmintä ruokaa onkin jo ikävä ja olisihan se hyvä jos syöminenkin alkaisi maistua taas joltain :?

Tsemppiä pätkäilyyn sinullekin! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-05 12:23:57 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Ei meitä montaa täällä taida pätkistellä mutta pätkistellään sitten muidenkin edestä :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-07 16:22:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitoksia vierailuista :)

5.päivä

Nyt on vielä syömäjakso päällä, katkasen tossa tunnin päästä kun eilenkin venyi yli kuuden illalla katkaisukohta.
Pätkis sujuu hyvin, hiilarit ovat vähän lisääntyneet syömäjakso iltoina. Huomaan jo energisyyttä tulleen lisää ja nukkuminen vähentynyt.
Paino heittelee kun olen kokeeksi joka aamu punninnut. Virallisemman lukeman taidan kattoa vasta ensi viikon lopulla kun tonne kääryleisiinkin ilmoittauduin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-08 19:06:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Oli hiljaista kun aloitin, luulin pätkisten jo kuolleen sukupuuttoon, mutta nyt alatte heräillä! Kiva kiva, porukassa on hauskempaa! Mie vasta ekakertaa aloittelen, mutta usko on kova! Ja energisyys ja fiilis hyvä!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-10 20:05:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

8. päivä

Syömäjakso päällä, katkaisu oli 18.40 kun pitsa oli valmista syötäväksi. Vähän meinasi motivaatio olla kadoksissa ja tuli liian lyhyitä paastojaksoja mutta nyt olen uskoakseni päässyt rytmiin taas. Eihän tuo haittaa jos paastojakso pitemmäksi venyy jostain syystä kunhan lyhentää syömäjaksoa. Kaloritkin pysyy kohtuudessa ja hokasin mitä syödä jos unta odotellessa tulee mielitekoja.
Luin alusta päikkynikin katsoakseni mitä olin syönyt syksyllä kun aloitin pätkiksen. Sitkeästi vaan tästä jatkettava kevääseen. :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-13 19:17:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

11. päivä

Kylläpä päivät kuluvat niin ettei tule tänne kirjoiteltua.
Pätkis sujuu rutiinilla taas ja mieliteoista on päästy. Ketoosissa kait olen kun hengitys ja hiki haiskahtaa voimakkaalta pesuista huolimatta.

Paastojakso päällä klo 17.00 alkaen ja iso mukillinen rooibos-teetä odottaa juomista. :)

Olotila hyvä ja nukuttuakin on saanut pari yötä peräjälkeen. Tästä on hyvä jatkaa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-13 20:10:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Sama juoma mukissa, sama olotila: paasto alkoi klo 15. On muuten lenkin jälkeen hikikamppeetkin tavallista hurjemman hajuisia... Mutta olo on hieno,. joten jatketaan :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-17 19:13:08 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Taas on aikaa vierähtänyt viimekäynnistä.

Olen nyt parina päivänä muuttanut warriorin suuntaan pätkistä. Syön klo 18. - 21. välillä kerran ruoka-annoksen ja vähän myöhemmin jotain jugurttia tai protskulisää vähän. Sitten paastoan n. 22h, aamulla juon teetä ja vettä päivällä. Jos tuntuu nälkää niin otan max 10g pähkinöitä päivällä.
Tällä kokeilen nyt jonkin aikaa ja seuraan mitä painossa tapahtuu. Hiilaria niin vähän että ketoosissa pysyn kun joulun jälkeen sain taas vähennettyä niitä ja siten ei tule mielitekoja.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-01-22 22:20:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tässä on nyt hiilarit karannut yläkarpille todella viimepäivinä. :oops:

Menin osapäivätyöhön ja olen tekemisissä tuoreiden leipomotuotteiden kanssa, lämpimimiä ja vastaleivottuja vielä. Sieltä saa kotiin tuoda jääviä tuotteita ja miehelle olen ottanut kahvileipää mutta... ovat huudelleet kotona ja viiveellä ovat omaan suuhun sukeltaneet. :evil:
Vaikka vatsa on ollut kuin täysi ilmapallo ja neg. oireita tullut niin silti on pitänyt syödä lisää. :shock: :? :x

Nyt mietin oliko viisas teko mennä tollaseen työhön. Kehottavat vielä työpaikalla ottamaan kahvin kanssa syötävää eikä rajaa ole ottamisessa. Olen kumminkin kiv. vedellä ja jollain pähkinällä työajan selvinnyt mutta kotona sit iltasella häviää väsyneenä itsekuri kun en ole vielä kunnollista karppiruokaa syönyt. Warrior tyyppistä pätkistä kun olen yrittänyt toteuttaa ja iltasyömisestä tuntia myöhemmin olen nukahtamassa vaikka istualleen. Siksi yritän syödä niin myöhään kuin suinkin ruokaa illalla että voin ruveta jo yöunille tunnin päästä. Tämä ei nyt oikein ole onnistunut ja jotain muutoksia mun pitäs päivärytmissä tehdä mutta mitä :?:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 81 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00