Suhtaudun suurella varauksella kaikkeen 'tutkimukselta' näyttävään materiaaliin, mitä Tolosen sivuilla on käsitelty, ihan johtuen tuosta pillerikaupasta. Teksti vaikuttaa maallikon silmissä uskottavalta ja järkeenkäyvältä, vaikka kyse saattaa olla ihan pseudotieteestä. Maallikon on vaikea tietää, eikä oikein hotsita tulla kusetetuksi taas kerran.
Tähän ikään mennessä kun on tullut törmättyä jo niin moneen erilaiseen dieetti- tai ruokavalio-oppeihin, jotka ovat kuullostaneet aina hyvin järkeenkäyviltä, mutta osoittautuneet täydeksi huuhaaksi ajan myötä.
Muistan ajan, jolloin tämä lisäravinnebuumi iski ja Ahtisaari etunenässä kertoi käyttävänsä jotain eläinten aivoista saatua ravinnetta muun lisäravinnearseneelin kera, jolla piti kuulemma ola suotuisia vaikutuksia (en nyt muista nimeä) elimistöön ja kuinka ollakaan - hullun lehmän tauti tuli vuosikymmentä myöhemmin tietoisuuteen. Onneksi itse en hurahtanut siihen tuotteeseen. Ikään kuin olisi tarkoituksellisesti lisännyt omaa tautiriskiään käyttämällä tuotetta, jonka piti olla hyväksi ihmiselle. Silloin hullun lehmän taudista tuskin kukaan oli kuullutkaan...
Mitä mahdetaan saada kymmenen vuoden kuluttua selville jostain tämän hetken kuumasta hittituotteesta, mene ja tiedä. Tästä(kin ) syystä olen itse hyvin skeptinen noiden tuotteiden kanssa, vaikka hurmostilaan melkein joudunkin lukiessani noista hyväätekevistä vaikutuksista. Onneksi sitä hurmosta kestää niin vähän aikaa, etten ennätä kauppaan suuren setelitukon kanssa