No tervehdys naapuri!
Totta kai haluun nimmarin, tällä paikkakunnalla kaikki on kotiinpäin! *wink*
Fyysisesti olen kuntoutuksen jälkeen jaksanut hyvin. Kyllä se kaikki liikunta, vaikka se ottikin pattiin aina välillä, oli hyvästä. Selkä on ollut yllättävän hyvän tuntuinen, jaksan kävellä pitempiä matkoja – ainoastaan joissain taivutuksissa taas menee koko vasen puoli jumiin ja puuduksiin. Eli lähinnä siinä, kun laitan ruokaa, tiskaan, imuroin…se tietty asento, pieni vääntö selässä, tekee niin s-n pahaa…*sori*
Pätkäily on nyt loppu tältä erää.
Meillä on täällä himassa niin paljon kaikenlaista muuta häslinkiä, ettei jaksa keskittyä siihen ollenkaan. Tai yleensä ruokavalioon. Siis en tarkoita, että se olisi huono juttu, nyt juuri minun kohdallani se ei vaan toimi. Muutaman kilon sain pois, hyvä niin. Sama tapahtui aiemmin rasvapaastolla, tosin tämä pätkäily oli kyllä huomattavasti mukavampi systeemi ja ajoi ihan saman asian!
Sulla on ihan hyvä meininki päällä, mieluummin marjoista ja hedelmistä ne vitamiinit kantsii ottaa! Omegat on ok, niitä minäkin nappailen. Tuo maito on kans mietinnässä. Miksei sitä sitten joisi, jos tuntuu että sitä kaipaa, hmm…
Luulenpa, että alan siirtyä hyväkarppailun suuntaan. Näiden kahden vuoden aikana en ole saanut painoani pudotettua niin kuin olen ajatellut, enkä edes terveysvaikutusta kohotettua. No, ehkä noista terveysvaikutuksista sitten myöhemmin, nyt pitää vähän pähkäillä näitä systeemejä. Mutta kokemuksena tämä oli hyvä, ja tykkäisin kyllä systeemistä ”syödään kerran päivässä”.
Mutta Naapuri, kun kesä koittaa, niin onhan meillä mahdollisuus järjestää esim. ”pikakarppitapaaminen” tai sitten ne talkoot sun puutarhaan!
No enpäs pelottele enempää, mutta palaillaan! Jos ei muuten niin yyveinä sitten.
Karppiterveisin Sirutar